هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

داشتن موی زیبا قبل از عروسی

داشتن موی زیبا قبل از عروسی

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید بدون اضافه کردن مو موهایی زیبا داشته باشید از امروز به موهایتان برسید زیرا مهم ترین نکته در این شب زیبایی ظاهر و موهای شماست و باید از قبل به ظاهر پوست و موی خود برسید تا در آن شب بدرخشید.

برای داشتن موهایی شفاف باید رژیم غذایی روزانه مناسبی را رعایت کنید. ماهی سالمون ، قزل آلا را برای آبرسانی به موهایتان و گردو برای رفع شکنندگی مو به دلیل داشتن اسید چرب امگا 3 به رژیم غذاییتان اضافه کنید. سیب زمینی ، گوجه و هویج هم به دلیل داشتن ویتامین آ از نازک شدن موی شما جلوگیری می کند .

 

 

زمان کوتاه کردن مو قبل از عروسی:

 

 

زمان کوتاه کردن مو قبل از عروسی:

 

اگر در زمان عروسی نزد آرایشگاه زنانه بروید و با آرایشگر خود مشورت نمایید خواهید فهمید که شما باید حدوداً دو ماه قبل از عروسی موهایتان را به مدل دلخواه کوتاه کنید تا اثر قیچی روی موهایتان نماند و در این مدت از بین برود و به اصطلاح موهایتان جا بیافتد. اما اگر زمان کافی ندارید به موهایتان دست نزنید.

 

رنگ موی جدید :

 

شما هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید که رنگی که شما انتخاب کرده اید چگونه روی موهایتان اکسید می شود یا چه بازتابی روی رنگ پوست شما دارد. اگر موهایتان چند رنگ شده گذاشتن یک رنگ روی آن و یکدست کردن آن خطری برای شما ندارد . یک هفته قبل از عروسی رنگ موی جدید را امتحان نکنید حتی اگر میدانید آرایشگر شما بهترین آرایشگر دنیاست.

همچنین شما می توانید برای سلامت موهایتان از ماسک های تقویت کننده مو استفاده کنید تا در آن روز موهایی سالم و زیبا داشته باشید در ادامه به بررسی ماسک موها می پردازیم.

 

 

رنگ موی جدید :

 

 

ماسک و سرم مو

 

زیبایی زن ها با موهایشان آغاز می شود. موهای زن ها یکی از وجه تمایز آنها با مردان است و از این حیث آنها را بسیار زیبا می کند. در نتیجه توجه و مراقبت از این رشته های زیبا و ظریف از زمان های دور برای بانوان مهم بوده است.

این روزها رسیدگی به موها یکی از ارکان های اصلی آرایش صورت محسوب می شود. اما باید حتما از محصولاتی استفاده کنیم و از آسیب هایی که آرایش مو به موها می زند جلوگیری کنیم. امروزه ماسک مو و سرم مو وسایل مراقبتی از موها هستند که با ترکیبات ویژه و خاص خود بخش قابل توجهی از سهم مراقبت از مو را بر عهده دارند. اما دانستن نکات مهمی در مورد نحوه صحیح و اصولی استفاده از ماسک موها بسیار مهم می باشد.

 

ماسک مو:

 

ماسک مو تقویت کننده مو و درمان کننده موهای خشک و وز و آسیب دیده است که انواع مختلفی دارد و باید هر شخص بسته به نوع  و جنس موی خود از آن استفاده کند. امروزه تغذیه ، هوای سالم به طور خودکار باعث سلامت پوست و مو نمی شود و ما باید برای داشتن موهای سالم آن ها را تقویت کنیم تا آسیب نبینند.

ماسک موها از مواد تقویت کننده مو مانند روغن آرگان ، ویتامین A ، ویتامین E ، اسیدهای چرب غیر اشباع ف امگا 3 ، سیلیکون و ... تشکیل شده و افرادی که موهای اسیب دیده ای دارند بهتر است که از ماسک مو استفاده کنند.

نازک شدن و آسیب پذیرشدن موها مشکلیه که اکثر مارو نگران و ناراحت می کند که در میان محصولات آرایشی ماسک مو محصولی است که از نازک شدن و شکننده شدن موها جلوگیری می کند و موها را در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی افزایش می دهد.

 

 

ماسک مو

 

 

فواید ماسک موها به شرح زیر می باشد :

 

ü     تقویت کننده مو

ü     درخشان کننده مو

ü     رفع وزی موها

ü     آب رسان قوی مو

ü     بازسازی کننده مو

ü     آب رسان و مرطوب کننده مو

ü     ترمیم کننده مو

ü     رفع موخوره مو

 

طرز استفاده از ماسک مو :

 

در حمام پس از شستن مو ، ماسک مو را به ساقه مو بمالید و اجازه بدهید 5 تا 15 دقیقه روی موهایتان بماند سپس آن را آبکشی نمایید. اگر ماسک مو دوفاز بدون آبکشی را خریداری کردید پس از حمام بر روی موهای نم دار روی ساقه مو اسپری کنید . پس از اسپری روی مو هم می توانید موها را برس کنید و هم سشوار.

 

 

طرز استفاده از ماسک مو

 

 

سرم مو چیست؟

 

سرم مو یک محصول بر پایه سیلیکون است که سطح موهای شما را پوشش می دهد و کاملا برخلاف روغن ها که به مو نفوذ می کند بر روی مو باقی می ماند و با داشتن سیلیکون با اثربخشی بر روی فولیکول موهای آسیب دیده و خشک را درمان می کند. اگر تارهای موهای شما بسیار نازک است پیشنهاد می شود از این محصول استفاده نکنید زیرا نتیجه عکس می دهد و چربی و نازکی مو را بیشتر می کند.

 

انواع سرم مو :

 

سرم مو به صورت محلول یا اسپری مانند و جامد با مارک های مختلف در داروخانه هاه و مراکز معتبر آرایشی موجود می باشند.

سرم ها دارای خاصیت محافظت از مو در برابر اشعه uv نور خورشید

بهترین سرم ضد ریزش مو دارای عصاره گیاهی و انواع ویتامین های B

سرم های تقویت کننده مخصوص موهای رنگ شده

سرم های درخشان کننده و ترم کننده موهای آسیب دیده

 

 

انواع سرم مو :

 

 

فواید سرم مو :

 

آبرسانی مو

جلوگیری از خشکی مو

درمان موخوره و شکستگی مو

افزایش مقاومت مو در برابر رنگ مو

روشن شدن مو به دلیل داشتن سیلیکون

داشتن خاصیت ضد چسبندگی و کثیف نشدن مو

باعث تسهیل در شانه کردن موهای فر و بلند می شود

 

طرز استفاده از سرم مو :

 

روش استفاده از سرم مو به این نحو است که چند قطره از سرم مو را بر روی کف دست بریزید . سپس به آرامی روی ساقه های مو بمالید. بهتر است موهایتان کمی نم داشته باشد. سپس صبر کنید تا سرم مو جذب شود .

 

 

طرز استفاده از سرم مو :

 

 

تفاوت سرم مو و ماسک مو :

 

بعضی ها تفاوت این دو محصول را در نحوه استفاده آن می دانند و معتقدند که سرم مو بعد از حمام استفاده شده و نیاز به آبکشی ندارد و ماسک مو در حمام استفاده شده و بعد از آن حتما باید آبکشی شود. در صورتی که اینطور نیست و خیلی از ماسک موها از مواد طبیعی ساخته شده و در آنها مواد مضر شیمیایی وجود ندارد و به ابکشی نیازی ندارند و بعد از حمام بدون آبکشی استفاده می شوند.

در اصل تفاوت این دو در موارد استفاده آنهاست. به این معنا که اغلب از ماسک مو برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده و حتی پیشگیری و درمان موهای آسیب دیده و خشک است و سرم مو بیشتر کاربرد زینتی دارد و برای براقیت و شفافیت مو استفاده می شود.

 

نکته آخر برای داشتن موهایی زیبا در شب عروسی :

 

شناسایی رنگ مو و ترکیبات آن خیلی مهم است .

شناسایی برندها و انتخاب یک رنگ مو مناسب را فراموش نکنید.

بعد از استخر و یا دریا حتما موها را آبکشی کنید زیرا کلر به موها صدمه می زند.

برای شانه کردن موهای رنگ شده قبل از برس کشیدن آن ها را با یک مرطوب کننده آماده کنید.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

موهایی زیبا 

 

انصراف از نظر