هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

آرایش عروس هندی

آرایش عروس هندی

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

آرایش به معنای افزدون زیبایی است که می تواند هر جسم بی روح و بی رنگ و لعاب را زیبا و تازه کند. آرایش صورت برای خانم ها از جذابیت خاصی برخوردار است و بیشتر خانم ها به آن علاقه زیادی دارند و در این بین هستند خانم هایی که علاقه خاصی به سبک های مختلف آرایشی دارند.

قبل از انتخاب سبک آرایش و مدل آرایش ویژگی های ظاهری صورت خود را در نظر بگیرید و مدلی برای میکاپ صورت خود انتخاب کنید که به فرم چهره شما بیاید. با انتخاب یک مدل آرایش مناسب و زیبا برای صورتتان می توانید چهره خود را به کلی تغییر داده و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

 

 

آرایش عروس هندی

 

 

آرایش عروس هندی

 

هند دومین کشور پرجمعیت دنیاست و نزدیک به یک ششم جمعیت جهان را در خود جای داده است . تنوع نژادی ، فرهنگی ، زبانی و مذهبی در این کشور چشم اندازی شگرف از همزیستی مسالمت آمیز میان اعتقادات گوناگون بخشیده است. همچنین هند یکی از شناخته شده ترین کشورهای آسیایی است که به داشتن مراسم های خاص برای ازدواج معروف می باشد. هند و آداب و رسوم خاص آن ها برای مراسم عروسی در تمام دنیا شناخته شده است و عروس های هندی با پوشیدن لباس های رنگی و شاد و استفاده از جواهرات پر زرق و برق و خاص شهرت جهانی دارند.

مراسم ازدواج در کشورهای آسیای جنوبی سبک متفاوتی دارد و بسیار شلوغ و پر زرق و برق است . این کشورها در مراسم های مهم خود به سنت های دیرینه شان پایبندند و هنوز هم به انجام آن می پردازند.

مدل آرایش یک عروس هندی در آرایشگاه زنانه بسیار متفاوت تر از عروس های اروپایی و سایر کشورهاست و این تفاوت باعث شده است که عده ی زیادی به سبک و شیوه آرایش آن ها علاقه مند شوند.

در اغلب مدل های میکاپ های هندی برای آرایش چشم ها از خط چشم پهن و سایه نقره ای و طلایی استفاده می شود . همچنین در این سبک آرایش صورت برای آرایش لب ها از رژ لب صورتی و یا قرمز استفاده می شود. آرایش های هندی بسیار غلیظ اجرا می شوند و به همین دلیل برای مراسم های عروسی و رسمی می تواند مناسب باشد.

کشیدن خط چشم در این نوع آرایش یکی از ضروری ترین چیزهاست و اگر شما نیز می خواهید چشم هایی دلفریب و جذاب داشته باشید بهتر است از مدل خط چشم گربه ای و یا پهن و دنباله دار استفاده کنید زیرا باعث می شود تا چشم های شما درشت تر دیده شود.

 

 

 آموزش آرایش هندی جز به جز از ابتدا

 

 

آموزش آرایش هندی جز به جز از ابتدا :

 

  •               پاکسازی صورت 

 

اصول تمام سبک های آرایشی معمولا مثل هم هستند . اگر روی صورتتان آرایش دارید آن را با یک پاک کننده آرایشی پاک کنید و صورتتان را با آب سرد شسته و خشک کنید.

 

  •          حلقه های تیره را بپوشانید

 

از یک کانسیلر برای اینکار استفاده کنید تا هرگونه حلقه سیاه یا جوش هایی را که به لطف استرس های وارد شده برای یک عروسی پر زرق و برق هندی روی پوست شما ایجاد شده است را پنهان کنید. این مرحله خیلی مهم است زیرا زیرکار شما باید طوری باشد تا به مدت شش ساعت زیر نورهای زننده و نزدیک یک آتش بزرگ دوام بیاورد.

 

 

پاکسازی صورت

 

         

  •           از زیر کار استفاده کنید

 

با استفاده از زیرکارهای ضدآب و ضدعرق زمینه مناسبی برای یک آرایش حرفه ای آماده کنید. استفاده از زیرکار مناسب مهم ترین بخش میکاپ است زیرا در صورت رعایت نکردن این نکته هرقدر هم میکاپ حرفه ای داشته باشید چهره تان جذاب به نظر نمی رسد.سپس با استفاده از یک پودر برنزه زیر کار را درست کنید.

  

  •           رژگونه بزنید 

 

در این مرحله با استفاده از رژ گونه غلیظ مانند و یا پودر برنزه گونه هایتان را پر رنگ و برجسته کنید خوبی این سبک این است که هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ ها وجود ندارد.

 

  •           آرایش چشم ها 

 

حالا نوبت آرایش چشم هاست . در این سبک تا می توانید از سایه در رنگ های مختلف استفاده کنید همچنین استفاده از مژه مصنوعی نیز از الزامات آرایش هندی می باشد. هرچقدر مژه ها پرپشت تر باشند چشم ها گیراتر و جذاب تر جلوه می کنند . در این سبک از آرایش کشیدن خط چشم در بالا و پایین فراموش نشود . حتما سعی کنید خط چشم ها را به صورت پهن و حالت دار بکشید.

 

 

 

عروس هندی

 

    

  •           تزئین پیشانی

 

برای عروس هندی تزئین پیشانی بسیار مهم می باشد . اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید از یک فرد ماهر کمک بگیرید. همچنین برای این سبک از آرایش علاوه بر لوازم آرایشی از نگین های آماده نیز می توانید استفاده کنید.

 

  •           آرایش ابروها 

 

با استفاده از مداد یا سایه ابرو سعی بر پر کردن ابروها کنید. بهتر است از رنگ های تیره مانند مشکی یا قهوه ای تیره برای آرایش ابروها به کار ببرید.

 

  •           آرایش لب ها 

 

آخرین مرحله آرایش لب هاست . از یک خط لب استفاده کنید تا شکل لب هایتان را بکشید پس از آن ، با رژلبی به انتخاب خودتان و مناسب با آرایشتان لبهایتان را پرکنید. اگر می خواهید لبهای براقی داشته باشید چند بار برق لب بزنید تا لب هایی براق و جذاب داشته باشید.

این نکته را بدانید که آرایش خصوصیات عمومی عروس را برجسته تر می کند و چهره او را غیرطبیعی نشان نمی دهد. البته این را بدانید که این موضوع با تجهیزات عروسی او رقابت نمی کند بلکه این دو مکمل یکدیگر هستند.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

  

آرایش لب 

انصراف از نظر