هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

آرایش به معنای افزودن زیبایی به چهره یا بدن است که این امر توسط آرایشگر با استفاده از اقلام آرایشی و بهداشتی صورت می‌گیرد. در حال حاضر میکاپ به معنای آرایش صورت و شامل گریم و تنظیم و ترکیب کردن عناصر زیبایی ظاهری است که مجموعاً موجب زیبایی بصری و آراستگی فرد می‌شود.

انواع و اقسام تکنیک‌های آرایشی مدرن و اروپایی در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه  شامل: متعادل‌سازی چهره، گریم یا میکاپ، چهره پردازی، پاکسازی پوست، تکنیک‌های سایه روشن، لیفتینگ صورت، ماسک و شینیون و بافت و رنگ مو مش و لایت، اکستنشن ، خدمات مو، کوپ خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن برای مشتریان عزیز ارائه می‌دهد و به حفظ زیبایی طبیعی افراد حساس و متعهد بوده است.

 

 

میکاپ عروس در سالن زیبایی در آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

انواع خدمات آرایشی در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

آرایش عروس و میکاپ:

 

انجام آرایش عروس و میکاپ با سبکی خاص و منحصربه‌فرد متناسب با صورت زیبای شما در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد انجام می‌شود تلاش ما در این مجموعه بر این است که با تنوع خدمات ارائه شده رضایت خاطر مشتریان عزیز را تأمین نماییم. به همین دلیل شما می‌توانید نمونه کارهای میکاپ عروس ازجمله آرایش‌های عربی و اروپایی را در کنار هم در گالری عکس سالن مشاهده نمایید. اینکه شما چه نوع سبک آرایشی را بپسندید، کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد، بعضی افراد آرایش اروپایی را می‌پسندند و بعضی میکاپ شرقی را ترجیح می‌دهند. در گالری عکس سالن همه نوع آرایش برای انتخاب صحیح میکاپ عروس جمع آوری شده است. همه مدل‌ها جدید و به روز هستند. البته نوع چهره شما هم در انتخاب میکاپ عروسی‌تان تعیین کننده است. بعضی از چهره‌ها با میکاپ اروپایی زیبا هستند و برخی برعکس؛ بنابراین با میکاپ آرتیست و آرایشگر ما برای درخشیدن در بهترین شب زندگی‌تان مشورت کنید.

 

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین رنگ مو در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

رنگ مو تأثیر بسیار زیادی روی زیبایی صورتتان دارد. همان اندازه که پوشیدن لباس‌های هماهنگ در ظاهر شما تأثیر دارد. هماهنگی رنگ مو با چهره نیز می‌تواند شما را بیش‌ازپیش زیبا جلوه دهد. رنگ موی ایرانی‌ها عموماً مشکی و قهوه‌ای تیره است، به همین علت تغییر رنگ مو در ایرانی‌ها کار دشواری است.

انواع رنگ موها با زمان ماندگاری بالا، تنوع در طراحی مو، مش و انواع لایت و هایلایت‌های جدید، رنگساژ‌های فوق العاده زیبا، رنگ و مش، با استفاده از انواع تقویت‌کننده‌های مو و ویتامینه خدماتی است که به‌صورت تخصصی در این آرایشگاه ارائه می‌شود. استفاده کردن از مواد مناسب و رنگ موهایی که کمترین میزان آمونیاک را دارند و مناسب با کیفیت موی مشتری است موجب بهتر شدن نتیجه نهایی و رضایت مشتری است در این سالن بدون استفاده از روشن‌کننده‌های قوی، دکلره و یا دکوپاژ به رنگ مورد نظرتان می‌رسیم؛ و با این کار کمترین صدمه به موی شما وارد می‌شود.

 

انواع رنگ و مش

 

مش با فویل:

 

اگر مشتری دوست داشته باشد تکه‌های مش پهن‌تر داشته باشد

 

مش با کلاه:

 

اگر به مش سوزنی علاقه داشته باشد.

 

هایلایت:

 

روشن کردن تکه‌هایی از مو با دکلره یا روشن‌کننده‌های قوی توسط کلاه یا فویل

 

لولایت:

 

 تیره کردن تکه‌هایی از مو با دکلره یا روشن‌کننده‌های قوی توسط کلاه یا فویل

 

 

انواع رنگ مو در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

هاف لایت:

 

 روشن کردن 10 تا 30 سانت از پایین مو با رنگ‌های فانتزی

 

رنگساژ:

 

وقتی رنگ موی شما زیبایی خود را از دست می‌دهد می‌توانید برای بازگرداندن رنگ مو به حالت اول رنگساژ کنید.

 

خدمات تخصص رنگ مو شامل:

 

بالیاژ:

 

روشی فرانسوی است و جدیدترین و آخرین روش لایت مو در دنیا محسوب می‌شود. این تکنیک سایه‌های نرم و زیبا روی مو ایجاد می‌کند. حالت متفاوتی از حجم مو را با به وجود آمدن نمای سه بعدی روی مو نمایش می‌دهد. با انجام بالیاژ توسط کادر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد نتیجه‌ی این تکنیک آرایشی زیبا را روی موهایتان حس خواهید کرد.

 

 آمبره:

 

در این روش موها را به این دلیل که رنگ قبلی از بین برود دکلره می‌کنند اما ریشه‌ی اصلی موهایتان پیداست آمبره تکنیکی است که در آن ریشه موهایتان باید تیره‌تر باشد و رنگ موها هر چه به ساقه می‌رود به رنگ روشن در می‌آید

 

سامبره:

 

ترکیبی از آمبره و بالیاژ در روش آمبره رنگ تیره از ریشه‌ها شروع می‌شود و با نزدیکی به ساقه، رنگ مو روشن‌تر می‌شود اما در سامبره این روشن شدن مو درجه کمتری دارد.

 

کالرملتینگ:

 

مشابه با آمبره و سامبره است و تفاوتشان با هم از لحاظ ترکیب رنگ می‌باشد. در این روش سه رنگ یا بیشتر در موی مشتری استفاده می‌کنیم و از هر رنگی که در ریشه استفاده می‌شود، به ساقه که می‌رسیم نسبت به موی مشتری یک مقدارتوناژ روشن‌تر به کار می‌بریم و از تنوع رنگ‌های گرم درکنارهمدیگر و یا رنگ‌های سرد درکنارهم می‌شود استفاده کرد.

 

 

انواع شینیون‌ در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

انواع شینیون‌های قابل ارائه در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

شینیون هالیوودی:

 

موها به صورت ساده آرایش می‌شوند و تنها به وسیله چند گیره فیکس می‌شود.

 

شینیون مدرن:

 

در این مدل مو به‌وسیله پوش دادن و اضافه کردن مو یا همان اکستنشن آرایش می‌شود

 

شینیون کلاسیک:

 

این مدل شبیه شینیون مدرن می‌باشد و تنها تفاوت آن استفاده از گیره‌های نگین دار، گل‌های پارچه‌ای، گل طبیعی در لابه‌لای موها می‌باشد

 

شینیون ترکیبی بافت و شینیون:

 

روی بعضی قسمت‌های مو چند رشته بافت کار می‌شود تا جلوه‌ی زیباتری به موها داده شود؛ و مابقی شینیون می‌شود.

 

شینیون حجاب:

 

 دیزاین مو توسط شال و روسری و بستن و گره زدن آن به صورت زیبا برای کسانی نمی‌خواهند موهای خود را شینیون کنند.

 

 

بافت مو در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

خدمات بافت مو در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

ارائه‌ی شیک‌ترین بافت موهای هالیوودی، بافت‌های بی نظیر و متفاوت بافت از رو، بافت از زیر، فرانسوی، تل، تیغ ماهی، طنابی، مکعبی و هارت، لیر، تیسوت و غیره در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

 

توصیه‌های برای حفظ و ماندگاری رنگ مو

 

وقتی بهترین رنگ مو در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد برای شما استفاده می‌شود، این اطمینان را به شما می‌دهیم که رنگ موی شما ماندگاری بالایی خواهد داشت، در صورتی که یک سری نکات را رعایت کنید باعث بالا بردن عمر رنگ مویتان خواهید شد.

 

  •         هر روز موهایتان را شامپو نکنید
  •         موهای خود را با آب ولرم بشویید
  •         حتماً از شامپوهایی که مخصوص موهای رنگ شده هستند استفاده کنید. این محصولات باعث دوام رنگ مو می‌شوند
  •         قبل از وارد شدن به استخر موهای خود را با آب شهری بشویید
  •         حتماً از یک ماسک موی مغذی برای موهایتان استفاده کنید

 

 بعد از رنگ مو و دکلره باید مدتی را به موی خود استراحت داده و با مراقبت از مو به آن رسیدگی کنید. ما می‌توانیم با کراتینه کردن شادابی را به موهایتان بازگردانیم. برای استفاده از خدمات تخصصی کراتینه به سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد مراجعه نمایید.

ساده‌ترین راه برای تازگی و زیبایی رنگ موهایتان، تمدید رنگ و رنگساژ موهایتان توسط متخصصان ماست.

 

انواع خدمات کوتاهی مو در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آبادانجام می‌شود:

 

مدل‌های متعدد و زیادی برای کوتاهی مو وجود دارد. پرطرف دارترین مدل کوتاهی مو برای کسانی که موی بلند و متوسط دوست دارند، مدل لیر است. مدل‌های کوتاهی را می‌توانید از آلبوم عکس سالن انتخاب کنید برای مثال: مدل کلوپاترا، فشن، کلاسیک، ترکیبی، مسری، آلمانی، ژورنالی و کلاسیک را می‌توان نام برد

 

 

براشینگ  در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

براشینگ مو

 

براشینگ موها کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست. برای انجام آن نیاز به رعایت اصول آرایشی مو داریم، برای انجام براشینگ باید سلسله مراتبی رو رعایت کرد تا مو بهترین حالتش رو نشان دهد؛ براشینگ مو از کارهای تخصصی و مهم هر آرایشگر می‌باشد و در اکثر خدمات زیبایی مو مثل کوتاهی، شینیون و انواع مدل‌های باز و... به کار گرفته می‌شود.

 

میکروپیگمنتیشن

 

 روشی است مبتنی بر اصول علمی که آرایشگاه با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک‌بارمصرف استریل بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام می‌کند. سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد میکروپیگمنتیشن را برای آرایشی طبیعی، متعادل دائمی برای چهره انجام می‌دهد که درنتیجه آن زیبایی بیشتر چهره در طولانی‌مدت را برای مشتریان عزیز به ارمغان می‌آورد؛ و پس از آن در وقت شما هم برای آرایش روزانه صرفه‌جویی می‌شود.

 

 

میکروپیگمنتیشن در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

خدمات دائمی که آرایشگاه می‌تواند به‌وسیله میکروپیگمنتیشن ارائه دهد:

 

در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد طراحی ابرو و قرینه کردن آن با روش‌های مختلفی مانند هاشور ابرو، سایه ابرو به بهترین نحو ارائه می‌شود فقط تار‌هایی شبیه مو با سوزن نازکی روی پوست ابرو کشیده می‌شوند که رنگی طبیعی دارند. همچنین خدماتی برای زیبایی چشم‌ها از قبیل:

خط چشم دائم پلک بالا و پایین یا خط مژه دائم پلک بالا، سایه چشم پلک بالا و پایین که در آرایشگاه به آن هاشور خط چشم یا هاشور مژه هم گفته می‌شود انجام می‌شود.

از میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب یا هاشور رژلب در این آرایشگاه جهت قرینه‌سازی لب یا حجیم‌سازی لب و گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها هم استفاده می‌شود. سیاهی دور لب‌های را نیز می‌توان از بین برد

 

بهترین طراحی ابرو با روش میکروبلیدینگ فیبروز را درسالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آبادتجربه کنید

 

میکروبلیدینگ چیست:

 

تکنیکی نیمه دائمی برای طراحی ابروها است، خطوط نازک و باریکی شبیه به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از قلم مخصوص حاوی رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می‌کنیم. این تکنیک سبب پرتر به نظر رسیدن ابروهایتان می‌شود و زیبایی‌تان را چند برابر می‌کند. در این روش خطوط هاشور به صورت نامنظم ایجاد می‌گردد؛ بنابراین به فرم طبیعی ابرو نزدیک‌تر می‌باشد و جلوه طبیعی‌تری ایجاد می‌نماید.

 

 

کاشت ناخن درسالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

 

کاشت ناخن:

 

زیبایی و سالم بودن ناخن‌ها در زیبایی دستان شما تأثیر به سزایی دارد. این زیبایی توسط ما با انجام بهترین متدهای روز کاشت ناخن به شما ارائه خواهد شد.

 

خدمات تخصصی ناخن شامل:

 

ترمیم دائم، کاور پودر و ژل، کاور پودر، ژلیش، مانیکور، پدیکور، طراحی ناخن، فرنچ، لاک و ... با مواد درجه یک عرضه می‌گردد.

 

نکات ایمنی که بعد از کاشت ناخن باید رعایت شود

 

  •         حتی‌الامکان به اجسام آلوده دست نزنید.
  •         مراقب باشید به ناخن‌هایتان ضربه نخورد.
  •         در کارهای روزمره از دستکش استفاده کنید تا مواد شوینده کمتر به ناخن‌ها آسیب برساند.
  •         بدون دستکش به مواد شیمیایی و حلال دست نزنید
  •         حضور در آب استخر عمومی می‌تواند باعث بروز بیماری‌های قارچی ناخن شود.

 

کاشت و اکستنشن مژه در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

داشتن مژه‌های ضخیم و پرپشت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی است؛ که امروزه غیرممکن نیست.

اکستنشن مژه با تار‌هایی از جنس مو انجام می‌شود. در این روش مژه را تک به تک لابه‌لای مژه‌های پلک بالا با چسب اضافه می‌کنیم و به این صورت شما دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش چشم‌ها ندارید. متأسفانه انجام اکستنشن به وسیله افراد ناوارد گاهی باعث زخم شدن پوست پلک می‌شود که در این شرایط حتماً باید اکستنشن را برداشت. پس با خیال راحت در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آبادکاررا به کاردان بسپارید

 

اپیلاسیون

 

انجام اپیلاسیون با استفاده از مواد و وسایل مرغوب توسط اپیلاسیون کار ماهر مشاهده‌ی تأثیرگذاری بعد از اولین جلسه

اپیلاسیون سریع و بدون درد، پوستی لطیف، اپیلاسیون همراه با موم دائم و موم طبیعی با لوازم یک بار مصرف، لایه‌برداری آرنج، زانو، پاشنه پا و همچنین خدمات اصلاح صورت با روش‌های بند انداختن و وکس در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

 

 

پاکسازی و بازگشت لطافت و شادابی پوست با خدماتی از قبیل:

 

بخور گیاهی و استفاده از تونرآبرسان

 لایه برداری با بهترین کرم‌ها

از بین بردن جوش‌های صورت

برداشتن سلول‌های مرده پوست

استفاده از ماسک روشن کننده قوی و ضد چروک

ارائه خدمات پوستی با بهترین و با کیفیت‌ترین محصولاتدر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد

 

پاکسازی پوست در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه سعادت آباد 

 

 

 

انصراف از نظر