هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

آرایش چشم ساده

آرایش چشم ساده

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

امروزه اکثر خانم ها به آرایشگری مشغولند و بسیاری در خانه و برای بیرون رفتن یا مهمانی میکاپ می کنند . به همین دلیل نحوه صحیح آرایش بخصوص آرایش چشم ها بسیار اهمیت دارد. اول از همه برای آرایش چشم باید نوع و فرم چشم های خود را در نظر بگیرید اینکه چشم های شما درشت اند یا ریز برای انتخاب نوع آرایش شما بسیار مهم می باشند.

در ادامه به انواع آرایش چشم ها و آرایش کردن چشم در آرایشگاه زنانه به روش ساده و شیک می پردازیم.

 

انواع آرایش چشم

 

ارایش چشم درشت :

 

اگر شما دارای چشم های درشت هستید باید تلاش کنید تا چشم هایتان درشت تر از حد عادی نشان داده نشود برای این کار می توانید از خط چشم های پهن استفاده کنید. خط چشم های پهن بسیار مناسب برای چشم های درشت شما می باشند و این را نیز در نظر داشته باشید که داخل چشم ها را نیز مشکی کنید زیر ا با این کار چشم ها کوچکتر دیده می شوند. اگر چشم هایی از حدقه بیرون زده دارید خط چشم پهن بکشید و برای بیرون زدگی چشم تان از سایه ای تیره استفاده کنید . هرچه سایه تیره تر پشت چشم ها استفاده شود چشم ها فرورفته تر نشان داده می شوند.

همچنین برای پنهان کردن درشتی چشم هایتان می توانید ابروهایتان را تیره و پر تر بکشید و همچنین می توانید از لوازم آرایشی اکلیلی برای چشم هایتان نیز استفاده کنید.

برای کسانیکه چشمانی درشت دارند استفاده از خط چشم هایی گربه ای ، بلند و پهن بسیار زیبا و دلربا خواهد بود. چشمان این افراد برای پیاده سازی آرایش خلیجی و عربی ساخته شده است و به سادگی و زیبایی می توان این چنین از آرایش ها را بر روی آنها پیاده کرد.

 

آرایش چشم ریز :

 

اگر شما دارای چشم های ریز هستید باید تلاش کنید تا با آرایش خود چشمانتان را درشت تر نشان دهید. برای این کار می توانید یک خط چشم بالا و پایین چشمتان بکشید. در کل می توان گفت خط چشم پایین باعث می شود که چشم ها از حالت عادی درشت تر دیده شوند . همچنین می توانید از خط چشم های سفید نیز استفاده کنید و داخل پلک پایینی چشم تان را با مداد سفید کنید تا چشمتان بازتر و درشت تر نشان داده شود.

از ریمل نیز استفاده کنید زیرا ریمل برای مژه های پایینی باعث درشت دیده شدن چشم ها می شود. نکته دیگر این است که کسانی که می خواهند چشم های ریزشان درشت تر دیده شود از فرمژه استفاده کنید که باعث بزرگ دیده شدن چشم ها می شود.

 

آرایش چشم گرد :

 

اگر دارای چشم های گردی هستید باید ابتدای چشم را خطی بسیار نازک بکشید و بعد تا انتها آرام آن را پهن تر نمایید. برای اینکه چشم های گرد تان را کشیده تر کنید باید خط چشم و سایه را تا بعد از گوشه خارجی چشم امتداد دهید تا کشیده به نظر برسد و گردی چشمتان نیز گرفته شود.

 

آرایش چشم با فاصله زیاد :

 

اگر شما جز اشخاصی هستید که چشم هایتان خیلی زیاد از هم فاصله دارد باید برای چشم های خود خط چشم های گوشه دار بکشید و خط چشم هایتان را از گوشه داخلی چشم به بیرون بکشید. خط چشم باریکی بکشید و حتما خط قسمت گوشه داخلی چشم خود را امتداد داده و مقداری به سمت لبه های بینی نزدیک کنید در این حالت فاصله چشمانتان خیلی کمتر به چشم می آید.

 

چگونگی یک آرایش ساده و شیک :

 

چشم ها عضو مهمی در صورت شما هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارند. در میکاپ صورت هم چشم ها بسیار مهم هستند و باید بیشترین تلاشتان را برای زیباتر شدن چشم هایتان انجام دهید.

آرایش چشم ساده نسبت به آرایش غلیظ طرفداران بیشتری دارد زیرا بسیاری از خانم ها علاقه دارند در عین سادگی زیبا باشند. آرایش چشم ساده و لایت چشم ها را جذاب تر می کند و پف زیر چشم ، تیرگی دور چشم و .. را مخفی می کند همچنین اگر چشم های ریزی دارید می توانید با ترفندهای آرایشی آن ها را درشت تر نشان دهید.

در آرایش ساده معمولا از سایه چشم های ملایم مانند صورتی ، گلبهی ، یاسی ، هلویی به مقدار بسیار کم استفاده می شود البته حتما برای استفاده از سایه به رنگ چشم و پوستتان دقت کنید زیرا هر رنگی زمانی بر روی چشم شما جلوه می کند که با رنگ چشم و پوست شما هماهنگی داشته باشد .

از یک قلم موی تمیز کمک بگیرید و از گوشه بالایی پلک خود ، با حرکات دایره ای سایه چشم را پخش کنید. چندین بار این کار را تکرار کنید تا آرایشتان طبیعی به نظر برسد. سپس یک خط نازک روی پلک بالایی خود بکشید . برای آنکه آرایشی ساده و شیک داشته باشید از کشیدن خط چشم های ضخیم و پهن خود داری کنید.

اگر رنگ موهای قهوه ای یا بلوند دارید می توانید از خط چشم های قهوه ای استفاده کنید .تنها یک بار پلک های بالایی چشم را ریمل بزنید و مقدار اضافی ریمل را از روی برس پاک کنید .

شما برای آرایش پلکتان به دو رنگ سایه نیاز دارید یک سایه روشن و یک تیره برای ایجاد سایه روشن. رنگ های روشن را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید . برخی از رنگ ها هستند که بیشتر با چهره شما منطبق هستند . مثلا بعضی از رنگ های روشن روی پوست های تیره جلوه می کنند و رنگ های فلزی مناسب پوست های روشن هستند.

 

نکاتی برای داشتن آرایشی ساده و دخترونه :

 

استفاده از سایه های چشم با رنگ های طبیعی

 

اگر آرایش چشم ساده را می پسندید از سایه چشم اکلیلی در طول روز استفاده نکنید.

 

رنگ های قهوه ای ، عسلی و کرم بهترین رنگ هایی هستند که در آرایش چشم ساده می توانید استفاده کنید.

 

گوشه داخلی چشم خود را با سایه رنگ روشن هایلایت کنید.

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

انصراف از نظر