هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

نکات آرایش عروس

نکات آرایش عروس

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

شب عروسی مهمترین و خاصترین شب در زندگی هر عروسی می باشد و در کنار تمام مقدمات و مراسمی که برای عروسی گرفته می شود انتخاب آرایشگاه و رعایت نکات آرایش عروس مهم ترین مساله می باشد. زیرا عکس هایی از شب عروسی به یادگار می ماند که اگر باب میل عروس خانم نباشد برای همیشه غمگین و ناراحت خواهد بود.

 

 

نوع و رنگ پوست عروس و نوع ارایش پوست:

 

 

نکات آرایش عروس

 

نوع و رنگ پوست عروس و نوع ارایش پوست:

 

مهم نیست لب های شما چقدر براق یا مات و یا چشمان شما چقدر بزرگ باشد ، اگر رنگ پوستتان متناسب نباشد و یا چرب و بی رنگ باشد زیبا دیده نمی شود. پس برای یک آرایش زیبا باید اول پوستی عالی و زیبا داشته باشید و سپس به سراغ لب ، چشم و گونه ها بروید.

برای این کار افرادی که پوست چرب دارند نباید از کرم و لوازم آرایشی خیلی چرب استفاده کنند زیرا باعث می شود پوست صورتشان براق شده و ظاهر زیبایی به چهره شما ندهد. در مقابل آن افرادی که پوست خشک دارند باید زیرسازی خیلی خوبی انجام دهند و برای این کار باید پوست را مرطوب کرده و از لوازم آرایشی با درصد چربی بیشتر استفاده کنند تا خشکی پوست جبران شده و ظاهر زیبایی به پوست ببخشد.

 

 

نکات آرایش چشم ها و لب ها :

 

 

نکات آرایش چشم ها

 

 

نکات آرایش چشم ها و لب ها :

 

اگر میخواهید از آرایش چشم ها و لب های خود راضی باشید بهتر است در آرایشگاه زنانه و یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید. بسیاری از افراد بیان می کنند که افرادی که دارای چشم ها و لب های زیبایی هستند به نوعی یک زیبایی دارند و در هنگام آرایش زیباتر به نظر می رسند اما در صورت نبودن این موارد نیز می توان با شناخت لب ها و چشم ها و انتخاب آرایش مناسب نواقص موجود را برطرف کرد و لب و چشم را زیباتر جلوه داد. مثلا افرادی که لب های باریک و یا به اصطلاح قیطانی دارند باید خط رژ پهن تری بکشند و یا خانم هایی که چشم های ریز دارند باید روی چشم هایشان بیشتر کار کنند. برعکس افرادی که لب های قلوه ای و چشم های درشت دارند نباید زیاد روی آنها کار کنند چون چهره شان مصنوعی می شود. همچنین این را در نظر بکیرید که کار روی هر دو آنها باعث می شود صورتتان مسخره دیده شود و اگر تصمیم دارید چشم ها را زیاد آرایش کنید بهتر است از رنگ ملایم تری برای لب ها استفاده کنید.

 

ابروها را نتراشید :

 

یکی از فاکتورهای موثر در آرایش عروس ابروها هستندوهر چقدر ابرو طبیعی تر باشد عروس زیباتر می شود البته منظور این نیست که اصلا ابرو برندارید بلکه از آرایشگرتان بخواهید که ابرویتان را نه خیلی پهن و نه خیلی نازک کند و طوری به آنها فرم دهد که با چشم و صورتتان هماهنگ شوند زیرا یک ابروی زیبا جذابیت چشم را بیشتر می کند.

این را در نظر بگیرید که رنگ موهایتان با ابروها هماهنگی داشته باشد و بدانید که ابروها فقط باید یک یا دو درجه از موها روشن تر باشند زیرا تضاد بیش از اندازه با رنگ موها می تواند چهره را مصنوعی جلوه دهد.

 

 

رنگ موی عروس :

 

 

رنگ مو :

 

 

از موهای مصنوعی استفاده نکنید

 

 

رنگ موی عروس :

 

رنگ موی تیره برای عروس خانم ها بهتر است علی الخصوص برای ایرانی ها که چهره های آسیایی و چشمانی تیره دارتد مثلا رنگ هایی مثل شکلاتی تیره ، قهوه ای سوخته . در کل رنگ های گرم می توانند به صورت حالت بهتری بدهند. همچنین رنگ های روشن سن عروس را بیشتر نشان می دهد. این افراد باید صورتی بچگانه و ظریف داشته باشند یا رنگ پوست شان کمی تیره تیره باشد.

 

از موهای مصنوعی استفاده نکنید

 

آرایش عروس لزوما استفاده از موها و یا مژه مصنوعی نیست. در بسیاری از مواقع موهای طبیعی خانم ها جواب کار را می دهد. اگر موهایتان خیلی کوتاه است و می بینید این مدل کوتاهی به صورتتان می آید سراغ موی مصنوعی نروید . موهای مصنوعی کاملا مشخص هیتند و هرچقدر هم حرفه ای کار شوند باز هم مشخص هستند.

 

 

لایه برداری صورت عروس

 

 

لایه برداری صورت

 

 

لایه برداری صورت عروس

 

برای اینکه مطمئن شوید پوست در بهترین حالت باقی می ماند صورت و گردن خود را در ماه های قبل از عروسی یک یا دو بار در هفته لایه برداری کنید. شما می توانید برای این کار از متخصصان کمک بگیرید و یا از لایه بردارهای خانگی استفاده کنید.

 

 

لوازم آرایش مناسب عروس :

 

 

لوازم آرایش مناسب عروس :

 

از آرایشگرتان بخواهید برای شما از رژ لب های طولانی مدت دارای مرطوب کننده استفاده کند البته رژ لبهای طولانی مدت به هر صورت لب را خشک می کند. بنابراین در طول عروسی دو سه باری لب هایتان را مرطوب کنید تا درخشش لب هایتان از بین نرود. همچنین از او بخواهید که در هنگام آرایش چشم هایتان از لوازم ضد آب استفاده کند تا اگر سر سفره عقد قدری احساساتی شدید با خیال راحت چند قطره اشک بریزید.

 

آرایش با رنگ پاش مناسب یا نه ؟

 

در سال های اخیر روش های جدیدی برای آرایش صورت ابداع شده است و آرایشگران تلاش کرده اند تماس دست را با صورت کمتر کنند. یکی از این راه ها استفاده از رنگ پاش است یعنی با استفاده از اسپری کرم پودر و مواد آرایشی را روی پوست صورت می پاشند. البته باید برای اینکار آرایشگر تبحر کافی را داشته باشد تا آرایشی بی نقص بدست آید.

 

تست آرایش عروس :

 

حدود دو هفته قبل از عروسی حتما آرایشی که قرار است در روز عروسی انجام دهید را از همه جهات تست کنید زیرا اگر نیاز داشتید وقت کافی برای تغییر لوازم مورد نیاز یا سبک آرایشتان را دارید. مثلا می توانید آرایش روی صورتتان را انجام دهید و با آن غذا بخورید و ساعت ها آن را روی صورتتان داشته باشید. برای شبیه سازی اشک آب روی صورتتان بریزید و دوام ریمل و کرم پودرتان را تست کنید.

در نهایت سعی کنید برای انتخاب آرایشگاه خود دقت و تحقیقات لازم را انجام دهید و جایی را انتخاب کنید که نزدیک ترین سبک را به سلیقه آرایشی شما دارد و حتما نمونه های عروس آرایشگاه را ببینید و قبل و بعد انها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید در نهایت بهترین جا را برای زیباترین شب زندگیتان انتخاب کنید. سالن آرایشی راویس بیوتی بهترین و جدیدترین آرایش و مدل موی عروس را به مشتریان عزیز ارائه می دهد و شما می توانید با خیال راحت آرایش بهترین شب زندگیتان را به آرایشگران ما بسپارید. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

تست آرایش عروس :

 

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

انصراف از نظر