هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

نکاتی در ارتباط با انتخاب آرایشگاه عروس

نکاتی در ارتباط با انتخاب آرایشگاه عروس

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

اگر در صدد پیدا کردن یک آرایشگاه خوب هستید که هم موهای شما را به بهترین شکل درست کند و هم آرایشی زیبا روی شما انجام دهد و شما را با آرایش به فرد دیگری تبدیل نکند ، کافی است این را بدانید که تنها نیستید و اکثر عروس خانم ها این دغدغه را دارند و همراه در صدد پیدا کردن آرایشگاه خوب برای روز عروسی خود هستند. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید آرایشگاه و آرایشگر مناسبی را انتخاب کنید به نکات زیر توجه کنید و آنها را به خاطر بسپارید.

 

 

 آرایشگاه خوب

 

 

 چگونه یک آرایشگاه خوب پیدا کنیم؟

 

اینکه چگونه در نگاه اول متوجه شویم که یک سالن زیبایی زنانه مناسب است یا نه ، سوال بسیاری از خانم ها می باشد. مسئله نزدیک بودن آرایشگاه زنانه به محل زندگی تان ، نکته ای است که اکثر خانم ها به راحتی از آن نمی گذرند و اکثرا به دلیل مشغله زیاد ، کمترین وقت را برای رسیدگی به امور زیبایی خود دارند و در مواردی برای اینکه کارشان سریع تمام شود به نزدیک ترین سالن زیبایی خانه خود می روند. با این وجود این یک مزیتی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت .

 

از دوستان خود بپرسید :

 

اگر مدل موی دوست و یا همکار خود را میپسندید حتما از او نام و نشانی آرایشگاه و آرایشگرش را بپرسید زیرا چیزی بهتر از آن نیست که دوست و یا همکار شما پیشنهاد یک نتیجه خوب خود را به شما بدهد مخصوصا در صورتی که مدل موی شما به دوست و یا همکار شما بسیار نزدیک باشد.

 

سالن های زیبایی اطراف خود را بررسی کنید:

 

اول بهتر است سالنی با موقعیت مکانی نزدیک به محل زندگیتان را انتخاب کنید . در حالی که از معابر می گذرید آرایشگاه ها را بررسی کنید ، به آنها سر بزنید و ببنید چقدر مشتری دارند و نحوه برخوردشان چگونه است و یا حتی می توانید با مشتریانشان صحبت کنید و میزان رضایت آنها را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

آرایشگاه عروس

 

 

با آرایشگاه تماس و از آن ها وقت مشاوره بگیرید

 

به آرایشگاه هایی که از نحوه برخوردشان خوشتان آمده زنگ بزنید این را بدانید که آرایشگاه های حرفه ای به نحوه صحبت تلفنی اهمیت خاصی می دهند و به شما حتما برای بررسی بیشتر وقت مشاوره رایگان می دهند. پس ازگرفتن وقت مشاوره سعی کنید در مورد ایده های خود در مورد موهایتان با او صحبت کنید و به پیشنهادات و نظرات او خوب گوش کنید . حتی اگر شما ایده های خوبی دارید یک آرایشگر ماهر باید بتواند متناسب با مو و چهره شما بهترین مدل و خدمات را ارائه کند.

 

موهای زیبایی داشته باشید

 

اگر عروس هستید بزرگترین دغدغه شما مدل مو و آرایش صورتتان است و این که در نهایت مدل مو و آرایش عروس به چه صورت است بحث اصلی میان مهمانان مجلس عروسی می باشد و آرایشگر باید شما را به بهترین نحو درست کند تا همه در مورد زیبایی و آرایش شما صحبت کنند.

 

 

رنگ موی عروس های زیبا :

 

 

رنگ موی عروس های زیبا :

 

رنگ موی مناسب شب عروسی ، رنگ های تیره است درست است که عروس هایی با موهای بلوند همیشه جلب توجه می کنند اما شما این عروس ها را فقط در ژورنال ها به صورت مدل می بینید. شما در شب عروسی در کنار آقا داماد هستید و اگر رنگ مویتان روشن باشد سن شما بیشتر از داماد نشان می دهد . در ضمن در ایران و کشورهای آسیایی به دلیل اینکه افراد چشم های تیره دارند بهتر است از رنگ موهای قهوه ای یا قهوه ای سوخته استفاده کنند. همچنین رنگ موهای تیره تضاد زیادی با لباس عروس شما ایجاد می کند و چهره شما را زیباتر نشان می دهد.

 

از روی قیمت ها آرایشگاه خود  را انتخاب نکنید

 

این درست است که شما باید بدانید که توانایی پرداخت هزینه های آرایشگاهی که مد نظرتان هست را دارید یا نه . اما در مورد سالنی که همواره با دادن پیشنهادات تخفیف طولانی مدت به دنبال نگه داشتن مشتریان است قدری تامل کنید. زیرا آرایشگاه های خوب بدون انجام این تبلیغات در تمام ماه ها مشتری های خود را با ارائه خدمات با کیفیت نگه می دارند.

 

نکته بین باشید:

 

استایلی که می خواهید داشته باشید را ملاک قرار دهید و ایده های مد نظر خود را با نمونه کارهای سالن مد نظرتان مقایسه کنید. به دکور و نظافت سالن اهمیت دهید. به لباس پوشیدن آرایشگرها و نحوه ی برخورد مدیرسالن دقت کنید. وب سایت و معتبر بودن آن نشان از اعتبار آرایشگاه می باشد.

 

 

انتخاب درست مدل مو

 

 

انتخاب درست مدل مو

 

در مورد محدودیت مدل موی خود اطلاع داشته باشید و با توجه به سلیقه و فرم صورت با آرایشگر خود مشورت کنید . حتما قبل از انتخاب مدل مو با آرایشگر خود مشورت کنید. زیرا ممکن است این مدل مو به فرم صورت شما نشیند و یا ممکن است امکان زدن این مدل با توجه به جنس و فرم مدل موهای شما نباشد.

بهتر است مدل موی انتخابی را قبل از عروسی حتما یکبار امتحان کنید. جلوی موها تاثیر زیادی روی چهره شما دارد اینکه فرق وسط داشته باشید و یا کج خودتان بهتر از هر کسی می توانید تشخیص دهید.

هرگز سراغ موی مصنوعی نروید زیرا که کاملا مشخص است این مو ، موی خودتان نیست و چهره شما از حالت طبیعی خارج می شود. و حتما در روز آرایشگاه از لباس دکمه دار یا زیپ دار استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود راحت تر لباس خود را تعویض کنید تا آرایش و موهایتان خراب نشود.

 

عقد قرارداد :

 

اگر تاریخ برگزاری مراسم عروسیتان مصادف با ولادت و یا اعیاد خاص می باشد بهتر است از 6 ماه قبل آرایشگاه خود را انتخاب کنید و قرارداد ببندید. در حین بستن قرارداد به این نکته توجه کنید که هرکدام از امور زیبایی اعم از کاشت ناخن ، رنگ مو ، شینیون ، اصلاح و تاج هزینه ای جداگانه ای دارد که باید پرداخت کنید پس هرکدام از موارد ذکر شده را که انتخاب کردید بهتر است در قرارداد ذکر کنید تا به امضای طرفین برسد تا در زمان عروسی به مشکلی در ارائه خدمات برنخورید.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

مدل مو 

انصراف از نظر