هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

مراحل کاشت ناخن

مراحل کاشت ناخن

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

امروزه داشتن ناخن های زیبا برای خانم ها اهمیت زیادی دارد به همین دلیل است که کاشت ناخن در بین خانم ها طرفدار بسیاری پیدا کرده است. اکثر خانم ها برای داشتن ناخن های زیبا و شیک از کاشت ناخن و طراحی ناخن استفاده می کنند. ناخن ها یکی از اجزای زیبایی دست ها می باشند، ناخن های کاشت شده می توانند به راحتی استایل دستان شما را تغییر دهند. و برای شما دستان و ناخن هایی زیبا به ارمغان آورد. اگر شما ناخن های شکسته و نامرتب داشته باشید علاوه بر این که ممکن است از نظر بهداشتی دچار مشکل شوید از نظر جذابیت و زیبایی هم دید خیلی بدی به اطرافیان شما می دهد. بعضی خانم ها به صورت طبیعی ناخن هایی ضعیف و بدفرم دارند و ناخن هایشان رشد خوبی ندارد روی ناخن های طبیعی خود نمی توانند دیزاین و طراحی و مدل خاصی انجام دهند برای این خانم ها بهترین گزینه کاشت ناخن است. در ادامه با مراحل کاشت ناخن و مزایای کاشت ناخن آشنا خواهید شد.

 

 

انواع کاشت ناخن و مراحل کاشت ناخن 
width= 

 

 

انواع کاشت ناخن و مراحل کاشت ناخن

 

کاشت ناخن قالبی

 

این مدل کاشت نسبت به مدل های دیگر بی کیفیت می باشد. در این نوع کاشت مواد روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از استفاده از ضد قارچ ناخن های مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا کاملا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را جدا می کنند. دراین مدل کاشت سوهان کشی در مراحل کاشت ناخن انجام نمی شود و بعد از مدت کوتاهی ناخن ها هوا می گیرند. کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن هایشان یک شکل نیست مناسب نمی باشد لازمه ی این مدل کاشت یک شکل بودن ناخن های دو دست می باشد.

 

کاشت ناخن با پودر

 

این مدل کاشت به نسبت سایر روش های کاشت ناخن از لحاظ مقاومت و زیبایی  رتبه ی اول را دارد. در مراحل کاشت ناخن پودری ناخن مصنوعی یا تیپ را به اوایل ناخن می چسبانند. و به اندازه ی دلخواه مشتری کوتاه می کنند. بعد از زدن ضد قارچ و شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از اتمام این مراحل ناخن ها احتیاج به سوهان کشی  فراوان و دقیق دارند. زمان بسیاری در این مدل کاشت صرف می شود به همین دلیل برای خانم هایی که وقت و حوصله ی کافی ندارند این روش مناسب نیست. این کاشت بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان می برد. در کاشت پودری تک تک ناخن ها به صورت جداگانه سوهان کشی می شوند.

 

کاشت ناخن ژله ای

 

در این مدل کاشت مواد ژله ای آماده خریداری می شود. در کاشت ناخن ژله ای بعد از استفاده از ضد قارچ مواد را روی ناخن ها می زنند و و ناخن ها را توی دستگاه یووی می گذارند تا خشک شود. مراحل کاشت ناخن ژله ای با پودری یکی هستند فقط موادشان با هم متفاوت می باشد.

 

کاشت ناخن میکس

 

کاشت ناخن میکس ترکیبی از کاشت پودری و ژله ای می باشد. در این روش کاشت بعد ازمرحله ی ضد قارچ، کاشت پودری روی ناخن ها انجام می شود و سوهان کشی می شود بعد از انجام کاشت پودری و سوهان کشی لایه ای از ژل روی ناخن ها گذاشته می شود و ناخن ها را داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس زیبا و محکم  و نسبت به بقیه کاشت ها گران تر می باشد.

 

 

مراحل کاشت ناخن 

 

 

مراحل کاشت ناخن

 

پاک سازی ناخن ها

 

در آرایشگاه زنانه اولین مرحله ی کاشت ناخن پاک سازی ناخن ها می باشد، ناخن ها قبل از کاشت کاملا باید تمیز باشند برای پاک سازی ناخن ها می توان از ریموورد استونی استفاده کرد. اگر شما قبلا بر روی ناخن هایتان ناخن ژله ای یا اکریلیکی داشته باشید باید ناخن های خود را با استون بشویید تا مواد باقی مانده سطح ناخن جدا شوند.

 

کوتاه کردن ناخن

 

بعد از پاک سازی ناخن ها با استفاده از ناخن گیر یا قیچی مخصوص ناخن های اضافی باید کوتاه شوند این کار باعث ثبات پایه ی ناخن کاشت شده می شود.

 

 سمباده کشیدن سطح ناخن

 

سمباده کشی با استفاده از سوهان ابری انجام می شود این کار باعث می شود سطح ناخن ها مات و زبر شود با این کار چسب و مواد بهتر به سطح ناخن چسبیده می شود.

 

جدا سازی پوست اطراف ناخن ها

 

با آغشته کردن اطراف ناخن ها به لاک مانیکور پوست دست نرم می شود و زمان عقب زدن پوست دست ها با استفاده از عقب زن چوبی یا فلزی رسیده است. درمواقعی که پوست اطراف ناخن سفت باشد بهتر است قبل از شروع کاشت انگشتان خود را در آب گرم قرار دهید تا جدا سازی راحت تر انجام شود

 

انتخاب و چسباندن تیپ مناسب

 

زمان انتخاب تیپ مناسب برای هر ناخن رسیده است توجه کنید اگر تیپ اندازه ی ناخن را پیدا نکردید از سایز کوچیک تر استفاده کنید زیرا سایز کوچیک تر راحت تر چسبیده می شود و از نظر ظاهری مناسب ترمی باشد. پس از انتخاب تیپ زمان چسباندن تیپ ها می باشد تیپ ها را در وسط ناخن بچسبانید حالا بایستی با استفاده از کاتر اضافی تیپ راببرید و ناخن را سمباده بکشید.

 

استفاده از ضد قارچ

 

با استفاده از ضد قارچ سطح ناخن ها را تمیز کنید سپس روی ناخن ها پرایمر یا چسب بزنید، در این مرحله ناخن ها به هیچ عنوان نباید چرب یا مرطوب باشند. این مرحله جزء مهمترین مراحل کاشت ناخن می باشد زیرا در صورتی که دست رطوبت یا چربی داشته باشد چسب به خوبی تیپ و ناخن نمی چسبد.

 

استفاده از لیکوئید و پودر محلول

 

در این مرحله مقداری لیکوئید و پودر محلول را در ظرف مخصوص ریخته و مقداری از پودر نیز در یک ظرف دیگر بریزید. این کار را در محیطی انجام دهید که تهویه ی مناسب داشته باشد. سر قلمو را به لیکوئید آغشته کنید و قلمو را داخل پودر فرو کنید مقداری از مواد را روی قسمت انتهایی ناخن قرار داده که فاصله ی بین ناخن و و تیپ پر شود این کار باید با دقت فراوانی انجام شود که ناخن ها شکل طبیعی به خود بگیرند مواد حداقل باید یک میلی متر از پوست انگشت فاصله داشته باشد. سپس باید صبر کنید تا ناخن ها خشک شوند حدودا 10 دقیقه زمان می برد تا ناخن ها خشک شوند.

 

سوهان کشی ناخن ها

 

 با استفاده از سوهان 180 گریت شروع به سوهان کردن و شکل دهی به مواد نمایید. سپس کار را با سوهان 240 گریت ادامه داده و به همین ترتیب سوهان با گریت 1000 را بکار برده و در پایان کار برای براق کردن ناخن ها باید از گریت 4000 استفاده کنید. دقت داشته باشید همواره در طول مراحل سوهان کشی با استفاده از یک قلمو براده ها و گرد و غبار حاصل از سوهان کشی را از روی ناخن پاک نمایید تا ناخن حالت براق به خود بگیرد. در آخر لاک یا ناخن ها را دیزاین کنید.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

کاشت ناخن 

 

 

 

 

 

 

انصراف از نظر