هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

مدل آرایش صورت گرد

مدل آرایش صورت گرد

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

صورت ها فرم های مختلفی دارند. آرایش کردن صورت باید با توجه به فرم صورت انجام شود. صورت ها می توانند بیضی، گرد، قلبی شکل و یا زاویه دار باشند. مهم است که بدانید فرم صورت شما جزء کدام دسته قرار می گیرد تا بتوانید با ترفندهایی صورت خود را زیباتر جلوه دهید. یعنی نباید آرایش چشم ها، ابروها و موهای یک فردی که صورت گرد دارد موجب شود صورت او گردتر دیده شود. اگر صورت شما گرد است، به نکاتی مهمی که در مدل آرایش صورت گرد در ادامه آمده است دقت کنید.

 

مدل آرایش صورت گرد چگونه است؟

 

داشتن آگاهی درباره مدل آرایش صورت گرد، به شما کمک می کند که بتوانید خود را زیباتر از همیشه جلوه دهید. با توجه به تک تک اجزای صورت می توانید یک ترکیب مناسب در صورت گرد خود به وجود آورید.

 

 

مدل آرایش صورت

 

 

مدل ابروی مناسب صورت گرد

 

ابروها جزء مهمی در صورت هستند که آرایش و اصلاح اشتباه آن می تواند موجب گردتر به نظر رسیدن صورت شود. مدل ابرویی که برای شما مناسب خواهد بود، ابروهایی زاویه دار یا به شکل منحنی رو به بالا است که صورتتان را کشیده تر نشان بدهد.

هرگز نباید ابروهای خود را گرد کنید. مدل ابروی زاویه دار تند صورت گرد را کشیده و لاغر می کند. زاویه بالا روی صورت موجب می شود صورت شما خیلی گرد و پهن دیده نشود. مدل زاویه دار ملایم برای صورت گرد شما بسیار مناسب خواهد بود. در این مدل، بالای ابرو و بالای چشم از حالت عادی پهن تر است و موجب بلندتر شدن صورت می شود.

 

کرم پودر مناسب صورت گرد

 

شاید پیش از مدل آرایش صورت گرد مهم نبود که از چه کرم پودری استفاده کنید. اما باید بدانید که کرم پودر به رنگ هلویی و صورتی بسیار برای صورت شما مناسب خواهد بود و گردی صورت را کمتر خواهد کرد. کرم پودر با رنگ خیلی روشن برای شما مطلوب نیست.

 

 

آرایش چشم صورت گرد

 

 

آرایش چشم مناسب صورت گرد

 

چشم ها مهم ترین عوض در زمان آرایش کردن هستند. اگر صورت گرد و چشم هایی نه چندان درشت دارید، باید خط چشمتان را شکسته رو به بالا بکشید و اگر چشمتان درشت است، بهتر است از کشیدن خط چشم صرف نظر کنید و برای آرایش چشم روی مژه های بالا و پایین را ریمل بزنید.

برای سایه به سراغ رنگ های تیره مانند دودی یا خاکستری بروید. اگر فرم آن را صورت هشتی بزنید، زیباتر به نظر خواهید رسید. در صورتی که به سایه های روشن علاقه دارید، در زیر ساخت سایه از رنگ های تیره استفاده کنید و روی آن ها را با سایه های روشن و براق پوشش دهید.

 

رنگ رژ گونه و رژ لب مناسب صورت گرد

 

در مرحله آخر نوبت به رژ گونه و رژ لب می رسد. رژ گونه باید به شکل درست روی گونه زده شود. بهترین کار این است که گونه ها را تو ببرید و بعد با یک برس پهن و نرم از روی برآمدگی به طرف بالا شروع و تا نزدیکی چشم به شکل دورانی رژ گونه را روی صورت خود بزنید. برای انتخاب رنگ رژ لب در میان رنگ های شاد و گرم و پر رنگ به دنبال رنگ مناسب صورت خود بگردید. این رنگ رژ لب ها از پهنای صورت شما خواهد کاست.

 

چگونه تشخیص دهید صورت شما گرد است؟

 

در مدل آرایش صورت گرد باید به نکات مهمی دقت شود. خانم های با صورت گرد تمایل دارند بتوانند صورت خود را کشیده تر به نظر برسانند. بیشتر خانم ها فکر می کنند داشتن صورت گرد به معنی داشتن گونه های درشت است، ولی این برداشت درستی نیست و همیشه این طور نیست.

در صورتی که عرض و طول صورت شما به یک اندازه باشد و همچنین وقتی در آینه نگاه می کنید متوجه می شوید که خط فک شما شکل قوس دارد، یعنی شما صورت گردی دارید. این صورت در واقع صورت مربعی است که زاویه های ملایم تری دارد.

 

 

نکات آرایش صورت گرد

 

 

نکات مهم در مدل آرایش صورت گرد

 

  • در مدل آرایش صورت گرد همیشه این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگ های تیره به کوچک تر دیده شدن و رنگ های روشن به بزرگ تر دیده شدن منجر می شوند. به افرادی که صورت گرد دارند توصیه می شود از رنگ های روشن برای آرایش صورت خود بهره نبرند و رنگ های تیره را ترجیح دهند.
  • اگر دوست دارید بینی شما از حالت معمول کوچک تر دیده شود، می توانید روی آن را با کرم پودر به رنگ تیره بپوشانید.
  • اگر می خواهید گونه های برجسته تری داشته باشید، از رنگ های روشن استفاده کنید.
  • پیشانی از بخش های مهم صورت است که کمتر به آن توجه می شود. می توان برای کشیده تر نشان دادن صورت از این عضو کمک زیادی گرفت. می توانید خطوط گیجگاهی و رویشگاه های مو را با کرم پودر برنزه کمی تیره کنید. این کار صورت شما را کشیده تر نشان می دهد. در صورتی که پیشانی شما کوتاه است، موهایتان را به طرف بالا جمع کنید و در صورت داشتن پیشانی بلند موهایتان را به یک طرف حالت دهید.
  • یکی دیگر از بخش هایی که در مدل آرایش صورت گرد باید به آن توجه کنید، مرکز صورت است. برای این که بتوانید صورت خود را کشیده تر نشان دهید، باید توجه ها را به مرکز صورت خود جلب کنید. این کار را می توانید با استفاده از رنگ روشن در این بخش انجام دهید. می توانید از کرم پودر به رنگ روشن در میان ابروها، روی تیغه بینی، بالای لب و به ویژه چال بالای لب و مرکز چانه استفاده کنید و تأثیر آن را در زیباتر شدن صورت خود ببینید.

 

مدل مو مناسب صورت گرد

 

مدل مو به اندازه مدل آرایش صورت گرد مهم است. مدل مو و کوتاهی و بلندی آن می توان گردی صورت شما کمتر یا بیشتر نشان دهد. برخی مدل های موی کوتاه می تواند برای این خانم ها مناسب به نظر برسد. بلند بودن موها تا چانه موجب کشیده تر شدن صورت می شود و اگر شما هم صاحب یک صورت گرد هستید، سعی کنید موهایتان را از حد چانه کوتاه تر نکنید، مگر این که تا نزدیک گوش ها آن ها را کوتاه کنید.

اگر دوست دارید موهایتان کاملاً مناسب فرم صورتتان باشد، نباید آن ها را فر کنید. موهای فر صورت را پهن تر و بزرگ تر نشان می دهد. در انتخاب مدل های موی کوتاه هم باید دقت داشته باشید، برخی از مدل های کوتاه به این فرم صورت اصلاً نمی آیند.

موهای صاف صورت را کشیده تر به نظر می رساند و توجه به همین نکته ها منجر می شود که شما سعی کنید همیشه موهای خود را بلند و صاف نگه دارید تا از گردی صورت خود بکاهید.

برای این که با استفاده از موهایتان بتوانید صورت خود را کشیده تر کنید، می توانید موها را از دو سمت گوشه به طرف عقب بکشید و بخش جلوی را به طرف بالا حالت دهید. با این کار موفقیت بزرگی در کشیده تر کردن صورت خود به دست خواهید آورد.

نکته جالب دیگری که شاید تا به حال به آن کمتر توجه کرده باشید این است که برای کم تر شدن گردی صورت می توانید گردن خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید. گردن عضوی است که به شما کمک می کند صورت کشیده تری داشته باشید و گردی آن را کمتر می کند.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

مدل مو 

 

 

 

 

انصراف از نظر