هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

دکوراسیون سالن های آرایش تأثیر بسیاری در جذب مشتری ها دارد. دکوراسیون آرایشگاه زنانه از نظر این که باید عملکردی باشد مهم است. چیدمان وسایل آرایشگاه از مبلمان تا طراحی فضا باید طوری باشد که از تمام فضا با وجود کم و کوچک بودن بهترین استفاده شود. اگر یک آرایشگاه کوچک به خوبی چیدمان و دکوره نشود، آرایشگران ممکن است در زمان رفت و آمد زیاد مشتریان دچار مشکلاتی شوند و در برخی موارد موجب از دست مشتریان شود.

 

 

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

 

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

این سؤال که چه نوع دکوراسیونی موجب می شود بتوان بیشترین استفاده را از فضا برد، برای همه مطرح است. چه آن ها که فضای بزرگی در اختیار دارند و چه آن ها که فضای کمی را برای این کار در نظر گرفته اند.

به طور کل می توان گفت در دکوراسیون آرایشگاه زنانه بزرگ یا کوچک چند عنصر دارای اهمیت هستند. این عناصر در ادامه توضیح داده شده اند.

 

تأثیر عناصر محیطی در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

  

نور

 

نور یکی از عناصری است که باید در چیدمان به آن توجه خاص شود. با نور می توان یک محیط صمیمی و راحت ایجاد کرد. در آرایشگاه زنانه ، با گذاشتن لامپ در بالای آینه ها فضا را برای انجام کار روشن و با ترکیب آن ها با چراغ های دیواری در محیط نور خوبی ایجاد کنید.

نور طبیعی در فضا می تواند جلوه زیبایی به محیط بدهد. با استفاده از نور مناسب می توان فضایی آرام برای گذران وقت مشتریان و کار کردن آرایشگران فراهم کرد.

نور از لحاظ دیگر نیز اهمیت دارد. این که مشتری خود را در آینه باید طوری ببنید که برای او خوشایند باشد. برای این کار ترکیب نور زرد و سفید می تواند مؤثر واقع شود.

 

آینه ها

 

آینه ها در دکوراسیون آرایشگاه دارای نقشی مهم هستند. آینه ها در فضاهای کوچک می توانند به بزرگ تر شدن فضا کمک کنند. البته در صورتی که به خوبی در فضا چیدمان شده باشند. با قرار دادن آینه ها رو به روی هم می توان به فضای کوچک وسعت بیشتری داد. در صورتی که کل یک دیوار را با آینه بپوشانید، خطای دید فضا را بزرگ تر به نظر خواهد رساند. می توانید آینه ها را روی در کابینت ها کار بگذارید و در فضای خود صرفه جویی کنید.

 

رنگ 

 

انتخاب رنگ در دکوراسیون آرایشگاه زنانه بسیار حائز اهمیت است. رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی و خاکستری برای کف و دیوارها بسیار مناسب فضای کوچک هستند.

به طور معمول در سالن های آرایشی برای صندلی ها و وسایلی که مدام در طول روز از آن ها استفاده می شود، رنگ تیره در نظر گرفته می شود. اما رنگ تیره در یک فضای کوچک موجب کوچک تر دیده شدن آن فضا خواهد شد و نباید این اشتباه را مرتکب شد. اما برای مراقبت از وسایل و لکه نشدن آن ها می توان صندلی ها را با کاورهایی به رنگ شفاف پوشاند.

رنگ وسایل و تزئینات را هماهنگ با هم و از رنگ های شاد و زنده انتخاب کنید. در نظر گرفتن دو یا سه رنگ به عنوان رنگ غالب و به کار بردن آن در وسایل فضا را جذاب خواهد کرد. می توان از رنگ ها برای تفکیک کردن فضاها نیز استفاده کرد.

 

خطوط افقی

 

نقش خطوط افقی در بزرگ تر به نظر رسیدن فضا در زمان دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک را دست کم نگیرید. کاغذ دیواری با راه های افقی و قفسه ها و طبقاتی افقی می توانند به شما در این کار کمک کنند. استفاده از خطوط افقی سقف را بزرگ تر جلوه می دهد و در نتیجه محیط بزرگ تر دیده می شود. اگر ارتفاع سالن کوتاه است، با قرار دادن خطوط عمودی در کنار خطوط افقی این مشکل را رفع کنید. برای ایجاد خطوط عمودی می توانید از کمدها و قفسه های عمودی و ایستاده و آینه های قدی استفاده کنید.

 

انتخاب لباس سیاه برای کارکنان

 

علاوه بر محیط می توانید برای بهتر شدن فضای کوچکتان از کارکنان نیز استفاده بهینه کنید. از آن ها بخواهید برعکس آرایشگاه های دیگر به جای لباس سفید، لباس سیاه به تن کنند. رنگ سیاه موجب می شود که محیط خنثی به نظر برسد. با این کار حواس آرایشگر از محیط به کاری که انجام می دهد و به مشتری معطوف خواهد شد.

 

 

استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

 

استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

برای دکوراسیون آرایشگاه کوچک و استفاده بهینه از فضای مورد نظر باید به انتخاب لوازم کار، مبلمان و ارتباط قسمت های مختلف با هم و فضای لازم برای هر بخش اهمیت داده شود.

     درست است که هر چه میز کار بیشتری در فضا داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت، اما نباید در فضای کمی که دارید ازدحام و شلوغی به وجود آورید و گاهی تحمل فضا را برای مشتریان سخت کنید.

  •      برای مجزا کردن فضا از هم می توان از اختلاف ارتفاع استفاده کرد.
  •      در دکوراسیون آرایشگاه کوچک به این نکته مهم توجه کنید که فضا کم است و باید از تمام فضایی که دارید استفاده کنید. اما نباید فضا را با انباشتن وسایل شلوغ کنید. از کنج ها و فضاهای پرت در محیط خود بهترین بهره را ببرید.
  •      برای بهتر شدن فضایی که به عنوان مثال برای مانیکور در نظر می گیرید، می توانید از صندلی ها و دراورهای کشویی استفاده کنید.
  •      برای فضاهای کوچک استفاده از میزهای یکسره می تواند موجب شود مشتریان بیشتری پشت آن ها جا بگیرند.
  •      استفاده از گلدان های طبیعی می تواند فضای شما را پویا و زنده کند.
  •      استفاده از وسایل سنتی مانند میز و صندلی هایی از جنس فلز براق یا چوب گیلاس برای دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک می تواند ایده بسیار خوبی باشد.
  •      نظم در بهتر جلوه دادن فضا عنصر بسیار پر اهمیتی است. وجود گیاهان خشک در کنار پنجره، مجله های قدیمی بدون کاربرد و تزئینات ناهماهنگ و بدون استفاده در دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک جایی ندارند.
  •      فضا باید طوری طراحی شود که مشتریان و کارکنان در زمان رفت و آمد به هم برخورد نکنند.
  •      در اندازه کمدها و کابینت ها دقت کنید تا جای زیادی از فضا را اشغال نکنند.

 

نکات دیگر در دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

 

تمام نکات مهم بهداشتی که در دکوراسیون سالن های آرایش باید به آن ها توجه شود، در دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک نیز باید آن ها را مورد توجه قرار داد. فضای خود را همیشه تمیز نگه دارید و مسائلی که به ضد عفونی کردن وسایل مربوط می شود مد نظر داشته باشید.

استفاده از وسایل و ابزار مدرن نیز می تواند بر جذابیت فضای شما اضافه کند. این فضای مدرن را می توان با به کار بردن رنگ های نامتعارف روی دیوارها ایجاد کرد. البته در انتخاب رنگ حتماً باید کوچک بودن فضا را مد نظر داشت. انتخاب رنگ نادرست ممکن است موجب کوچک تر دیده شدن فضا شود.

 

سعی کنید تا می توانید فضای خود را گرم و خوشایند کنید. شما می توانید با استفاده از ترفندهایی فضای کوچک آرایشگاه خود را برای مشتریانتان طوری جلوه دهید که هرگز برای آن ها خسته کننده نباشد. زیرا در ساعت های شلوغی ممکن است مشتریان ساعت ها از وقت خود را در آرایشگاه و در انتظار بگذرانند و در صورت مطلوب نبودن فضا ممکن است به مشتری های دائمی شما تبدیل نشوند.

برای ایجاد تنوع می توانید به جای استفاده از پوسترهایی با عکس های زنان آرایش کرده و جذاب، مکان خود را با عکس هایی از طبیعت تزئین کنیدوسلیقه ای متفاوت داشته باشید.

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک 

 

 

 

 

 

 

 

 

انصراف از نظر