هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

دسته گل فرمالیته عروس

دسته گل فرمالیته عروس

 

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر ارائه دهنده انواع رنگ و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و  کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند

اخیراً عروس و داماد ها برای آرامش بیشتر و دور بودن از استرس در مراسم خود چند روز قبل از عروسی عکس و فیلم های فرمالیته مراسم خود را می گیرند. در روز فرمالیته بیشتر عکس ها و فیلم های عروس و داماد گرفته می شود تا در روز مراسم با انرژی بیشتری از مهمان ها استقبال کنند.

 

دسته گل فرمالیته عروس

 

در روز فرمالیته عروس خانم ها باید از ساده ترین و زیباترین لباس و تزئینات استفاده کنند تا فیلم و عکس آن ها در عین سادگی زیبا و رمانتیک باشد. یکی از عواملی که سبب زیباتر شدن عروس خانم ها می شود دسته گل فرمالیته است.

هنگام انتخاب دسته گل باید به برخی از نکات توجه داشته باشید تا فیلم و عکس های فرمالیته شما زیبا و رمانتیک شود. اگر مراسم فرمالیته شما نزدیک است و در انتخاب دسته گل دچار سردرگمی شده اید در ادامه مقاله با ما همراه باشد تا در خصوص دسته گل عروس نکات خوبی را برای شما ذکر کنیم.

 

 

دسته گل فرمالیته عروس| دسته گل| دسته گل فرمالیته| تاج گل| دسته گل عروس| دسته گل فرمالیته عروس عوامل زیبایی فیلم و عکس

 

 

دسته گل فرمالیته عروس یکی از موثرترین عوامل زیبایی در فیلم و عکس شما

 

انتخاب یک دسته گل زیبا و خاص می تواند در زیبایی و خاص شدن فیلم شما موثر باشد. باید دسته گلی را انتخاب کنید که نسبت به دسته گل شما در روز عروسی یا دسته گل های معمولی دیگر خاص و شکیل باشد. بهتر است در روز فرمالیته از دسته گل هایی استفاده کنید که در مچ دست شما قرار می گیرد، این گونه دسته گل ها به روزتر و خاص تر هستند.

همچنین می توانید دسته گل هایی را انتخاب کنید که از گل های وحشی تهیه شده اند. از دسته گل هایی که به طور مرتب چیده شده اند، برای مراسم فرمالیته خود استفاده نکنید، این گونه دسته گل ها بیشتر در مراسم عروسی استفاده می شود.

در هنگام انتخاب دسته گل باید به برخی از نکات مانند مدل لباس، تاج گل و فصلی که مراسم خود را برگزار می کنید دقت داشته باشید تا متناسب با موارد ذکر شده بهترین دسته گل فرمالیته را انتخاب کنید. اگر به این نکات توجه داشته باشید، می توانید مراسم خود را به زیباترین شکل به ثبت برسانید.

 

انتخاب رنگ مناسب دسته گل فرمالیته عروس

 

اگر می خواهید فیلم فرمالیته شما زیبا و رمانتیک به نظر برسد باید در انتخاب رنگ دسته گل دقت داشته باشید. اولین نکته ای که در انتخاب رنگ دسته گل باید در نظر بگیرید رنگ لباس شما در روز فرمالیته است.

باید گلی را انتخاب کنید که با رنگ لباس شما هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت نمای زیبایی نخواهد داشت. البته برخی از لباس ها به رنگ سفید یا شیری هستند در این گونه مواقع شما در انتخاب رنگ دسته گل خود محدود نبوده و رنگ مورد علاقه خود را می توانید، انتخاب کنید.

 

انتخاب دسته گل فرمالیته عروس متناسب با فصل

 

علاوه بر رنگ لباس شما باید فصل مراسم فرمالیته خود را در نظر داشته باشید. معمولاً برای عکس و فیلم های فرمالیته به فضاهای سرسبز می روند تا در فضایی سرسبز و زیبا لحظه های خود را به ثبت برسانند. بنابراین باید دسته گلی را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با آن فصل باشد.

در فصل های زمستان باید از دسته گل هایی استفاده کنید که به رنگ بنفش، آبی و قرمز هستند. در فصل های گرم سال از رنگ های زرد، نارنجی، سفید و رنگ های روشن استفاده کنید. برخی از عروس خانم هایی که مراسم آن ها در فصل پاییز برگزار می شود، نگران انتخاب دسته گل های خود هستند.

در فصل هایی پاییز نیز گلهای زیبایی وجود دارند که به رنگ قرمز یا نارنجی هستند مانند گل های رز، گل داوودی و زبان در قفا مناسب ترین گل ها در فصل پاییز به شمار می روند. همچنین گل های صورتی، سبز و یاسی مناسب ترین رنگ ها برای فصل بهار هستند.

 

 

دسته گل فرمالیته عروس| دسته گل| دسته گل فرمالیته| تاج گل| دسته گل عروس| انتخاب بهترین دسته گل فرمالیته عروس متناسب با ویژگی ظاهری

 

 

انتخاب بهترین دسته گل فرمالیته عروس متناسب با ویژگی ظاهری

 

دسته گل عروس می تواند در زیبایی ظاهری و رمانتیک شدن فیلم فرمالیته تاثیر زیادی داشته باشد. نکته ای بسیار مهم که در انتخاب دسته گل خود باید به آن دقت داشته باشید، دسته گلی متناسب با طراحی لباس شما است.

هنگام سفارش گل فرمالیته باید عکس لباس خود را به گلفروش نشان دهید تا متناسب با لباس شما دسته گل زیبایی را طراحی کنند. به طور مثال اگر لباس دنباله دار دارید باید گلی را انتخاب کنید که متناسب با لباس شما باشد تا زیبایی شما را دو چندان کند.

همچنین در انتخاب دسته گل فرمالیته باید دقت داشته باشید که نوع دسته گلی را که انتخاب می کنید متناسب با ظاهر شما باشد. به طور مثال اگر قد بلندی دارید، نباید از دسته گل های گرد و کاملاً مرتب استفاده کنید.

عروس هایی که قد بلندی دارند، بهتر است دسته گلی را برای فرمالیته خود استفاده کنند که به صورت آبشاری باشد. این مدل از دسته گل ها، عروس خانم ها را بسیار شکیل تر می کند. همچنین به نکته دیگری که باید دقت داشته باشید، طراحی های لباستان است.

اگر لباس فرمالیته شما کار شده و شلوغ است نباید دسته گل های بزرگ و پر گلی را انتخاب کنید. همچنین دسته گل های آبشاری برای لباس های پر کار مناسب نیستند. بهتر است دسته گلی را انتخاب کنید که گرد و شاخه های کوتاه تری دارند.

با توجه به این نکات جزئی می توانید به بهترین شکل در مراسم فرمالیته خود حضور داشته و لحظات زیبای خود را به ثبت برسانید.

 

نکاتی مهم برای زیباتر شدن فیلم عکس های فرمالیته عروس خانم ها

 

همانطور که گفته شد یکی از عوامل مهم در زیبایی و خاص شدن فیلم فرمالیته انتخاب مناسب دسته گل فرمالیته عروس است. انتخاب یک دسته گل مناسب با فرمالیته و تزئینات ظاهری شما می تواند در زیبایی فیلم و عکس های شما تاثیر گذار باشد. در ادامه در خصوص انتخاب بهترین دسته گل برای شما بازگو خواهیم کرد:

 

  • بهتر است دسته گلی را انتخاب کنید که از گل های طبیعی تهیه شده باشد. دسته گل های طبیعی نمای زیبا تری نسبت به گل های مصنوعی داشته و حس خوبی را منتقل می کند.
  • دسته گل هایی که جدیداً برای عروس خانم ها در نظر گرفته شده را بررسی کرده و از به روز ترین دسته گل در فرمالیته استفاده کنید.
  • باید گل هایی را انتخاب که در فصل سرد یا فصل گرم مقاومت بالایی داشته و پس از مدتی پژمرده نشوند.
  • دسته گلی را که برای روز فرمالیته خود انتخاب کنید که در زیبایی هر چه بیشتر شما کمک کند.
  • ابعادی را برای دسته گل خود در نظر بگیرید تا در طولانی مدتی که مشغول فیلم و عکس گرفتن هستید، در این خصوص با مشکلی مواجه نشوید.
  • باید از گلی برای مراسم خود انتخاب کنید که رنگ آن ها متناسب با لباس و آرایش شما باشد. انتخاب مناسب ترین رنگ برای دسته گل خود سبب زیباتر شدن فیلم شما خواهد شد.
  • دسته گل فرمالیته باید هماهنگی با طبیعت و منظره ای که در آن قرار دارید، داشته باشد.

 

در نهایت در هنگام انتخاب دسته گل باید به این نکات توجه داشته باشید تا متناسب با شرایط خود بهترین دسته گل عروس را انتخاب کنید.علاوه بر این نکات تناسب آرایش عروس با لباس و دسته گل فرمالیته می تواند به هرچه زیبا تر شدن عروس موثر باشد. در نظر گرفتن یک آرایش ساده و شیک شمار خاص و زیبا تر خواهد کرد.

 برای انتخاب بهترین آرایش بهتر است با کارکنان آرایشگاه زنانه مشورت های لازم را داشته باشید تا متناسب با روز فرمالیته شما آرایش زیبا و ملایمی را برای شما در نظر بگیرند.

 

 

دسته گل فرمالیته عروس| دسته گل| دسته گل فرمالیته| تاج گل| دسته گل عروس| نگهداری از دسته گل فرمالیته عروس

 

 

چگونه می توان دسته گل فرمالیته عروس را به بهترین نحو نگهداری کرد؟

 

اگر می خواهید دسته گل فرمالیته عروس تا آخر روز فرمالیته، بدون آسیب باقی بماند و برای خود به یادگار نگه دارید، باید به برخی از نکات در خصوص نگهداری دسته گل خود توجه کنید.

 

  • بهتر است دسته گل خود را در قسمتی که در معرض نور آفتاب است، قرار ندهید. تابش مستقیم نور آفتاب در طولانی مدت دسته گل شما را پژمرده خواهد کرد.
  • دسته گل های سنگین را برای روز فرمالیته خود انتخاب نکنید زیرا ممکن است دست شما خسته شده و مجبور شوید روی زمین قرار دهید. دسته گل خود را نباید به هیچ وجه حتی برای عکس روزی زمین بگذارید. اگر دسته گل بر زمین بگذارید شادابی و زیبایی خود را از دست می دهد.
  • بهتر است گل خود را در مدت زمانی که نیاز ندارید ان را در ظرف آب بگذارید تا تازه و شاداب بماند.
  • به طور کلی بهتر است گل هایی را برای دسته گل فرمالیته انتخاب کنید که ماندگاری بالایی در طولانی مدت داشته و شادابی خود را از دست نمی دهند.

 

تناسب دسته گل فرمالیته عروس با تاج گل

 

در اغلب مواقع عروس خانم ها در روز فرمالیته خود از تاج های زیبا و ساده استفاده می کنند. تاج گل یکی از پرطرفدارترین تاج هایی است که اغلب عروس خانم ها  در روز فرمالیته استفاده می کنند. در هنگام سفارش دسته گل خود باید توجه داشته باشید که با رنگ های تاج گل متناسب باشد.

تناسب این دو می تواند در زیباتر و جذاب تر شدن شما نقش مهمی داشته باشد. همچنین تناسب رنگ های گل با یکدیگر فیلم فرمالیته شما را جذاب تر خواهد کرد. آرایشگاه زنانه باید به رنگ تاج گل و دسته گل فرمالیته عروسی دقت داشته باشد و متناسب با آن آرایش عروس را به زیباترین شکل ارائه دهد. تمامی این جزئیات در جذابیت عروس خانم ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

دسته گلی متناسب با قد و قواره خود انتخاب کنید

 

هنگام سفارش دسته گل دقت داشته باشید تا دسته گلی که انتخاب می کنید که متناسب با ظاهر شما باشد. عروس خانم هایی که اندام و دست های ظریفی دارند، نباید دسته گل هایی را انتخاب کنند که برای آن ها بزرگ بزرگ است.

عروس خانم هایی که قد کوتاه تری دارند باید دسته گل های کوچک را برای خود انتخاب کنند. چراکه باید زیبایی های عروس و ظاهر او بیشتر دیده شود. عروس خانم هایی که قد بلند دارند بهتر است دسته گلی را برای خود انتخاب کنند که به صورت آبشاری تهیه شده است.

در نهایت باید گلی را برای مراسم فرمالیته خود انتخاب کنید که متناسب با ظاهر شما باشد در غیر این صورت نمای جالبی ایجاد نخواهد کرد. همچنین استفاده از دست گل هایی که در روی ساعد شما قرار می گیرد برای عروس خانم هایی که بازوی بزرگی دارند مناسب نبوده و ظاهر شما را بزرگتر نشان خواهد داد. این گونه گل ها برای افرادی که بازو های و اندام ظریفی دارند بسیار مناسب تر است.

 

در نتیجه، دسته گل یکی از مهم ترین بخش های زیبایی شما در مراسم و روز فرمالیته است. هنگام انتخاب دسته گل فرمالیته عروس باید به نکاتی توجه داشته باشید تا فیلم شما به زیباترین و خاص ترین شکل ممکن به ثبت برسد.

در هنگام انتخاب دسته گل عروس باید به رنگ دسته گل خود توجه داشته باشید تا متناسب با فصل و رنگ لباس خود بهترین دسته گل را برای روز فرمالیته خود سفارش دهید. نوع گلی که انتخاب می کنید باید متناسب با لباس و طراحی های لباس شما باشد.

اگر لباس کار شده برای مراسم فرمالیته خود در نظر گرفته اید باید دسته گلی کوچک و کم گلی را انتخاب کنید تا زیبایی لباس شما بیشتر به چشم اید. همچنین لباس هایی که به صورت دنباله دار هستند باید گلی را انتخاب شود که به صورت آبشاری طراحی شده اند. این گونه گل ها، زیبایی فیلم و عکس های فرمالیته شما را دوچندان خواهد کرد.

به نکته ای دیگر که هنگام انتخاب دسته گل عروس فرمالیته باید دقت داشته باشید، انتخاب گلی است که به ان حساسیت نداشته باشید. برخی از افراد به گل های خاصی آلرژی داشته و در طول مراسم خود دچار مشکلاتی می شوند.

در نهایت اگر به گل خاصی حساسیت دارید بهتر است از انتخاب آن صرف نظر کنید. هنگام سفارش گل خود بهتر است با کارکنان آرایشگاه زنانه در میان بگذارید تا متناسب با دسته گل و تاج گل شما آرایش عروس زیبایی را برای شما در نظر بگیرند.

شما اگر تمام جزئیات را به دقت بررسی کرده و زیباترین دسته گل را برای فرمالیته خود در نظر بگیرید به طور قطع خاص ترین و شیک ترین عروس خواهید شد.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

 

دسته گل فرمالیته عروس| دسته گل| دسته گل فرمالیته| تاج گل| دسته گل عروس| دسته گل فرمالیته عروس متناسب با قد و قواره عروس 

انصراف از نظر