هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

کرم پودر یکی از اساسی‌ترین لوازم در زمینه آرایش محسوب می‌شود، به همین دلیل شناخت انواع کرم پودر و روش استفاده از آن بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که با تنوع و کاربردهای مختلف انواع کرم پودر آشنایی پیدا کنید می‌توانید آرایش بهتر و زیباتری را داشته باشید.

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن

 

کرم پودر از گذشته تا به امروز یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی در صورت خانم‌ها به حساب می‌آید که یقیناً آرایش کردن در هنگام عدم استفاده از کرم پودرهای مختلف کاملاً بیهوده بوده و جلوه چندانی نخواهد داشت. کرم پودر در واقع همانند یک زیرسازی بزرگ در میکاپ صورت عمل خواهد کرد و در صورت استفاده از یک کرم پودر نامناسب و یا استفاده نکردن از یک زیرساز خوب؛ آرایش صورت را به بدترین شکل ممکن نشان خواهد داد. استفاده از کرم پودر نه تنها رنگ‌های آرایشی دیگر را به زیباترین شکل نشان خواهد داد بلکه پوست صورت را به حالت یک دست زیرسازی خواهد کرد و با این عمل، لوازم آرایشی دیگر با کیفیت بهتری بر روی صورت اثر خواهد گذاشت و شما را جذاب‌تر می‌کند. یکنواخت کردن پوست تنها با استفاده از کرم پودرهای درجه یک انجام خواهد شد و برای داشتن آرایشی زیباتر سعی در انتخاب یک کرم پودر برند و با کیفیت را داشته باشید. در ادامه این وب‌سایت با انواع کرم پودر و روش استفاده از آن بیشتر آشنا خواهید شد و در خرید یک کرم پودر با کیفیت عملکرد و انتخاب بهتری خواهید داشت.پس با ما همراه باشید.

 

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن| کرم پودر|پوست|کانسیلر|آرایش|کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد

 

 

کرم پودر خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

امروزه در سطح جهان انواع کرم پودر و روش استفاده از آن در همه جا موجود است، این وسیله آرایشی برای همه افراد شناخته شده خواهد بود و کمتر کسی است که روش استفاده از آن را نداند و یا استفاده‌ای از آن‌ها نکند. یک کرم پودر خوب ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد که قبل از خرید باید به دقت همه جوانب را بررسی کنید و بعد با توجه به مسائل مختلف آن را خریداری نمایید. همیشه کرم پودری را بخرید که با توجه به رنگ پوست شما؛ تنها یک درجه روشن‌تر و شفاف‌تر باشد. انتخاب یک کرم تیره تر از پوستتان و یا دو و سه درجه روشن‌تر از جذابیت و کیفیت آرایش بسیار کم خواهد کرد. اغلب صورت‌ها با جوش، آکنه و یا لکه‌های پوستی بسیاری همراه است که از این طریق می‌توانید تمام این نقاط ضعف را با انواع کرم پودر و روش استفاده از آن‌ها پوشش دهید. این وسیله را می‌توان از مهم‌ترین لوازم آرایش نام برد. شما می‌توانید با یک کرم پودر (کانسیلر) خوب و استاندارد با روشی کاملاً آسان تمام لکه‌هایتان را مخفی نمایید. هر چند لازم است بدانید که کرم پودر با کیفیت این روزها در بازار به سختی موجود خواهد بود زیرا به دلیل عرضه کرم پودرهای مختلف با نام و برندهای متفاوت انتخاب بسیار سخت و پیچیده‌تر شده است که در ادامه جهت اطلاع از برندهای مختلف اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم و مطرح کرم پودر خوب می‌توان به شفاف سازی صورت اشاره کرد که چهره جذاب‌تری به شما خواهد داد. بسیاری از افراد بعد از خواب صورتشان پف کرده و یا حالت زیر چشم ها فرو رفته‌تر خواهد شد، تنها کافی است با مقدار کمی از این محصول بی‌حالی و فرم بد صورت را از بین برد و شما در نهایت یک صورت جذاب و زیباتری خواهید داشت.

 

برای طبیعی جلوه دادن کرم پودر چه باید کرد؟

 

در گام نخست مهم‌ترین اقدامی که باید انجام دهید این است که یک مارک خوب در بین انواع کرم پودر و روش استفاده از آن را انتخاب کنید. در مرحله بعدی روشی که بسیار حائز اهمیت است طبیعی جلوه دادن کرم پودر بر روی پوست خواهد بود. برای آن‌که کرم بر روی صورت شما حالتی طبیعی‌تر و منسجم‌تری داشته باشد باید مقداری از آن را بر روی انگشت خود فشار دهید و در قسمت‌های مختلف صورت بمالید؛ سپس با استفاده از یک اسفنج خوب می‌توانید تمام قسمت‌های صورتتان را به آرامی مالش دهید تا کرم پودر در همه قسمت‌ها به صورت یکنواخت پخش شود. نکته مهمی که لازم است بدانید این است که دهان خود را بسته نگه ندارید و اجازه دهید زیر فکتان در معرض دید شما باشد تا آن قسمت نیز پوشیده از کرم باشد. حتماً بعد از زدن کرم پودر با مقداری پنبه و یا یک دستمال کاغذی آرایشی را به آرامی بر روی صورتتان بزنید تا کرم بر روی پوست طبیعی‌تر به نظر برسد و همه نواحی یکنواخت باشد.

 

چه چیزی در هنگام خرید کردم پودر بسیار حائز اهمیت است؟

 

از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید کرم پودر باید بسیار به آن‌ها توجه شود موارد زیر است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در تمام فروشگاه‌ها و مراکز فروش لوازم آرایشی انواع کرم پودر و روش استفاده از آن را مشاهده خواهید کرد که در ادامه به صورت دقیق‌تر با انواع کرم‌های آرایشی آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید که زمانی برای خرید می‌روید حتماً از ۳ نوع مختلف بر روی پوستتان امتحان کنید و بعد در راستای لامپ و یا نور خورشید قرار بگیرید تا تأثیرات آن بر روی صورتتان را مشاهده کنید. اغلب کرم‌ها را بر روی پوست دستشان تست می‌کنند که این مورد کاملاً اشتباه خواهد بود زیرا پوست دست با پوست صورت تفاوت‌های بسیار فاحشی دارد و تست رنگ حتماً بر روی صورت باید انجام شود و هیچ‌گاه با عجله کرم خود را انتخاب نکنید بلکه با صرف وقت، دقت و حوصله برای این کار مهم وقت بگذارید.

 

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن| کرم پودر|پوست|کانسیلر|آرایش|انواع کرم پودر بر اساس سطح پوششی

 

 

انواع کرم پودرها بر اساس سطح پوششی

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن با توجه به نوع و سطح پوششی تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت، از نظر زیبا سازی و زیر سازی تأثیر مستقیمی بر کیفیت آرایش شما خواهد گذاشت که در ادامه سطح پوششی تمامی کرم پودرها را مطالعه خواهید کرد.

 

  • کرم پودر مرطوب کننده دارای رنگدانه:

 

 این دسته از کرم‌های مرطوب کننده مخصوص دخترها و خانم‌های جوان است که در سنین پایین‌تر از آن‌ها استفاده خواهند کرد. کرم پودر مرطوب کننده با رنگدانه مقدار کمی به پوست صورت رنگ خواهند داد و چهره شما را جذاب‌تر خواهند کرد. شما با خرید و تهیه این کرم می‌توانید جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

 

  • استفاده از کرم مایع (فون):

 

 یکی دیگر از انواع کرم پودر و روش استفاده از آن را می‌توان به فون مایع اشاره کرد که محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم‌ها دارد. این فون‌های مایع در استفاده بر روی سطح پوست برای پوشش دهی کار بسیار آسانی را متقبل خواهد شد و شما در سریع‌ترین زمان ممکن با مقداری از این فون محبوب می‌توانید پوستی شفاف و یک دست داشته باشید که امروزه خانم‌ها این گزینه را بیشتر برای صورت خود انتخاب خواهند کرد. اگر پوستتان خشک است این گزینه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد لازم به ذکر است بدانید که اگر از پوست چرب خود رنج می‌برید از زدن این کرم به شدت پرهیز کنید زیرا بر روی صورت نمی‌نشیند و سریع به خورد پوستتان خواهد رفت در این مواقع شما باید از کرم فون مایع (Oil Free) استفاده لازم کنید.

 

  • کرم پودر:

 

این دسته از کرم پودرها را می‌توان از رایج‌ترین نوع در جهان دانست. به دلیل پیوستگی که بر روی پوست ایجاد می‌کنند و بافت فوق سنگینی که دارند به راحتی بر روی پوست‌های خشک اثر خواهند گذاشت. در هنگام استفاده از کرم پودر حتی‌الامکان از یک اسفنج برای پخش و مالیدن آن در همه جای صورت استفاده کنید تا در تمام لایه‌های زیرین پوست اثر بگذارد و پوست را شفاف‌تر نمایان کند.استفاده از این نوع کرم بسیار مرسوم بود و خانم‌ها این مورد را برای پوست خود انتخاب می‌کنند.

 

  • کرم فشرده شده و یا پنکک:

 

 کرم پودر فشرده و یا همان پنکک به دو نوع در بازار و یا مراکز آرایشی و بهداشتی به فروش خواهند رسید که از انواع خشک و چرب ساخته خواهند شد. اگر می‌خواهید آرایشتان در مدت زمان طولانی بر روی پوست شما بماند و یا به اصطلاحی ماندگاری بالاتری داشته باشد می‌توانید برای پوست خشک خود از این گونه رایج با استفاده از یک اسفنج که به همراه آن است استفاده کنید تا پوست شما را به چالش نکشد.انواع کرم پودر و روش استفاده از آن را بسیار مشاهده خواهید کرد که در این بخش از بهترین‌ها برای شما ارائه شده است.

 

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن| کرم پودر|پوست|کانسیلر|آرایش|پن استیک

 

 

  • پن استیک:

 

پن استیک‌ها از انواع دیگر کرم پودرها به شمار می‌آیند که گونه مدرن‌تر و جدیدتری به حساب می‌آیند. اگر بر روی نواحی سطح پوست خود از سیاهی‌های بزرگی همانند لک، ماه گرفتگی، سرخی و یا زخمی رنج می‌برید پن استیک بهترین انتخاب برای سطح پوشش دادن آن قسمت خواهد بود و با مقدار کمی از پن استیک بر روی اسفنج می‌توانید آن قسمت را پوشش دهید. قبل از استفاده از پن استیک حتماً با مقداری کرم مرطوب کننده صورتتان را مرطوب نگهدارید و سپس بلافاصله کرم پودر موردنظر را بر روی صورت خود پخش کنید تا جذب پوستتان شود. بعد از انجام این فرایند پوستتان با درخشش همراه است که می‌توانید با یک دستمال آن را کاهش دهید تا کرم ثابت بر روی صورت باقی بماند. همیشه در هنگام آرایش کردن در فصول سرد و گرم سال از پن استیک و دو نوع کرم استفاده کنید، یکی در فصل سرد یعنی زمستان و دیگری در تابستان در فصل‌های پاییز و بهار نیز می‌توانید این دو مورد را ترکیبی بر روی پوست خود ادغام کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

 

نکاتی برای انوع کرم پودر و روش استفاده از آن

 

موارد مهمی که در هنگام استفاده از زدن کرم پودر باید به آن توجه کنید عبارت‌اند از:

 

  • رنگ پوست خود را مورد بررسی قرار دهید:

 

  • آمادگی پوست:

 

قبل از انجام آرایش و اقدام برای زیرسازی کردن حتماً صورت خود را بشویید و از یک مرطوب کننده استاندارد استفاده کنید سپس مدت زمانی را صبر کنید تا کرم مرطوب کننده به راحتی بر روی پوستتان بنشیند و سپس شروع به زدن کرم پودر کنید. با این کار شما پوستتان را در وهله اول آماده برای زیرسازی خواهید کرد.

 

  • طرز صحیح استفاده از کرم پودر:

 

زیر چشم و یا خط فک، پیشانی و کناره‌های گونه بسیار مهم هستند می‌توانید از مرکز کرم پودر را به کناره‌ها بکشید و آن‌ها را توسط اسفنج مالش دهید.

 

  • استفاده از کانسیلر:

 

 انواع کرم پودر و روش استفاده از آن برای افراد در پوست‌های مختلف متفاوت‌تر از سایرین خواهد بود به همین سبب بعد از اتمام کار خود می‌توانید مقداری کانسیلر در زیر چشم و یا خط پیشانی و نقاطی که ضعف در آن‌ها موجود است بمالید و توسط یک اسفنج کوچک و یا برس آن نواحی را پوشش دهید.

 

  • استفاده از پودر شفاف کننده:

 

پودرهای شفاف کننده بسیاری در بازار موجود است که می‌توانید با استفاده از آن بر روی پوست درخشندگی و زیبایی را بر روی پوست خود داشته باشید.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن| کرم پودر|پوست|کانسیلر|آرایش|طرز استفاده از کرم پودر 

انصراف از نظر