هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

انواع کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

کاشت ناخن دیگر مانند گذشته ها سخت و محدود نیست. آن قدر تنوع در این زمینه ایجاد شده است که هر خانمی می تواند با توجه به نوع ناخن ها و یا احیاناً مشکلی که با آن ها دارد، روش مناسب کاشت ناخن را برای خود در نظر بگیرد. کاشت ناخن از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و اغلب آن ها در سالن های آرایش توسط افراد متخصص که به آن ها ناخن کار گفته می شود، روی ناخن ها قابل اجرا هستند. برای آشنایی با روش های کاشت ناخن و  انتخاب روش مناسب برای خود خواندن متن را ادامه دهید.

 

انواع کاشت ناخن کدام است؟ 

 

انواع کاشت ناخن کدام است؟

 

به طور کلی، کاشت ناخن شامل دو بخش اصلی می شود که بقیه در واقع شاخه و مشتق از آن ها هستند. از تفاوت هایی که این روش ها با هم دارند می توان به روش قلم گذاری و پخش مواد اشاره کرد.

در برخی از این روش ها که در ادامه توضیح می دهیم، در واقع تنها با اضافه کردن انواع زیورآلات روش جدیدی خلق شده است.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن ژله ای

شیوه اجرای این دو روش تقریباً به هم شبیه است و با توجه به مزایایی که دارند در میان خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. از این دو روش، انواع کاشت ناخن منشأ گرفته است که فرق های اندکی با هم دارند.

 

انتخاب روش کاشت ناخن می تواند سلیقه ای باشد. یعنی خانمی که متقاضی کاشت ناخن است می تواند با توجه به سلیقه خود از یک روش استفاده کند. اما در مواردی که نیاز به پوشش دادن نقصی در ناخن ها وجود دارد، بهتر است با متخصص کاشت ناخن در این زمینه مشورت شود. کاشت ناخن به طور کل با جزئیات در ادامه توضیح داده شده اند.

 

کاشت ناخن پودری

 

یکی از روش های کاشت ناخن که این روزها بیش از دیگر روش ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاشت ناخن پودری است. در این روش، پودر اکریلیک با رنگ های مشخص و لیکوئید کاربرد دارند.

ترکیب این دو ماده لایه ای سخت و با دوام روی ناخن به وجود می آورد. در ضمن با پرایمر می توان در زیرسازی ناخن و سوهان کشی مختلف در سطح کاشته شده، ناخن ها را هر چه زیباتر کرد.

 

این نوع کاشت علاوه بر استحکامی که دارد، فرم طبیعی به ناخن ها می دهد و حالت مصنوعی بودن ندارد. با این روش حتی ناخن کار می تواند فرم صدف ناخن ها را تغییر دهد و ظاهر آن را به شکل دلخواه متقاضی کاشت در بیاورد.

این روش برای اکثر خانم ها مناسب است، مگر افرادی که در ناخن های آن ها عفونت یا قارچ ایجاد شده است که تا سلامت کامل باید صبر کنند. یکی از مواردی که درباره این نوع کاشت باید بدانید این است که کاشت اولیه به زمان زیادی نیاز دارد و دست کم سه هفته تا یک ماه یک بار که ناخن ها رشد می کنند، باید برای ترمیم مجدد مراجعه شود.

 

کاشت ناخن ژله ‌ای

 

کاشت ژله ای از دیگر روش های کاشت ناخن است که با استفاده از سه لایه ژل انجام می شود. بیلدینگ، فینیشینگ و تاپ شاین اسامی این سه لایه هستند که با آن ها می توان لایه ای شیشه ای و با دوام روی سطح ناخن ها ساخت.

بعد از هر بار ژل زدن روی ناخن ها باید برای خشک شدن آن ها را در دستگاه یو وی قرار داد. حالت چسبندگی آن ها با استفاده از کلینز از بین می رود.

این ناخن ها نیز دوام خوبی دارند. خانم ها می توانند بر طبق سلیقه خود به سراغ این نوع کاشت بروند. اما نکته مهمی که درباره آن وجود دارد این است که در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند، بهتر است از این نوع کاشت استفاده نشود.

 

کاشت ناخن قالبی

 

کاشت ناخن قالبی یا دوآل که روش دیگر از کاشت ناخن است، با قالب هایی به اندازه طبیعی ناخن انجام می شود. در این روش مقداری از مواد کاشت در داخل قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن گذاشته می شود. چند ثانیه بعد قالب باید از مواد روی ناخن جدا شود.

دوام این ناخن ها کمتر از روش های دیگر است. از معایب آن می توان به هوا گرفتن و شکستن آن ها اشاره کرد. از مزایای این روش نیاز داشتن به زمان کم برای کاشت ناخن هر دو دست است.

 

کاشت ناخن آکواریوم

 

کاشت ناخن به روش گیاهی

 

کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر مزایایی نسبت به روش های دیگر دارد که به دلیل استفاده از الیاف طبیعی هیچ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد شد. این الیاف شبیه کاغذهای بریده هستند که روی ناخن گذاشته می شوند. فیبر شبیه مواد ژله ای است که فرمولاسیونی متفاوت از آن دارد. در این روش کاشت نیز ناخن ها باید در دستگاه یو وی قرار بگیرند.

 

کاشت ناخن دیپینگ

 

کاشت ناخن دیپینگ روشی است مانند کاشت پودری که بدون استفاده از لیکوئید و فقط با استفاده از پودر و پرایمر انجام می شود. بعد از آماده کردن و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ، یک لایه پرایمر روی سطح ناخن زده می شود. بعد از آن باید تمام ناخن به یک باره به طور قائم در پودر فرو برده شوند. برای ایجاد حجم دلخواه روی ناخن این کار باید چند بار انجام شود.

 

کاشت ناخن به روش ژلیش

 

روش لمینیت ناخن یا لاک ژلیش به دلیل ایجاد ظاهری زیبا روی ناخن بسیار پر طرفدار است. لمینیت در واقع به معنای کاور کردن است که در این روش از انواع کاشت ناخن، در آرایشگاه زنانه برای کاور کردن ناخن از پودر، لیکوئید یا لاک ژلیش استفاده می شود.

 

کاشت ناخن آکواریوم

 

این روش از انواع کاشت ناخن برای کسانی که دوست دارند متفاوت باشند مناسب است. در این شیوه، دو تیپ به روشی خاص روی یک ناخن چسبانده می شوند، به طوری که فاصله ای بین آنها ایجاد شود. در فضای ایجاد شده می توان با تزریق آب مقطر و اکلیل های رنگی، جلوه ای خاص به ناخن بخشید. این روش به دلیل خاص بودنش تنها باید توسط افراد متخصص انجام شود. استفاده از مقدار مناسب پودر اکریلیک در زیرسازی محکم و مناسب برای ساخت این آکواریوم کوچک روی ناخن بسیار مهم است.

 

کاشت ناخن سیلک

 

کاشت ناخن سیلک نسبت به روش های کاشت ناخن حالتی طبیعی دارد. در این روش با چسباندن یک لایه از جنس ابریشم روی ناخن کاشت ناخن انجام می شود. برای استحکام ناخن ها از چسب مخصوص استفاده می شود و در هر مرحله نیز باید اسپری فیکس کننده زده شود. از این روش کمتر در سالن های آرایش استفاده می شود و ممکن است شما تا به حال با آن مواجه نشده باشید.

 

کاشت ناخن فرنچ

 

کاشت ناخن فرنچ که به آن فرنچ دائمی نیز می گویند، از انواع کاشت ناخن است که با پودر اکریلیک سفید یا ژل فشرده سفید برای فرنچ کردن ناخن ها استفاده می شود. در آخر نیز برای کاور کردن ناخن ها پودر اکریلیک کلیر به کار می رود.

 

کاشت ناخن مرمریت

 

می توان در کاشت اکلیلی از مرمریت استفاده کرد که متشکل از سنگ ریزه های بسیار براق است و ظاهری متفاوت در ناخن ها ایجاد می کند. این روش از انواع کاشت ناخن از زیرمجموعه های کاشت پودری محسوب می شود.

 

کشت ناخن میکس

 

کاشت ناخن میکس که ترکیبی از کاشت پودری و ژله ای است، به دلیل مقاومت و درخششی که دارد، بسیار پرطرف دار است.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

کشت ناخن میکس 

 

انصراف از نظر