هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

انواع مدل مو

انواع مدل مو

 

مرکز آرایشی راویس بیوتی در مهرشهر کرج 

 

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرجارائه دهنده انواع رنگ و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند.

 

انواع مدل مو:

 

در بخش زیبایی و آراسته کردن مو چند مدل مختلف داریم که هرکدام از این سبک ها بسته به نوع سلیقه مشتری متفاوت است که در این بخش انواع مدل مو برای شناخت بیشتر خدمتتان معرفی می شود.

 

شینیون:

 

بانوان برای آراسته شدن در مراسم ها مخصوصا مراسم های رسمی بیشتر از این مدل مو استفاده می کنند. شینیون از زبان آرایشگرها به معنی فرم دادن مو به صورت جمع کردن موهاست، برای شینیون کردن موها با توجه به مدل شینیون در نظر گرفته شده از ابزار مختلفی استفاده می کنند مثل تور شینیون، سنجاق، کش سر، پروتزهای اسفنجی، انواع بیگودی و ابزارهای دیگری که با توجه به مدل شینیون می تواند پیچیده تر باشد.حضور آرایشگران و پیرایشگران حرفه‌ای در این هنر باعث به وجود آمدن انواع پیشرفته و پیچیده‌ای از شینیون شده که این بخش از هنر آرایشگری  بانوان را به یک شاخه تخصصی تبدیل کرده. مهم ترین نوع شینیون، شینیون مخصوص عروس است که باید با توجه به نوع میکاپ و لباس به درستی انتخاب شود تا زیبایی عروس را با تاج و تور چند برابر کند. شینیون انواع مختلفی دارد و نمی توان آن را فقط به چند مدل محدود کرد، با توجه  به تکنیک های روز دنیا و سلیقه  مشتری شینیون می تواند تلفیقی از موی باز یا جمع باشد و یا از انواع بافت در آن استفاده شود، ساده باشد یا مدل شلوغ، تکنیک هر شینیون کاری متفاوت است که هر کدام از این سبک ها در حد خود زیبا هستند.

 

 

انواع مدل مو

 

 

براشینگ مو:

 

براشینگ حالت دادن موها با حرارت (سشوار) و برس های مختلف گفته می شود. شما با استفاده از براشینگ می توانید تا حد زیادی به موهای خود فرم دهید می توانید موهایتان را  لخت کنید تا یکدست و صاف شود و هم چنین می توانید موهایتان را از رو براشینگ کنید که حالت دار شود. براشینگ در هر زمانی زیباست وآن سادگی که سلیقه خیلی از مشتریان است را شامل می شود. براشینگ و نحوه صحیح براشینگ کردن بسیار مهم است زیرا برای آراستن موها قبل از هر مدلی که بخواهید باید روی موها براشینگ انجام دهید.برای براشینگ کردن باید به چند نکته توجه داشته باشید، ابتدا موها از ریشه خوب شسته شود زیرا براشینگ بر روی موهای چرب نتیجه مطلوبی ندارد و بهتر است هنگام شستشو از ماسک ها و نرم کننده ها استفاده شود زیرا براشینگ را آسان تر می کند. برای این که بعد از براشینگ موهای براق و زیبایی داشته باشید می توانید از اسپری های براق کننده استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که حرارت موجود در سشوار آب موجود در موها را خشک می کند و می تواند به مرور زمان باعث خشکی و شکننده شدن موها شود اگر شما نحوه صحیح براشینگ کردن را بلد باشید کمتر به موها آسیب می رسانید. 

 

 

 

انواع مدل مو

 

 

بافت تخصصی مو:

 

بافت مو یکی از قدیمی ترین روش های آراستن  مو در بانوان است که قدمت آن به ۵۵ قرن پیش برمی گردد مدل بافتی که در آن زمان استفاده می شده همان بافت سه تایی ساده بوده است. ریشه ی بافتن موها به آفریقایی ها برمی گردد که کم کم به قبایل دیگر و سپس در کل جهان گسترش پیدا می کند. امروزه بافت مو یکی از پرطرفدارترین مدل موهای آرایشی است که هر گروه سنی از آن استفاده می کنند. امروزه تنوع بافت ها بسیار زیاد است که می توان به بافت های تیغ ماهی، دو طرفه، بافت آبشاری، بافت تاجی، بافت حصیری، بافت شطرنجی، بافت تزاری، بافت خطی و انواع دیگرآن اشاره کرد، همچنین جالب است بدانید بافتن موها در افزایش رشد موها تاثیر دارد و برای جلوگیری از موخره (دوشاخه شدن مو) می توان بافت را توصیه کرد.

 

 

انواع مدل مو

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

انصراف از نظر
نظرات
1401/11/02 07:22
coursework writing service uk
<a href=https://brainycoursework.com>coursework plagiarism checker</a>
coursework writer uk