هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

انواع رنگ مو زیتونی

انواع رنگ مو زیتونی

 

انواع رنگ مو زیتونی

 

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  ارائه دهنده انواع رنگ و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند .بهترین ها را به شما ارائه دهند

انواع رنگ مو زیتونی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین بانوان است و در طیف‌های مختلفی وجود دارند. با ترکیب کردن رنگ زیتونی با رنگ‌های دیگری مثل دودی می‌توان به یک رنگ زیتونی متفاوت رسید. با دانستن این که رنگ‌های ترکیبی به چه صورت انجام می‌شوند و چه ترکیباتی دارند می‌توان به رنگ موی مورد نظر خود رسید.

 

معرفی انواع رنگ مو زیتونی

 

بیشتر خانم‌ها از قرمزی موهای خود بعد از گذاشتن رنگ‌های روشن رنج می‌برند و اغلب نگران این موضوع هستند که بعد از رنگ کردن‌، موهایشان به رنگ قرمز متمایل نشود. زیتونی یکی از رنگ‌های سرد است و برای کسانی که طبع گرم دارند نسبت به رنگ‌های دیگر گزینه مناسب‌تری است. برای جلوگیری از قرمزی مو معمولاً از مواد ضد قرمزی استفاده می‌شود که می‌تواند به طور کامل از قرمزی مو جلوگیری کند. در انواع رنگ مو زیتونی، رنگ زیتونی به عنوان رنگ پایه قرار دارد و رنگ‌های دیگر با آن ترکیب شده‌اند. رنگ موی دودی زیتونی که یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های زیتونی است. رنگ زیتونی نسکافه‌‌‌ای، رنگ زیتونی بژ، رنگ زیتونی عسلی، رنگ زیتونی متمایل به قهوه‌ای، رنگ زیتونی دارچینی و زیتونی شنی از رنگ‎‌هایی هستند که به صورت ترکیبی از رنگ زیتونی با رنگ‌های دیگر به وجود می‌آیند. با دانستن دستور اساسی ترکیب رنگ‌ها با هم می‌توان به رنگ موی مورد نظر خود رسید. برای گذاشتن رنگ‌های ترکیبی باید حتماً به آرایشگاه زنانه مراجعه شود.

 

انواع رنگ مو زیتونی برای آرایش عروس

 

در بین بانوان رنگ زیتونی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای آرایش عروس شناخته شده است. در آرایشگاه زنانه بهترین و مناسب‌ترین رنگ مو را برای عروس در نظرمی گیرند؛ اما در این بین رنگ‌هایی هم از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در بین رنگ‌های دیگر پرطرفدارترند. انواع رنگ مو زیتونی ترکیبی، بهترین انتخاب‌ برای عروس است. برای

 

 

bride

 

 

رنگ دودی زیتونی

 

رنگ دودی زیتونی یکی از مجلسی‌ترین رنگ‌ها است. در مجالس عروسی نه تنها رنگ موی عروس بلکه این رنگ برای مهمانان هم بسیار زیاد استفاده می‌شود. این رنگ فاقد قرمزی است و همانطور که از نامش پیدا است ترکیبی بین رنگ زیتونی و قهوه‌ای است. این رنگ یکی از زیباترین رنگ‌های ترکیبی است و برای همه‌ی سنین گزینه مناسبی است. در آرایشگاه زنانه یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای دختران جوان و نو‌عروس‌ها این رنگ مو است. این رنگ با دکلره و بدون دکلره انجام می‌شود و از رنگ دودی و زیتونی پایه به علاوه مواد ترکیبی دیگری که خود آرایشگر با توجه به تجربه کاری آن‌ها را به کار می‌برد.

 

رنگ زیتونی نسکافه‌ای

 

رنگ زیتونی نسکافه‌ای یکی از انواع رنگ مو زیتونی که در بین هنرمندان هم بسیار مشاهده می‌شود و یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین سلبریتی‌های کل دنیاست. این رنگ در واقع رنگ قهوه‌ای را به وجود می‌آورد که در واقع بسیار روشن‌تر از قهوه‌ای است. این رنگ به هیچ وجه دارای قرمزی نبوده و هر چقدر که رنگ زیتونی به کار برده در آن بیشتر باشد قرمزی بسیار کمتری در آن دیده می‌شود. این رنگ یکی از خالص‌ترین رنگ‌های موجود است و دارای دوام و ماندگاری نسبتاً بالایی است.

 

ترکیب رنگ مو زیتونی نسکافه‌ای

 

در آرایشگاه زنانه برای ترکیب مواد انواع رنگ مو از واریاسیون ها و انواع پودر دکلره استفاده می‌شود البته همه این موارد را آرایشگر با توجه به احساس نیاز خود و تجربه کاری قبلی انجام می‌دهد؛ اما در هر کدام از این رنگ‌های ترکیبی از دو رنگ نام برده حتماً استفاده می‌شود. برای رنگ زیتونی نسکافه‌ای هم از رنگ‌های نسکافه‌ای و زیتونی به صورت ترکیبی استفاده می‌شود. این رنگ را هم می‌توان با دکلره و یا بدون این پودر انجام داد.

 

رنگ مو زیتونی بژ

 

این رنگ زیتونی بسیار به رنگ بلوند نزدیک است. خانم‌هایی که علاقه زیادی به رنگ بلوند دارند اما به دلیل ناهمخوانی رنگ پوستشان به رنگ بلوند نمی‌توانند این رنگ را به کار ببرند بهتر است از این رنگ‌ها استفاده بکنند. این رنگ یکی از رنگ‌هایی است که برای افرادی که معمولاً در بلوند کردن موها دچار مشکل می‌شوند و موهایشان به قرمزی متمایل می‌شود مناسب است. رنگ بژ به هیچ وجه به رنگ‌ قرمز متمایل نمی‌شود و برای همه افراد مناسب است.

 

ترکیب رنگ زیتونی بژ

 

این رنگ را هم می‌توان با دکلره و بدون دکلره بر روی مو درآورد. در این صورت ترکیبی که مورد استفاده قرار می‌گیرد هم متفاوت خواهد بود. این رنگ یکی از انواع رنگ مو زیتونی است که برای اینکه بدون دکلره به آن برسیم باید رنگ موهای فرد به صورت طبیعی باشد. باید رنگ زیتونی و رنگ دودی را به صورت ترکیبی استفاده کرد. انواع واریاسیون هم با توجه به روش آرایشگاه زنانه مورد نظر انجام می‌شود. البته مقداری از رنگ بژ هم استفاده می‌شود. استفاده نکردن از پودر دکلره می‌تواند در سلامتی موها نقش زیادی داشته باشد. بر روی این رنگ‌ها می‌توان هایلایت‌های زیبایی هم انجام داد.

 

 

begie

 

 

رنگ مو زیتونی عسلی

 

این رنگ مو یکی از رنگ‌هایی است که به رنگ بلوند و طلایی متمایل می‌شود. این رنگ مو از معدود رنگ‌هایی است که ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم را شامل می‌شود در صورتی که در اغلب رنگ‌ها صرفاً یا رنگ سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد یا رنگ‌های گرم که روش نامناسبی است. در بین انواع رنگ مو زیتونی این رنگ یکی از روشن‌ترین ترکیب‌ها است که به شیوه‌های مختلفی ترکیب آن صورت می‌گیرد.

 

ترکیب رنگ زیتونی عسلی

 

این رنگ همانطور که از نامش هم پیداست اندکی متمایل به عسلی است. در واقع این رنگ‌های ترکیبی زیتونی بسیار از رنگ زیتونی خالص فاصله دارند و در واقع به نظر می‌رسد که رنگ عسلی در آن بسیار بیشتر از رنگ زیتونی به چشم می‌خورد. رنگ دودی و زیتونی و همچنین رنگ زیتونی به عنوان مواد اصلی این ترکیب هستند. این رنگ هم با دکلره و هم بدون دکلره بر روی موها گذاشته می‌شود و نتیجه لازم را هم به ارمغان می‌آورد. واریاسیون ها و انواع اکسیدان هم با انتخاب خود آرایشگر و روش کاری آرایشگاه زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از پودر دکلره و عدم استفاده از آن بستگی به جنس موهای خود فرد دارد.

 

رنگ زیتونی متمایل به قرمز یکی از انواع رنگ مو زیتونی

 

تاکنون تمامی رنگ‌هایی که گفته شد ترکیبی از رنگ‌های موازی و نزدیک به هم بوده است اما رنگ زیتونی که متمایل به قرمزی است ترکیبی از دو رنگ کاملاً متفاوت است. در این ترکیب برعکس رنگ‌‌های دیگر رنگ اصلی که در مو دیده می‌شود رنگ زیتونی است و قرمز بسیار کمتری در آن دیده می‌شود. این ترکیب در واقع رنگ قهوه‌ای متفاوتی را به وجود ‌می‌آورد و در ترکیب این رنگ‎‌ها هم باید حتماً دقت داشت زیرا باید به اندازه ی مشخصی از هر کدام از رنگ‌های زیتونی و قرمز به کار برود.

 

ترکیب رنگ زیتونی متمایل به قرمز

 

این رنگ ترکیبی هم می‌تواند گزینه مناسبی برای آرایش عروس باشد زیرا رنگ قهوه‌ای هم یکی از محبوب‌ترین رنگ‌‌ها است. در آرایشگاه‌های زنانه از واریاسیون های آبی و سبز و یا بنفش معمولاً استفاده می‌شود. این رنگ مو به رنگ دارچینی هم معروف است. در این رنگ از رنگ قرمز ماهگونی و همچنین رنگ زیتونی استفاده می‌شود. در صورتی که فرد تمایل به رنگ بدون دکلره داشته باشد حتماً باید موهای طبیعی خودش باشد و نباید بر روی موهای خود از قبل رنگ گذاشته باشد. از انواع رنگ مو زیتونی این رنگ مو تیره‌ترین آن‌هاست.

 

 

red

 

 

رنگ مو شنی زیتونی

 

یکی دیگر از انواع رنگ مو زیتونی رنگ شنی است که به صورت ترکیبی از زیتونی و رنگ شنی است که می‌توان در بین آن هایلایت هم انجام داد که به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند. برای این رنگ باید از رنگ طلایی هم در ترکیبی به کار برده می‌شود استفاده کرد. این رنگ به دلیل داشتن رنگ طلایی بسیار روشن خواهد بود و در صورتی که بدون دکلره انجام شود باید مو به رنگ طبیعی خود باشد. رنگ موی شنی از رنگ‌هایی است که باری همه افراد با رنگ پوست‌های متفاوت مناسب نیست و اغلب برای افراد با پوست برنزه مناسب است.

 

ترکیب رنگ موی زیتونی شنی

 

این رنگ برای آرایش عروس هم انتخاب مناسبی است اما بهتر است که موها طبیعی باشند در غیر این صورت پیشنهاد مناسبی نیست. رنگ دودی و طلایی و همچنین رنگ زیتونی در این ترکیب مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این رنگ مو معمولاً نیازی به استفاده از واریاسیون های مختلف نیست البته همه این موارد بستگی به سلیقه و انتخاب خود آرایشگر دارد. استفاده از اکسیدان در ترکیب رنگ ضروری است. نکته مهم در ترکیب رنگ‌ها این است که باید به اندازه لازم از هر کدام استفاده شود.

 

ماندگاری انواع رنگ مو زیتونی

 

بسیاری از خانم‌ها از عدم ماندگاری بالا در موهای خود رنج می‌برند. در ماندگاری رنگ مو عوامل زیادی نقش دارند. مراقبت‌هایی که باید صورت بگیرند در صورتی که کوتاهی انجام شود می‌تواند منجر به زودتر پاک شدن رنگ مو شود. عامل دیگری که در ماندگاری نقش دارد رنگ موی خریداری شده است زیرا همه برندهای موجود دارای کیفیت‌های یکسانی نیستند و برای داشتن یک رنگ موی مناسب باید حتماً از برندها معروف و با کیفیت خریداری شود. بعضی از رنگ‌ها به طور کلی با دوام‌تر هستند و بعضی دوام کمتری دارند. به طور کلی رنگ زیتونی نسبت به رنگ‌های دیگر دوام و ماندگاری بیشتری دارد و این دوام باعث می‌شود رضایت افراد و علاقه دیگران هم نسبت به این رنگ بیشتر شود. رنگ زیتونی در ترکیب با رنگ‌های دیگر مثل رنگ مرواریدی هم جلوه زیبایی به موها می‌دهد و می‌توان گفت انواع رنگ مو زیتونی فقط شامل تقسیم‌بندی ذکر شده نیست و می‌توان تغییرات دیگری هم در آن ایجاد کرد. شستن مکرر و زیاد مو هم می‌تواند باعث زودتر از بین رفتن رنگ مو شود. به طور کلی:

  •         شستن زیاد مو
  •         استفاده نکردن از برندهای با کیفیت
  •         عدم مراقبت صحیح

و عوامل دیگر می‌تواند باعث زودتر رفتن رنگ مو شود.

 

 

maintain color

 

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد، (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید. 

انصراف از نظر