هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

آرایش اروپایی عروس

آرایش اروپایی عروس

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

آرایش اروپایی عروس با دیگر سبک های آرایشی تفاوت زیادی دارد. مهم ترین مشخصه اش سادگی آن است. در این سبک آرایش بر عکس آرایش عربی که رنگ ها متضاد هم هستند، از رنگ های با تضاد کمتر و در کل رنگ های کم رنگ استفاده می شود. جذابیت های آرایش اروپایی نظر خیلی از خانم ها و البته عروس خانم ها را به خود جلب کرده است. این آرایش در عین سادگی برای این که درست روی صورت اجرا شود به مهارت خاص نیاز دارد.

 

 

 ویژگی های آرایش اروپایی عروس

 

 

 ویژگی های آرایش اروپایی عروس

 

ابرو در آرایش اروپایی عروس مانند آرایش های دیگر خیلی پررنگ نیست و در عوض تنها ایرادهای آن پوشانده می شود. در این سبک، ابرو حالت داده می شود و کمی تاج آن را پررنگ می کنند.

سایه چشم در این آرایش محو و کم رنگ است. بیشتر از رنگ های بژ و روشن استفاده می شود و هر چه از پلک به طرف ابرو می رویم، کم رنگ تر می شود و برای زیر ابرو از سایه کرم یا بژ خیلی محو استفاده می کنند.

 خط چشم و ریمل در سبک آرایش اروپایی ساده هستند و به قدری کم استفاده می شوند که تنها برای حالت دادن به چشم ها به کار می روند. در آرایشگاه زنانه برای برخی از عروس خانم ها ممکن است حتی خط چشم در پلک پایینی با سایه و مداد بین مژه ها قرار بگیرد. در صورتی که تمایل به پررنگ تر شدن آن باشد، از پلک داخلی استفاده و داخل آن پررنگ می شود.

حالا نوبت به رژ و رژ گونه در آرایش اروپایی عروس رسید. این دو لوازم آرایش در این سبک از بین رنگ هایی انتخاب می شوند که غلیظ نیستند و و به طور معمول کم رنگ هستند. البته رژ لب نسبت به دیگر رنگ ها در صورت کمی پررنگ تر در نظر گرفته می شود.

 

 

مزایای آرایش اروپایی عروس

 

 

مزایای آرایش اروپایی عروس

 

  •           این آرایش به سادگی و بدون هیچ حاشیه و لوازم آرایش خاصی قابل انجام است.
  •           بسیار روی صورت تأثیرگذار است، بدون این که تغییر زیادی ایجاد کند.
  •           بدون این که آرایش غلیظی روی صورت انجام گیرد، اجزای صورت به زیبایی برجسته می شوند.
  •           سایه های پررنگ و اکلیل دار با طرح های پیچیده در آرایش اروپایی عروس جایی ندارند.
  •           به جای تغییر چهره با این سبک آرایش صورت جوان و شاداب می شود.
  •           برای این آرایش مانند آرایش غلیظ عربی به وقت زیادی نیاز نیست.
  •           از لوازم آرایش کمتری نیز استفاده می شود.
  •           بسیار طبیعی و بدون هیچ اغراقی است.
  •           در این آرایش به ترکیب چهره اصلاً دست زده نمی شود.
  •           رنگ های استفاده شده در این آرایش روی صورت عروس قابل تفکیک نیستند.

 

 

چند نمونه آرایش اروپایی عروس

 

 

چند نمونه آرایش اروپایی عروس

 

این سبک آرایش برای همه افراد با هر رنگ پوست و هر نوع چهره ای مناسب است. در زیر چند نمونه آرایش اروپایی عروس آورده شده است.

افراد با پوست برنزه با آرایش برنزه جذابیت خاص پیدا می کنند. در سبک اروپایی برای این افراد از پودرهای برنزه استفاده می شود. البته افراد با پوست سفید هم می توانند این آرایش را انتخاب کنند. پیشانی، بینی، گونه ها، فک و گردن به خوبی باید از پودر پوشانده شوند. پالت برنزه طیف قهوه ای تیره و قرمز نارنجی را شامل می شود که روی تناژهای تیره زیباتر به نظر می رسد. همه سایه ها باید شکل دورانی از پیشانی تا گردن بچرخند. گونه ها با سایه کرم عاجی هایلایت شوند. برای پشت پلک ها نیز سایه مسی استفاده شود. خط لب به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای پررنگ، بسیار لب ها را جذاب و گیرا می کند. انتخاب رنگ رژ لب نیز برای این سبک آرایش عروس اهمیت دارد.

افراد با پوست سفید می توانند با انتخاب رنگ صورتی زیبایی خود را چند برابر کنند. سایه چشم مایع صورتی روشن با رنگ پوست آنها تناسب دارد و خط چشم قهوه ای بلوطی عالی به نظر خواهد رسید. گونه ها و لب ها نیز بهتر است با رنگ صورت آرایش شوند.

آرایش طلایی نیز برای خیلی از عروس خانم ها محبوبیت دارد. در این سبک، پودرهای طلایی با پوسته های متالیک مورد استفاده قرار می گیرند. این پودرها علاوه بر پوشانندگی پوست صورت را درخشان می کنند. برای یکنواخت کردن پودر روی صورت از یک براش استفاده می شود. خط چشم باید به شکل مسطح کشیده شود و سایه های برنزه بسیار برای این نوع آرایش مناسب هستند. ریمل هم باید روی مژه ها زده شود و در نهایت یک رژ لب زیبا این آرایش را تکمیل می کند.

آرایش متال هم از آرایش هایی است که با سیلقه برخی از عروس خانم ها هماهنگی دارد. در این سبک از رنگ های متال گرم مثل مسی و طلایی برای تناژهای تیره تر پوست استفاده می شود. سایه چشم مایع مسی رنگ برای آرایش متال بسیار زیبا است و تناقض آن با رنگ مشکی مژه ها زیبایی چشم ها را بیشتر نشان می دهد. رنگ طلایی هایلایت برای گونه ها و یک رنگ مناسب رژ لب این آرایش را کامل می کنند.

آرایش دودی اسموکی به خاطر جذابیت هایی که دارد در بین مدل های آرایش اروپایی عروس طرفداران زیادی دارد. بازی با رنگ قهوه ای و مشکی روی صورت برای آنها که آرایش کلاسیک را دوست دارند بسیار محبوب است. این آرایش بیشتر روی چشم ها متمرکز است. برای خط چشم از پودر با مایع برنزه کننده براق استفاده می شود. سایه های متالیک روشن برای متقارن کردن پلک ها معرکه اند. رنگ عاجی براق برای زیر استخوان ابرو و رنگ شامپاینی برای انتهای پلک ها آرایشی بی نظیر است. برای این که تمرکز همچنان روی چشم ها باقی بماند، برای لب ها از رژ ملایم استفاده شود.

رنگ صورتی جزء رنگ های طبیعی و محبوب است. برای رنگ پوست های تیره تر و تناژهای گرم می توان از رنگ صورتی پر رنگ و عمیق تر استفاده کرد. سایه چشم به رنگ صورتی ملایم و خط چشم قهوه ای مناسب این آرایش هستند. رنگ عاجی برای گوشه داخلی چشم ها و یک رژ لب با رنگ مناسب این آرایش را هر چه جذاب تر خواهند کرد. رژ گونه صورتی نیز آن را تکمیل می کند.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

میکاپ های تخصصی عروس

انصراف از نظر
نظرات
1401/11/03 16:34
coursework papers
<a href=https://brainycoursework.com>design technology coursework</a>
help with coursework