هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه

وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

یکی از مهم ترین پرسش ها برای خانم هایی که به تازگی می خواهند وارد کسب و کار آرایشگری شوند، این است که وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه چیست؟ این وسایل را می توان به دو دسته تقسیم کرد. ابزاری که به طور ثابت در آرایشگاه هستند، مانند آینه و میز و صندلی و لوازمی که مصرفی هستند و مدام به آن ها نیاز است مانند رنگ مو یا نخ اصلاح. به همین دلیل خرید لوازم آرایش و وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه به مهارت نیاز دارد که در گذر زمان و کسب تجربه به دست خواهد آمد. اما در ابتدای امر برای این کار می توان از افراد متخصص در این حوزه کمک گرفت.

 

 

وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه

 

وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه

 

بهتر است وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه را از نوع با کیفیت آن انتخاب کنید تا مجبور نشوید دوباره مدتی بعد برای تهیه آنها هزینه کنید. لوازم آرایش بی کیفیت نیز منجر به از دست دادن مشتری خواهد شد. یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه این وسایل باید به آن توجه شود این است که استفاده از آن ها راحت باشد. این وسایل به دو دسته مورد نیاز مشتری و لازم برای آرایشگر نیز قابل تقسیم هستند.

 وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه به طور خلاصه به موارد زیر تقسیم می شوند:

 

  •      مبلمان آرایشگاه
  •      وسایل رنگ مو
  •      وسایل مانیکور و پدیکور
  •      وسایل لازم برای آرایش و کوتاهی مو
  •      وسایل لازم برای آرایش صورت

البته این وسایل و لوازم آرایشی بسته به خدماتی که آرایشگاه می دهد متفاوت خواد بود. اگر خدماتی به سالن اضافه شود، به طور حتم وسایل لازم برای آن نیز باید در کنار آن تهیه شود.

 

 

مبلمان آرایشگاه

 

 

مبلمان آرایشگاه

 

شما می توانید مبلمان و تهیه دکوراسیون آرایشگاه را به یک دکوراتور بسپارید. مبلمان از اصلی ترین وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه به شمار می رود. انتخاب اثاثیه برای آرایشگاه مهم است، به دلیل این که یک انتخاب درست در ابتدای کار می تواند محیطی آرام و دلچسب مشتری را فراهم آورد و انتخاب های نادرست ممکن است منجر به هزینه های اضافه شود.

مبلمان و اثاثیه آرایشگاه زنانه بسیار متنوع است. صندلی اصلاح از مهم ترین مبلمان یک آرایشگاه است که با توجه به استفاده زیادی که در آرایشگاه دارد، بهتر است از نوع مرغوب آن تهیه شود. زیرا راحت بودن مشتری روی آن و این که آرایشگر در زمان کار با مشکل مواجه نباشد، در جذب مشتری اهمیت دارد.

آینه، استیشن یا میز منشی، کمدها و قفسه ها، کفپوش و مبلمان انتظار مشتریان از دیگر وسایلی هستند که برای تهیه آنها باید دقت لازم را داشت تا همه به صرفه و هم استاندارد باشند.

 

 

وسایل رنگ مو

 

 

وسایل رنگ مو

 

این بخش از وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه بسیار زیاد هستند که همان طور که گفتیم شامل ابزار ثابت و مصرفی می شود. از ابزار ثابت آن می توان به سینک سرشوی اشاره کرد که در مدل های متنوع در بازار موجود است. تهیه سشوار ایستاده و قفسه برای چیدمان وسایل نیز ضروری است. تهیه رنگ موها مطابق با سلیقه همه مشتریان و دیگر لوازم نیز مهم است. پیش بند، کاسه رنگ مو، برس رنگ مو، حوله، فویل و دستکش از دیگر لوازم مورد نیاز برای این بخش هستند.

 

 

وسایل مانیکور و پدیکور

 

وسایل مانیکور و پدیکور

 

برای این بخش نیز وسایل خاص خود مورد نیاز است. میز مانیکور، صندلی مانیکور، صندلی مشتری، صندلی پدیکور، اسپای پدیکور، لامپ لاک خشک کن، ناخن گیر، سوهان، ضد عفونی کننده و چرخ دستی وسایل از مهم ترین لوازم این بخش محسوب می شوند. به دلیل استفاده مدام متخصص از صندلی مانیکور بهتر است صندلی از استانداردهای لازم برخوردار باشد تا منجر به آسیب نشود.

 

 

وسایل لازم برای آرایش و کوتاهی مو

 

 

وسایل لازم برای آرایش و کوتاهی مو

 

یکی از مهم ترین خدماتی که آرایشگران ارائه می دهند، کوتاهی و آرایش موها است. وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه در این بخش پیش بند، انواع تیغ و قیچی، صندلی، شانه، آبپاش، سشوار، اتو مو، کلیپس، سنجاق مو، بیگودی، شامپو، اسپری مو و بسیاری از لوازم است که باید برای تهیه آنها اقدام شود.

 

 

وسایل لازم برای آرایش صورت

 

 

وسایل لازم برای آرایش صورت

 

آرایش صورت یکی دیگر از پر طرف دارترین خدماتی است که افراد برای آن به آرایشگاه مراجعه می کنند، به خصوص برای عروس خانم ها این بخش از اهمیت ویژه برخوردار است. تهیه صندلی مناسب و لوازم آرایش با کیفیت برای این بخش از ضروریات است. سایه چشم، سایه ابرو، کرم پودر، پنکیک، رژ لب، رژ گونه، فرمژه، ریمل، خط چشم، کانسیلر، لوازم زیرساز آرایش، انواع برس، خط لب، شیر پاک کن و مژه مصنوعی از لوازم مورد نیاز برای آرایش کردن صورت هستند.

موچین و قیچی ابرو و تیغ از وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه هستند که در بخش اصلاح صورت و ابرو از آنها استفاده می شود. البته اگر در این قسمت کار وکس صورت نیز انجام شود، باید وسایل مورد نیاز آن تهیه شود که مهم ترین آن دستگاه وکس است.

 

نکته مهم در خرید وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه

 

 

نکته مهم در خرید وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه

 

در زمان خرید وسایل مورد نیاز سالن آرایشگاه زنانه باید به مهم ترین مسئله جلب رضایت مشتری است توجه داشت. با توجه به زیاد بودن آرایشگاه ها و سالن های آرایشی در تمام مناطق، برای این که بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید، باید خدمات خوب و با کیفیت ارائه دهید. بخشی از این کیفیت خدمات به تهیه وسایل مرغوب مربوط می شود.

می توانید بسیار از وسایل مانند صندلی ها و دیگر اثاثیه را به طور دست دوم تهیه کنید که به این ترتیب از نظر هزینه بسیار به صرفه تر خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که از نظر کیفیت مناسب باشند.

برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز می توانید مراکز پخش و اصلی را برای خرید انتخاب کنید و خرید خود را به طور عمده انجام دهید. اگر بتوانید یک جای مناسب را پیدا کنید که بتوانید همیشه به آنجا مراجعه کنید، بسیار به نفع شما خواهد بود. زیرا اگر جنس نامرغوب باشد می توانید به راحتی درباره کیفیت بد آن و یا ارجاع آن صحبت کنید و دیگر این که در زمانی که به چیزی احتیاج داشتید، بتوانید به سرعت آن را تهیه کنید و کار مشتری را راه بیاندازید

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

  

انصراف از نظر