هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

نکاتی برای انتخاب تور سر عروس

نکاتی برای انتخاب تور سر عروس

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

 برای آن که در مراسم عروسی خود مانند یک ستاره بدرخشید و خاص باشید می بایست به نکاتی که به شما در این جهت کمک می کند، توجه نمایید. همانطور که می دانید انتخاب لباس عروس مناسب، مدل موی زیبا، میکاپ ساده و شیک می تواند در زیبایی شما نقش مهمی داشته باشد.

علاوه بر مواردی که نام برده شد یکی از مهم ترین تزئیناتی که برای سر عروس خانم ها استفاده می شود، تور سر عروس است. تور های متفاوت و گوناگونی برای عروس خانم ها طراحی شده تا هر کس متناسب با لباس و سلیقه خود بتواند تور زیبایی را انتخاب کند.

اگر شما به دنبال تورهای خاص و زیبا هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی در خصوص انتخاب تورهای سر عروس برای شما بازگو کنیم.

 

تور سر عروس مهم ترین بخش از لباس عروس

 

یکی از مهم ترین بخش لباس عروس که می تواند در زیبایی لباس و چهره شما تاثیرگذار باشد، تور عروس است. بنابراین باید در انتخاب تور خود در مراسم عروسی دقت داشته باشید تا مناسب ترین تور را برای خود انتخاب کنید.

برای برخی از عروس خانم ها به قدری تور مهم است که مدل های  شینیون خود را گاهی تغییر می دهند که بتوانند زیباترین تور را برای خود انتخاب کنند. تور ها در انواع مختلفی طراحی شده تا هر کس متناسب با سلیقه خود بتواند تور مناسب خود را تهیه کند.

تور عروس در انواع و اندازه های مختلفی طراحی شده که می توان متناسب با لباس خود انتخاب کنید. برخی از تورها برای فصل های تابستان و برخی برای فصل زمستان طراحی شده اند تا بتوان در هر فصل تور مناسبی را انتخاب کرد.

 

 

تور سر عروس| آرایشگاه زنانه| مدل مو| آرایش عروس| لباس عروس| تور عروس

 

 

چگونه می توان تور سر مناسب را انتخاب کرد؟

  

هنگام انتخاب تور سر باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین تور را برای مراسم خود انتخاب کنید. ابتدا شما باید به فرم صورت خود دقت داشته باشید تا متناسب با فرم صورت، تور سر عروسرا انتخاب کنید.

کارکنان آرایشگاه زنانه یا مزون می تواند در این امر به شما کمک کنند تا نسبت به فرم صورت خود شناخت بیشتری داشته و متناسب با صورت خود بتوانید تور مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه در خصوص فرم صورت و در نهایت انتخاب تور سر مناسب برای شما خواهیم گفت:

 

 

·         متناسب ترین فرم صورتی که برای انتخاب تور محدودیتی را ایجاد نخواهد کرد، فرم صورت بیضی است. این گونه افراد هر مدل توری را که برای خود انتخاب کنند، مناسب خواهد بود.

·         افرادی که دارای فرم صورت گرد هستند، بهتر است تورهایی که در دو طرف صورت قرار می گیرد، انتخاب کنند.

·         عروس خانم هایی که صورت کشیده دارند باید از تورهایی استفاده کنند که به صورت آبشاری طراحی شده اند.

·         اگر فرم صورت شما مربعی شکل است، برای شما تورهای کوتاه مناسب نخواهد، بنابراین بهتر است از تورهای بلند استفاده کنید تا چهره و استایل شما زیباتر شود.

·         اگر صورت مثلثی شکل دارید، باید از مدل توری استفاده کنید تا فک شما پهن تر به نظر برسد. همچنین باید مدل مویی را برای خود انتخاب کنید که در گردن شما قرار گرفته و تور را در همان قسمت قرار دهید.

·         افرادی که فرم صورت آن ها به شکل مستطیل است، باید از تورهایی استفاده کنند که صورت آنها شکل متقارن را در چهره ایجاد کنند.

با در نظر گرفتن اینگونه نکات به راحتی می توانید تور مناسب با چهره خود را انتخاب کنید.

 

 

انواع تور سر عروس| آرایشگاه زنانه| مدل مو| آرایش عروس| لباس عروس| تور عروس

 

 

انواع طرح های تور سر عروس

 

تورها در انواع مختلف طراحی شده و هر کس متناسب با طراحی لباس عروس و فرم صورت باید تور سر متناسب با خود را انتخاب کند. تورها در انواع مختلفی مانند مروارید و گلدوزی شده طراحی می شوند. برخی از تورها کاملاً ساده بوده و هیچ طراحی روی آن انجام نشده است.

اگر در انتخاب طرح تور خود دچار سردرگمی شده اید، بهتر است به این نکته توجه کنید که اگر لباس کار شده و شلوغ دارید باید توری را انتخاب کنید که کار شده نباشد، زیرا جلوه زیبایی نخواهد داشت. اگر لباس ساده ای دارید، می توانید تور سر خود را کار شده و به هر طرحی که مدنظرتان است، انتخاب کنید.

اگر در انتخاب تور سر خود دقت داشته و مناسب ترین آن را برای خود برگزینید به طور قطع زیبایی مدل مو و لباس شما چندین برابر خواهد شد.

 

انواع تور سر عروس و طرز قرار گیری آن بر سر

 

همانطور که گفته شد تور سر عروسیکی از مهم ترین بخش لباس عروس است که به عنوان بخش تزئینی لباس به حساب می آید. تور عروس به شکل های متفاوتی تولید و طراحی شده اند تا عروس خانم ها بتوانند متناسب با سلیقه و لباس خود تور مناسبی را انتخاب کنند. در ادامه در خصوص انواع تور، بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

 

·         یکی از انواع تور ها به صورت ساده است و دارای یک لایه دارد. در واقع تورهای یک لایه نوع طرح دار و ساده آن وجود دارد. این گونه تور ها طرز قرار گیری ساده ای داشته و در پشت سر قرار می گیرند.

·         تور های شبکه ای کوتاه و کوچک هستند. بخشی از این مدل تور در جلوی صورت قرار می گیرند. تورهای شبکه ای بیشتر در عروس های اروپایی مشاهده می شود.

·         تور هایی که از چند لایه تور و حریر طراحی شده اند مانند تور های ساده در پشت سر قرار گرفته و در اغلب مواقع به شکل ساده ای طراحی می شوند. زیرا اگر طراحی های زیادی روی تور های چند لایه قرار بگیرد مسلماً زیبایی چندانی نخواهد داشت.

·         برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند به جای استفاده از تور در پشت سر خود توری را انتخاب کنند که در جلوی صورت آن ها قرار بگیرد. به این مدل از تورها، تور صورت گفته می شود.

·        برخی از تورها حاشیه آن ها گلدوزی و کار شده است. این گونه طراحی ها می تواند در مدل کوتاه یا بلند آن طراحی شود.

تور و لباس عروسی که انتخاب می شود باید متناسب و هماهنگ با آرایش عروس باشد تا شما به بهترین نحو در مراسم خود بدرخشید.

 

 

انواع تور سر عروس و طرز قرار گیری آن بر سر| آرایشگاه زنانه| مدل مو| آرایش عروس| لباس عروس| تور عروس

 

 

تور سر عروس برد کیج

  

کوتاه ترین مدل تور که بیشتر عروس های اروپایی از این مدل تور استفاده می کنند، تور عروس برد کیج است. اگر به دنبال خاص ترین تور عروس هستید به شما پیشنهاد می شود که تور عروس برد کیج را در نظر داشته باشید.

این مدل تورهای کوچک و کوتاه تا نیمه صورت شما قرار می گیرد. در آرایشگاه زنانه اینگونه مدل های تور سر را با استفاده از سنجاق یا تاج های تزئینی کوچک روی سر شما قرار می دهند. این مدل تور سر عروسبیشتر در مراسم هایی مانند نامزدی، عقد و محضر مناسب هستند.

به طور کلی اگر می خواهید در مراسم خود خاص و زیبا باشید از این مدل تور زیبا برای تزئینات موهای خود استفاده کنید.

 

تور سر عروس منتیلا (Mantilla)

  

تورهای منتیلا بیشتر سلیقه عروس خانم های ایرانی است. در حاشیه این مدل تور گلدوزی و طراحی های زیبایی انجام می شود. اگر ترجیح و انتخاب شما این مدل از تورهای طراحی شده است باید به نکاتی توجه داشته باشید.

 مدل مو، آرایش و لباس خود را در نظر داشته باشید. اگر لباس عروس پرکاری دارید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که طراحی های کمتری روی تور انجام شده باشد. همچنین مدلی توری را که برای موهای خود انتخاب کرده اید باید با موهای شما هماهنگی های لازم را داشته باشد.

در این خصوص می توانید از کارکنان آرایشگاه زنانه مشورت های لازم را داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین مدل مو نسبت به تور خود انتخاب کنید. در نهایت تور لباس عروس خود را باید هماهنگ با مدل مو و لباس خود انتخاب کنید تا متناسب با استایل خود بهترین تور سر را انتخاب کنید.

 

مدل مو و انتخاب تور سر عروس

 

همانطور که گفته شد، هنگام انتخاب تور سر باید به برخی از نکات توجه داشته باشید تا بهترین تور عروس را برای مراسم خود انتخاب کنید. در واقع انتخاب مدل مو در انتخاب تور سر بسیار تاثیرگذار است.

تورهای منتیلا که در قسمت حاشیه پایین آن طراحی شده برای انواع مدل موهای باز و شینیون مناسب بوده و محدودیتی در انتخاب مدل مو نخواهید داشت. اگر مدل مو برای شما اهمیت بیشتری دارد در ابتدا باید مدل موی خود را در نظر بگیرید سپس تور متناسب با مدل موهای خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید تور در جلوی صورت شما قرار بگیرد باید تور سر خود را در قسمت بالای شینیون خود قرار دهید در غیر این صورت بهتر است تور در قسمت پایین مو قرار گیرد. تور هایی که در قسمت پایین شینیون قرار گرفته می شود، مدل موهای شما به خوبی قابل مشاهده بوده و بسیار زیبا و مدرن تر هستند.

علاوه بر تور و مدل مو، آرایش عروس نیز نقش بسیار مهمی در زیبایی آن ها دارد. آرایش شما باید متناسب با لباس و مدل موی شما باشد. به طور مثال اگر لباس شلوغ و پرکاری دارید بهتر است آرایش ملایم و زیبایی را مدنظر خود داشته باشید.

 

 

مدل مو و تور سر عروس | آرایشگاه زنانه| مدل مو| آرایش عروس| لباس عروس| تور عروس

 

 

انتخاب تور سر عروس متناسب با لباس عروس

 

تور سر در واقع بخش مکمل لباس عروس است. در هنگام انتخاب تور سر باید به مدل لباس خود توجه داشته باشید تا متناسب با لباس خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر مدل لباس شما کار شده است و طراحی خاص و زیبایی بر آن قرار گرفته، بهتر است تور سر بلند انتخاب نکنید چرا که زیبایی های لباس شما نمایان نخواهد شد.

مدل دوخت لباس عروس در انتخاب تور نیز بسیار تاثیرگذار است. لباس هایی که ژپون های خیلی بزرگی دارند نباید همراه با تورهای بلند استفاده شود. زیرا هنگامی که تور روی پف لباس عروس قرار می گیرد نمای خوبی نخواهد داشت. تور های بلند بیشتر برای لباس هایی استفاده می شود که بدون پف هستند و تور به زیبایی روی لباس قرار می گیرد.

اگر لباس شما کار شده است و شما می خواهید که تور سر عروسکار شده را برای مراسم خود انتخاب کنید بهتر است توری را برگزینید که طراحی های لباس عروس همانند طراحی تور باشد، در غیر این صورت طراحی های لباس و تور به خوبی دیده نخواهد شد.

به طور کلی تور های بلند برای لباس های راسته و پرنسسی مناسب تر هستند تا زیبایی لباس و تور با یکدیگر به خوبی نمایان شود. تورهای کوتاه نیز برای لباس های پشت باز و پرکار مناسب تر هستند. با توجه به این نکات می توانید بهترین تور سر را برای خود انتخاب کنید.

 

انتخاب تور سر عروس با توجه به محل برگزاری مراسم

 

هنگام انتخاب لباس و تور سر باید محل برگزاری مراسم را در نظر داشته باشید تا بتوانید متناسب با مکان عروسی لباس و تور مناسبی را تهیه کنید. اگر مراسم عروسی شما در فضایی باز مانند باغ  است، باید لباس یا توری را برای خود انتخاب کنید که بلند و دنباله دار نباشد.

چرا که ممکن است لباس شما تا آخر مراسم تمیز نماند و جلوه زیبایی نداشته باشد. اگر مراسم خود را در فضایی بسته مانند تالار برگزار می کنید شما هیچ محدودیتی در انتخاب تور و لباس عروس خود نخواهید داشت. به طور کلی تورهای بلند در تالار نمای بسیار خوبی دارد.

در نتیجه، تور سر عروس یکی از تزئینات مهم است که می تواند در زیبایی و شکیل شدن عروس نقش مهمی داشته باشد. در هنگام انتخاب تور سر خود باید به برخی از نکات توجه داشته باشید تا متناسب با شرایط بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر لباس عروس شما پرکار و تزئینات زیادی دارد، باید توری را انتخاب کنید که ساده باشد تا طراحی های لباس شما به خوبی دیده شود. برخی از عروس خانم ها به تورهای بلند علاقه  دارند اما هنگام راه رفتن یا رقصیدن با مشکلاتی مواجه می شوند.

در این گونه مواقع می توانید از تورهایی که دارای دکمه هستند و به راحتی کوتاه یا بلند می شوند، استفاده نمایید. همه این مواردی که برای شما ذکر شد، در زیبایی شما در شب مراسم نقش مهمی خواهد داشت، در نتیجه باید در انتخاب تور و لباس خود توجه بیشتری داشته باشید.

همچنین انتخاب یک آرایشگاه زنانه خوب نقش بسیار مهم در زیبایی شما دارد. آرایشگر باید آرایش عروس را به بهترین شکل انجام دهد که آرایش متناسب با لباس و مدل موی او باشد.

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر ارائه دهنده انواع رنگ مو و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند.

 

انتخاب تور سر عروس متناسب با لباس عروس | آرایشگاه زنانه| مدل مو| آرایش عروس| لباس عروس| تور عروس 

انصراف از نظر