هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

مدل مو شینیون

مدل مو شینیون

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

مدل مو شینیون در مهمانی های رسمی و غیر رسمی کاربرد دارد. خانم ها می توانند برای آراستگی بیشتر موهای خود از مدل های متنوع شینیون استفاده کنند. در انتخاب مدل مو علاوه بر سلیقه، موارد دیگری نیز باید مد نظر قرار بگیرند. یکی از آن ها اندازه موها از نظر حجم و بلندی است که برخی از شینیون ها نیاز به حجم زیاد مو و موهای بلند دارد. در ادامه شینیون هایی آورده شده است که ممکن است برای خانم ها بسیار کارایی داشته باشد.

 

 

انواع مدل مو شینیون

 

 

انواع مدل مو شینیون

 

موها می توانند در مدل های مختلف شینیون شوند. سه روش برای این کار وجود دارد که شامل شینیون مو بسته، شینیون مو باز و شینیون مو نیمه باز می شود. انتخاب انواع مدل مو به سلیقه، جنس مو و البته مهمانی که قرار است در آن شرکت کند بستگی دارد.

برخی از مدل های شینیون برای برخی خانم ها و برخی دیگر با توجه فرمشان برای دختر خانم ها مناسب هستند. در زمان انتخاب مدل شینیون به این مورد نیز باید توجه شود.

 

 مدل مو شینیون بسته

 

شینیون مو بسته در میان خانم ها بسیار طرف دار دارد. این مدل سالیان سال است که به شیوه های مختلف از آن استفاده می شود.

این مدل شینیون در می تواند به شکل ساده یا کار شده باشد. مدل ساده برای ساده پسندها مناسب است و مدل های کار شده برای خانم هایی که دوست دارند موهایشان زرق و برق بیشتری داشته باشد مناسب تر است. برای آن ها که لباس کار شده دارند، بهتر است از شینیون بسته ساده استفاده کنند.

برای زیباتر شدن مدل شینیون بسته می توان بعد از اتمام کار وسایل تزئینی مو مانند گلسر و گل های طبیعی را روی مو به کار برد. برای ایجاد جذابیت نیز می توان از بافت موهای تزئینی برای بخشی از موها استفاده کرد. هریک از این کارها که روی مو انجام شود جذابیت خاص خود را خواهند داشت.

در مجالس و مهمانی های خیلی رسمی به طور معمول از مدل شینیون بسته استفاده می شود. این مدل مو مزیتی که نسبت به شینیون باز و شینیون نیمه باز دارد، بدون دردسر بودن آن است و در کل مهمانی موها حالت خود را حفظ خواهند کرد و کلافگی موهای ریخته شده دور سر و روی شانه ها را ندارد.  

به دلیل قدمتی که مدل شینیون بسته دارد، از تنوع زیادی نیز برخوردار است. باید سعی کنید از مدل های جدید برای موهای خود انتخاب کنید که هم زیباتر هستند و هم جذابیت بصری بیشتری نسبت به مدل های قدیمی دارند.

 

 مدل مو شینیون باز

 

معمولاً در آرایشگاه زنانه بسته به فرم صورت شینیون را انجام میدهند اما بسیاری از خانم ها شینیون باز را به بسته ترجیح می دهند. البته فرم صورت برخی از خانم ها طوری است که بهتر است از مدل های باز استفاده کنند.

 

خانم های با گردن باریک و بلند

 

بهتر است موهای خود را بالای سر جمع نکنند و تا حد امکان از میان مدل های شینیون باز شیک مدل مویشان را انتخاب کنند. در روزهای گرم ممکن است ریختن موها دور سر گرمای هوا را تشدید کند، بهتر است از این مدل مو در روزهای سرد سال استفاده کنید تا وسط مهمانی از شدت عرق موهایتان کلافه نشوید.

 

شینیون مناسب چه افرادی است

 

دختر خانم ها نباید در انتخاب مدل مو اشتباه کنند و به سراغ مدل های شینیون پیچیده بروند، زیرا این مدل ها ممکن است سن آن ها را بیشتر نشان بدهد. مدل های شلوغ برای خانم ها با سن بالا مناسب تر است. بهتر است این افراد از مدل های ساده برای تزئین موهایشان بهره ببرند.

انتخاب مدل مو باز برای خانم هایی که موهای پرپشت و بلندی دارند بسیار هوشمندانه است. البته این خانم ها ممکن است در بیشتر مهمانی ها و مجالس از مدل موهای باز استفاده کرده باشند و دوست داشته باشند از مدل های متنوعی برای تغییر استفاده کنند. مدل نیمه باز ممکن است برای ایجاد این تغییر مناسب باشد.

 

 

موهای صاف یا فرفری

 

 

موهای صاف یا فرفری

 

خانم هایی که مدل شینیون باز را برای موهای خود انتخاب می کنند ممکن است موهای صاف یا فرفری داشته باشند. خانم های با موهای صاف لازم نیست حتماً موهای خود را براشینگ یا فر کنند.

در شینیون باز انتهای موها را به شکل ساده رها نمی کنند و لازم است برای ایجاد جاذبه بیشتر آن ها را کمی فر داد یا حالت دار کرد. کاری که در مدل موی شینیون باز باید انجام داد این است که با استفاده از شیوه هایی  که آرایشگرا می دانند موها را حجم دار و پر پشت نشان داد تا زیباتر شوند.

موهای فر نیز جذابیت بیشتری نسبت به موهای صاف دارند. افرادی که موی فر دارند ممکن است از مدل موهای خود خسته شده باشند و در پی ایجاد تغییر بخواهند آن ها را صاف کنند. برای این کار می توانید از آرایشگر خود کمک بگیرید.

اگر مطمئن هستید که موهای صاف هم به صورت شما می آید، می توانید موهای خود را صاف کنید. اما استفاده از مواد فر و همچنین صاف کردن موها منجر به آسیب زدن به موها می شود که نیاز است برای جبران این آسیب از تقویت کننده ها یا کراتینه و ویتامینه کردن روی موی خود استفاده کنید.

 

مدل مو شینیون نیمه باز

 

شینیون نیمه باز نیز با توجه به ویژگی هایش جذابیت های خاص خود را دارد. در این مدل در واقع بخشی از موها بسته می شود و بخشی از آن به طور باز روی شانه ها و اطراف گردن ریخته می شود.

خانم ها با هر سن و سالی می توانند از مدل نیمه باز استفاده کنند و بر جذابیت موهای خود اضافه کنند. البته این مدل در میان دختر خانم ها طرفداران بیشتری دارد.

این مدل برای خانم هایی که موهای بلند و سالمی دارند بسیار مناسب است تا از بتوانند موهای زیبای خود را به زیبایی بیارایند. برای تزئین این مدل شینیون نیز می توان از کریستال یا مروارید استفاده کرد.

 

مدل مو شینیون عروس

 

انتخاب مدل موعروس کمی دشوارتر است، زیرا در زمان انتخاب باید به مدل لباس، نوع آرایش ، رنگ مو و هیکل عروس توجه شود. آرایشگران متخصص از چند وقت قبل شروع به تقویت موهای عروس می کنند تا موها در شب عروسی به زیبایی بدرخشند.

مدل مو آن قدر مهم است که اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است از جلوه لباس و نوع آرایش کم کند. مثلاً اگر آرایش غلیظ را برای شب عروسی خود برگزیدید، مدل موی بسته برای شما مناسب تر و مطلوب تر خواهد بود. نباید با آرایش غلیظ از شینیون موهای باز و نیمه باز استفاده کنید.

 

مدل مو متناسب با فصل

 

انتخاب مدل شینیون با فصلی که قرار است عروسی در آن برگزار شود رابطه مستقیم دارد. مدل موهایی که در زمستان مد می شود با تابستان متفاوت است. اگر می خواهید موهای خود را باز کنید ممکن است فصل گرما برای شما مناسب تر باشد، البته گرمای هوا ممکن است حوصله شما را سر ببرد. اما اگر موهایتان را در فصل سرما باز کنید ممکن است در اثر زیاد کردن لباس ها خراب شوند.

یکی از مزایای مهم مدل موی بسته این است که چهره ای آراسته تر به عروس خواهد داد، زیرا موهای باز به هر شکلی که باشند، آشفته به نظر خواهند رسید، به خصوص که چند ساعتی هم از آرایش آن ها گذشته باشد.

مدل مویی برای عروس خانم مناسب است که تا آخر مجلس زیبایی خود را حفظ کند و در اثر گرم شدن هوا یا برخورد دست به آن ها به هم نریزد.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

مدل مو متناسب با فصل 

 

انصراف از نظر