هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

مدل سایه چشم عروس

مدل سایه چشم عروس

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

در آرایش عروس، سایه مهم ترین نقش را دارد. مدل سایه چشم عروس با توجه به فرم، رنگ و فاصله بین چشم ها و ابروها انتخاب می شود. یک سایه چشم با مدل زیبا می تواند عروس را بسیار زیباتر کند و یک سایه چشم که با دقت انتخاب نشود، ممکن است موجب ناراضی بودن عروس از ظاهرش شود. با توجه به اهمیت این مسئله برای عروس خانم ها، خواندن مطلب را ادامه دهید.

 

 

اهمیت مدل سایه چشم عروس

 

 

اهمیت مدل سایه چشم عروس

 

به دلیل این که چشم ها نقش مهمی در جذابیت آرایش عروس دارد، در آرایشگاه زنانه مدل سایه چشم عروس باید با دقت و ظرافت انتخاب شود. سایه چشم در رنگ های تیره و روشن وجود دارد. رنگ پوست و رنگ چشم در مدل سایه چشم مؤثر است. اگر می خواهید آرایش شب عروسیتان متفاوت بوده و جذابیت کافی داشته باشد، از کنار سایه چشم بی تفاوت نگذرید.

حالت و فرم چشم ها نیز تعیین کننده مدل سایه چشم هستند. سایه های روشن می توانند چشم ها را درشت تر و زیباتر نشان دهند. حتی با سایه های رنگ روشن می توان فرم چشم ها را نیز زیباتر و فریبنده تر کرد.

یکی از اهمیت های انتخاب درست مدل سایه چشم عروس این است که با آن می توان نقص های چشم را برطرف کرد. چشم های ریز، پف کرده، با پلک افتاده و گود رفته با هنرمندی می توانند زیباتر از همیشه شوند. کبودی زیر چشم را می توان با کانسیلر رفع کرد.

برای چشم های ریز می توان از سایه های نقره ای و عاجی استفاده کرد. سایه های تیره چشم ها را ریزتر می کنند، این مسئله را به عنوان یک قانون مد نظر داشته باشید. برای چشم های کوچک از سایه به رنگ سرد نباید استفاده شود. البته در کنار سایه چشم، خط چشم سفید، فرمژه و ریمل نیز به بزرگ تر به نظر رسیدن چشم ها کمک می کنند.

علاوه بر رنگ، چگونگی زدن سایه نیز چشم ها را بزرگ تر، کوچک تر و با فاصله کم و زیاد نشان می دهد. با پخش کردن سایه می توان توجه را به نگاه جلب کرد نه به سایه. در انتخاب رنگ و مدل سایه چشم عروس و هماهنگی آن با مدل آرایش صورت و مدل مو حتماً از آرایشگر متخصص کمک بگیرید.

 

 

انتخاب رنگ سایه چشم عروس

 

 

انتخاب رنگ سایه چشم عروس

 

شاید جالب باشد بدانید که سایه های با رنگ تیره عنبیه چشم ها را بزرگ تر می کنند و همچنین میان بخش رنگی و سفید چشم تضاد به وجود می آورند و چشم ها چندین برابر جذاب تر می شوند. سایه های تیره می توانند از بین رنگ های سیاه، سرمه ای و نوک مدادی انتخاب شوند. رنگ هایی که پیش زمینه تندتر دارند مانند زیتونی، آبی و خاکستری نیز جذابیت های خود را دارند.

در برخی از مدل سایه چشم عروس از ترکیب چند رنگ استفاده می شود. این مدل سایه ها با برخی از چشم ها هماهنگی خوبی دارند. سایه به رنگ طلایی نیز وقتی با برخی رنگ ها ترکیب می شود، زیبایی آنها را چند برابر خواهد کرد. البته ترکیب ناشیانه رنگ ها ممکن است به چشم ها حالت پریشانی بدهد و زیبایی که به دنبال آن هستید به دست نیاید.

رنگ های ارغوانی، بنفش و بنفش مایل به ارغوانی نیز جذابیت زیادی در چشم ایجاد می کنند. عروس خانم هایی که آرایش کلاسیک را برای خود برگزیده اند، می توانند برای سایه چشم خود از رنگ های برنز، طلایی، مسی یا سبز استفاده کنند.

سایه های کمرنگ برای همه انتخاب خوبی هستند، زیرا به آسانی با رنگ پوست مخلوط می شوند و زیبایی محو و طبیعی در آنها به وجود می آورند. رنگ های قهوه ای و وانیلی نیز، حالت چشم ها را زیبا و جذاب می کنند و انتخاب های خوبی هستند.

 

انواع مدل سایه چشم عروس

 

مدل سایه چشم عروس به مدل های خلیجی، ایرانی، اروپایی و مدل های متنوع دیگر تقسیم می شود. هر کدام از این مدل ها با توجه به مد روز، سلیقه عروس خانم و خیلی از آیتم های دیگر انتخاب می شوند.

سایه چشم خلیجی همان طور که از نام آن پیداست سلیقه زنان عرب است. برای کسانی که آرایش های غلیظ را دوست دارند این سایه چشم می تواند مورد پسندشان واقع شود. این سایه برای چشم های درشت و ریز قابل استفاده است. برای ایجاد این سایه رنگ های متنوع و مدل های مختلفی را به کار می برند.

این روزها که آرایش های خیلی غلیظ مانند گذشته طرفدار ندارند، سایه چشم اروپایی بیش از بقیه پسندیده می شود. در کل آرایش های اروپایی ساده و طبیعی هستند. در سایه چشم اروپایی نیز سایه های کم رنگ و شاین استفاده می شود. خط چشم های ضخیم نیز در این مدل آرایش جایی ندارند.

سایه چشم ایرانی نیز به طور حتم مناسب چشم های عروس خانم های ایرانی است و برای کسانی که دوست دارند نه به اندازه آرایش های عربی و غلیظ آرایش داشته باشند و نه سادگی آرایش های اروپایی را دوست دارند، مناسب است. البته آرایش ایرانی نیز این روزها تأثیر زیادی از آرایش اروپایی گرفته است و در مواردی حتی نمی توان آن ها را از هم تشخیص داد.

 

 سایه چشم براق

 

 

استفاده از سایه چشم براق همراه هایلایتر برای عروس

 

از دیگر انواع مدل سایه چشم عروس می توان به سایه های براق یا هایلایتر اشاره کرد که به دلیل جذابیتشان محبوب هستند. سایه های اکلیل دار را روی استخوان گونه، کمی بالای لب بالا و کمی هم زیر ابرو و در صورت تمایل روی بینی می زنند و این آرایش طراوت و درخشندگی خاصی دارد که مناسب عروس خانم ها است. اما در استفاده از سایه های براق نباید زیاده روی کرد. وقتی سایه چشمتان را اکلیلی و براق انتخاب کردید، سعی کنید بقیه لوازمتان براق نباشد که خیلی توی ذوق نزند.

بهتر است بعد از انتخاب با دقت مدل سایه چشم، پیش از عروسی از آرایشگرتان بخواهید که از سایه چشم برای شما استفاده کند و در صورتی که خوشتان نیامد، بتوانید آن را تغییر دهید. چون در روز عروسی دیگر زمانی برای عوض کردن تصمیمتان وجود ندارد. به خصوص درباره مدل سایه چشم عروس که مهم ترین بخش آرایش محسوب می شود.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

استفاده از سایه چشم براق همراه هایلایتر برای عروس 

انصراف از نظر