هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

مدل ابرو عروس

مدل ابرو عروس

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

هر مدل ابرویی برای یک صورت مناسب است. نباید صرف این که یک مدل ابرو مد روز است، اصرار داشته باشید که مدل ابرویتان به این شکل در بیاید. مدل ابرو عروس بسیار مهم است و در زیبایی چهره او تأثیر زیادی می گذارد. برخی از آرایشگران ابروهای عروس را تیغ می زنند که کار جالبی نیست. در بهترین حالت مدل ابرو عروس باید طبیعی به نظر برسد.

 

مدل ابرو عروس، پهن یا باریک؟

مدل ابرو عروس، پهن یا باریک؟

در آرایشگاه زنانه مدل ابرو عروس بر اساس چهره شخص طراحی می گردد. 

ابروها از بالای پل بینی باید شروع شوند. اگر ابروها را به سه بخش تقسیم کنید، قسمت ضخیم باید از پل بینی شروع شود، قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و قسمت نازک ابرو باید تا گوشه چشم ها ادامه پیدا کند.

مدل ابرو عروس باید با توجه به شکل و فرم صورت او انتخاب شود. ابروهای پهن این روزها طرفداران زیادی دارند و اگر درست برای یک چهره انتخاب شوند می توانند چهره عروس را متفاوت جلوه دهند. در مدل پهن باید به فاصله میان دو چشم و ابروها از چشم و استخوان زیر ابروها توجه شود. همچنین، قوس ابرو باید نازک تر از بقیه جاها باشد.

ابروهای پهن می توانند به شکل صاف باشند. این مدل ابرو عروس که شکل خاصی ندارد تنها به شکل یک خط پرپشت است که برای صورت های کشیده مناسب است. منظور از صاف این نیست که هیچ تغییری نداشته باشند و ابروها هر چه به انتها نزدیک تر می شوند نازک تر خواهند شد. ابروهای پهن بسته به سلیقه عروس می توانند کوتاه یا بلند باشند. ابروهای بلند و کشیده چشم ها را درشت تر جلوه می دهند و برای عروس خانم های با چشم ریز می تواند انتخاب خوبی باشد. 

ابروهای پهن کوتاه مناسب عروس خانم هایی است که پشت چشم بلندی دارند، یا چشم هایشان از هم دورند و یا فرم چشم هایشان رو به پایین است.

مدل ابروی عروس بهتر است نازک نباشد. این مدل ابرو سن را بالاتر نشان می دهد. البته اگر عروس خانم ابروهای نازکی داشته باشد، می تواند با استفاده از ترفندهایی آن ها را پهن کند.

انتخاب مدل ابرو عروس با توجه به فرم صورت

انتخاب مدل ابرو عروس با توجه به فرم صورت

 

هر مدل ابرویی مناسب یک فرم صورت است. مدل ابرو عروس می تواند با توجه به فرم صورت او انتخاب شود. به طور کل 6 فرم صورت وجود دارد. برای این که عروس خانم ها بدانند فرم صورت آن ها چه شکلی است باید موهای خود را کامل به عقب بدهند و با صورت بدون آرایش نزدیک به آینه بایستند و صورت خود را به دقت بررسی کنند.

 

  •          صورت های تخم مرغی:

 

در این صورت ها پیشانی از چانه پهن تر و استخوان گونه ها برجسته است. قسمت چانه در این صورت ها به شکل تخم مرغ باریک می شود. عروس خانم هایی که صورت تخم مرغی دارند، بهتر است ابروهایشان با زاویه کم باشد تا به خوبی روی صورتشان بنشیند.  

 

  •          صورت های گرد:

 

طول صورت با عرض آن هم اندازه است. چانه پهن ترین بخش این صورت ها است. مدل ابرو عروس با صورت گرد باید طور انتخاب شود که صورت را کشیده تر کند. باید از خط ابروهایی استفاده شود که به مقدار زیادی بالا و پایین برود. این مدل ابرو صورت را کشیده تر نشان می دهد. از گرد کردن ابروها باید پرهیز شود.

 

  •          صورت های کشیده:

 

 استخوان گونه و فک و عرض پیشانی در این صورت ها هم اندازه است. چانه برجسته و ظاهر صورت کشیده و دراز است. مدل ابرو در این صورت ها باید طوری انتخاب شود که صورت را کوتاه تر جلوه دهد. گزینه مناسب خط ابروهای تخت افقی است.

 

  •          صورت های چهارگوش:

 

 در این صورت ها عرض پیشانی و استخوان فک و گونه تقریباً برابر به نظر می رسند. فرم چهارگوش استخوان فک به خوبی دیده می شود. ابروهای انحنادار این صورت ها را متعادل می کنند. رنگ و شکل ضخیم ابرو و ایجاد زاویه در فرم دهی به صورت مؤثر است.

 

  •          صورت های قلبی شکل:

 

این صورت ها شبیه تخم مرغی هستند، اما در بخش چانه کوچک و به یک نقطه ختم می شوند. مناسب ترین مدل ابرو عروس برای صاحب این صورت ها ابروی گرد است. ابروی با انحنای کم ظاهر را طبیعی می کند و انحنای زیاد طول صورت را افزایش می دهد.

 

  •          صورت های الماسی:

 

این صورت ها به شدت زاویه دارند و شقیقه ها پهن ترین نقطه در این صورت ها هستند. برای کم کردن زاویه ها و پهنی صورت، باید به ابروهای این عروس خانم ها انحنا داد.

 

 

 ابرو عروس

 

 

اصلاح مدل ابرو عروس

 

اگر فکر می کنید که مدل ابرو عروس به اصلاح نیاز دارد باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • بهتر است 1 تا 3 ماه عروس خانم ابروهای خود را با هیچ وسیله ای اصلاح نکند. باید هر روز با شانه و ژل آنها را مرتب کند. ممکن است ظاهر ابروها در این مدت به هم ریخته به نظر برسد، اما برای اصلاح ابرو باید کمی صبور بود.
  • استفاده از سرم تقویت رشد مو مناسب است. می توانید با یک پر آغشته به سرم این کار را انجام دهید. روز دو بار، صبح و شب، سرم را روی ابروهای خود بکشید.
  • بعد از گذشت هشت هفته عروس خانم می تواند موهای زائد نزدیک چشم و قوس بالای ابرو را با موچین بردارد. ابرو نباید کامل اصلاح شود. اصلاح نهایی و کامل باید به دست آرایشگر انجام شود.
  • برای این که بتوان ابروهای زائد را برداشت، باید آن ها را پرحجم کرد. ژل وسیله مناسبی برای این کار است.
  • بعد از 2 تا 3 ماه می توان ابروهای اصلاح شده را برداشت و اصلاح کامل کرد. این کار حتماً باید به وسیله یک آرایشگر ماهر انجام شود تا نتیجه مطلوب از صبر و حوصله ای که صرف کرده اید به دست آید. با خالی نکردن زیاد زیر ابروها می توان حالت طبیعی چهره را بیشتر حفظ کرد.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

اصلاح مدل ابرو عروس 

 

انصراف از نظر