هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

لوازم لیفت مژه

لوازم لیفت مژه

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر ارائه دهنده انواع رنگ و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و  کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند

لیفت مژه تکنیکی است که در آن مژه‌ها محکم و ضخیم و چشم گیرتر تر از قبل شده و به زیبایی آن افزوده می‌شود. مواد مختلفی برای این کار نیاز داریم؛ که در میان لوازم لیفت مژه بیشترین نقش را کراتین بر عهده دارد و علت ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌باشد. استفاده از این ماده موجب خمیدگی مژه‌ها و اصطلاحاً بهتر فر خوردن آن‌ها می‌شود. اگر به دنبال راه‌حلی برای زیباتر کردن چشم‌هایتان هستید که نسبت به هزینه‌های آرایشی مقرون به صرفه باشد و همچنین در وقتتان هم صرفه جویی شود، این روش جلوه شفاف‌تری به چشم‌هایتان می‌بخشد و برای افرادی که مژه‌های نسبتاً مستقیم و صافی دارند بسیار مناسب است. درواقع لیفت مژه باعث تقویت مژه‌ها و یک فر مژه دائمی برای شما به حساب می‌آید که در آن هیچ ماده مضر شیمیایی به کار برده نمی‌شود و بنابراین هیچ آسیبی به چشمان شما وارد نمی‌شود. بهتر است قبل از لیفت از سرم تقویتی استفاده کنید. شما می‌توانید در خانه بر روی مژه‌های خود این روش را اجرا کنید، با تهیه اقلام زیر، مژه‌های خود را زیبا و جذاب‌تر کنید.

 

 

لوازم لیفت مژه مورد نیاز  

 

 

لوازم لیفت مژه مورد نیاز شامل:

 

محلول شستشوی پلک و مژه

 

رول سیلیکون:

 

این ماده به بهترین وجه مژه‌های شما را حالت می‌دهد و به دلیل سیلیکون به کار رفته چسب بیگودی به راحتی از آن جدا می‌شود. کار با بیگودی سیلیکون مژه نیز بسیار راحت است و به آسانی در پشت پلک‌ها قرار می‌گیرد

 

چسب مخصوص:

 

اين چسب شفاف به راحتی در آب حل می‌شود ضد حساسيت و غیر سمی بوده، براي چسباندن ليفت سيليكون روي پلک‌ها و چسباندن مژه بر روي ليفت سيليكون در لمینت مژه استفاده می‌شود.

مواد کراتین به رنگ صورتی مرحله اول

مواد کراتین به رنگ آبی مرحله دوم

براش مخصوص با سری نازک

میله جدا کننده مژه‌ها از هم

ریموور

پد زیر چشم

تمام موادی که در لوازم لیفت مژه به کارمی رود پایه گیاهی دارد که قسمت بیشتر آن کراتین است. برای شروع کار اول مژه‌ها را با استفاده از محلول شستشوی پلک و مژه از هرگونه آلودگی و چربی پاک می‌کنیم. اگر مژه‌ها چرب باشند درست فر نمی‌شود. سپس پد را زیر مژه‌های پلک پایین گذاشته و یک رول سیلیکونی متناسب با سایز مژه انتخاب می‌کنیم... برای مژه‌های که کوتاه هستند از سیلیکون آبی، برای مژه‌هایی که متوسط هستند از سیلیکون قرمز و برای مژه‌هایی که بلند هستند از سیلیکون سبز استفاده نمایید.

 

نحوه استفاده از لوازم لیفت مژه

 

 برای چسباندن رول سیلیکونی روی مژه‌های پلک بالا هم از چسب مخصوص این کار استفاده می‌کنیم، سپس با استفاده از براش حالا سیلیکون چسبی یا بیگودی رو با دقت به پشت پلک بالا بچسبانید و مژه‌ها رو کاملاً شانه بزنید و روی چسب مخصوص سیلیکونی بچسبانید. با استفاده براش مخصوص که در لوازم لیفت مژه موجود است، مژه‌ها را به مواد لیفت مرحله اول (کراتین صورتی) آغشته کنید. بعد از مدتی، کراتین صورتی را پاک کرده و مواد مرحله دوم (کراتین آبی) را به مژه بزنید و بعد از گذشت 10 دقیقه مواد مرحله دوم را پاک کرده و فیکس کنید. گاهی اوقات بعضی آرایشگران در آرایشگاه زنانه در همین مرحله لمینت مژه را نیز به درخواست فرد انجام می‌دهند. مدت زمانی که باید مواد روی مژه‌ها باشد به ضخامت آن‌ها بستگی دارد، اگر مژه‌ها ضخیم هستند 15 دقیقه و در غیر این صورت 10 دقیقه کافی است. مطالعه بروشور داخل کیت لوازم لیفت مژه ضروری است. از نظر زمان انجام کار همه‌چیز به نوع موهای‌ مژه‌تان بستگی دارد. مثلاً اگر موهای سرتان هم به زمان زیادی برای فر شدن نیاز دارد یا موهایتان ضخیم و صاف باشد و دیر حالت بگیرد، احتمالاً مژه‌هایتان هم زمان بیشتری برای این کار نیاز دارند.

 

 

چگونگی استفاده از لوازم لیفت مژه

 

 

ماندگاری لیفت مژه

 

ماندگاری لیفت مژه از شِش تا هشت هفته متغیر است. بعد از دو ماه مجدداً لیفت مژه را انجام دهید. به دلیل این که بعد از مدتی، مژه‌هایی که شروع به رشد می‌کنند با مژه‌های لیفت شده کاملاً متفاوت هستند. زمان ماندگاری بستگی به مژه‌های هر فرد دارد، به همین دلیل زمان لیفت مجدد متغیر است. البته کیفیت لوازم لیفت مژه هم بی‌تأثیر نیست. شما می‌توانید هم زمان با لیفت مژه از ریمل هم استفاده نمایید. فقط بعد از لیفت تا 24 ساعت نمی‌توانید مژه‌ها را آرایش کنید.

 

اقدامات قبل از لیفت مژه

 

قبل از اقدام به لیفت مژه به این مسئله دقت کنید که آیا انجام این کار برای شما مناسب است؟ لیفت کردن مژه‌ها ممکن است برای شما خطراتی مثل حساسیت پوستی یا گل مژه، سوزش چشم به دنبال داشته باشد. پس بهتر است روش دیگری برای زیباتر کردن چشم‌هایتان پیدا کنید. چنانچه مژه‌های شما کوتاه است، لیفت مژه اصلاً برای شما مناسب نمی‌باشد. این روش مناسب کسانی است که مژه‌هایی صاف و بلند یا متوسط دارند و استفاده روزانه از ریمل و فر مژه را دوست ندارند. اگر از لنز برای چشمانتان استفاده می‌کنید قبل از شروع لیفت مژه آن‌ها را خارج نمایید. بهترین فرد برای انجام لیفت روی مژه های شما، کسی است که مدرک این دوره و مجوزهای بهداشتی را داشته باشد. سالن‌های زیبایی یا متخصصان پوست و زیبایی از جمله کسانی هستند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. بهتر است کمی تحقیق کنید. مثلاً نمونه کارهای قبلی‌شان را ببینید و از کیفیت کار آن‌ها مطمئن بشوید. یکی از مهم‌ترین کارها برای شروع، این است که قبل از شروع لیفت، مواد مورد نظر را روی پوست آرنج‌تان امتحان کنید. با مشاهده هرگونه عارضه‌ای از این کار صرف‌نظر کنید.

 

مراقبت‌های پس از لیفت مژه

 

طول عمر لیفت مژه‌ها بستگی به میزان مراقبتی دارد که برای حفظ آن‌ها انجام می‌دهید. سعی کنید هنگام داشتن لیفت از هرگونه آرایش روغنی، محصولات خشن یا مواد پاک کننده آرایشی مبتنی بر روغن خودداری کنید. بعد از این که لیفت را انجام دادید، باید از خیس شدن مژه‌ها در حدود 24 تا 48 ساعت خودداری کنید. مژه‌های خود را به مدت 24 ساعت مالش ندهید. شنا نکنید. از بخار (مثلاً بخار حمام) دور نگه دارید و اجازه نفوذ هیچ‌گونه رطوبت را به آن‌ها ندهید. در لوازم لیفت مژه هیچ دستگاه خطرناک و ماده مصنوعی یا شیمیایی مضر وجود ندارد؛ بنابراین با راحتی می‌توانید مژه‌هایی جذاب و گیرا داشته باشید و ساعت‌ها در وقتتان برای آرایش صرفه جویی کنید... این روش هم مانند تکنیک‌های دیگر در زمینه زیبایی، می‌تواند همراه با مشکلاتی باشد. پس لازم است نکات مراقبتی و بهداشتی را رعایت کنید. شخصی که این کار را برایتان انجام می‌دهد باید مهارت لازم را داشته باشد؛ و در این زمینه دوره‌های خاص را گذرانده باشد. در لوازم لیفت مژه محلول‌ها و مواد کراتینه برای حجیم‌تر شدن مژه‌ها وجود دارد که با تکرار لیفت طی چند دوره تقریباً حالت مژه‌هایتان تغییر خواهد کرد.

 

 

نکات لوازم لیفت مژه

 

 

نکات آرایشی مژه‌های لیفت شده

 

اگر هر روز عادت به استفاده از ریمل دارید، نیازی به رنگ کردن مژه‌ وجود ندارد، در غیر این صورت رنگ کردن مژه‌ها باعث تیره‌تر شدن آن‌ها می‌شود. روش‌های دیگری هم برای زیباتر شدن مژه وجود دارد اما نیاز به مراقبت بیشتری دارد. مثل اکستنشن مژه که در آن حتی صورتتان را نیز بادقت بشویید، در هنگام آرایش کردن یا خوابیدن هم باید کاملاً مراقب باشید؛ اما زمانی که لیفت مژه انجام دهید، دیگر نیاز به مراقبت خاصی نیست. صورتتان را بشویید، ریمل بزنید و به کارهایتان برسید؛ اما در عوض شب‌ها از نرم‌کننده استفاده کنید و مژه‌هایتان را با روغن‌های مخصوص تقویت مژه مرطوب کنید. لیفت مژه به مراقبت خاصی نیاز ندارد. با لیفت مژه نیازی به آرایش پیدا نمی‌کنید و اگر دوست داشتید می‌توانید از انواع ریمل‌ها استفاده کنید.

 

مزیت لیفت مژه

 

1 استفاده نکردن از مواد شیمیایی

2 عوارضی مانند خشک شدن و ریزش مژه ندارد

3 مژه را تقویت و به آن استحکام می‌بخشد.

4 در طی دوره ماندگاری نیاز به ترمیم ندارد.

 

عوارض لیفت مژه

 

لیفت مژه تازه وارد صنعت زیبایی شده و به همین دلیل هنوز پیامدهای آن آشکار نشده است. تحقیقات انجام شده در این زمینه حاکی از آن است که. تحریک پوست از پیامدهای مضر لیفت مژه است. استفاده از پَدهای زیر چشم نمی‌تواند تضمین کننده این باشد که چسب به پوست برخورد نکند و سرایت آن به پوست قطعاً مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اگر قبلاً سابقه خشکی چشم و حساسیت‌های پوستی و چشمی داشته باشید، انتظار می‌رود که محلول‌ها و لوسیون‌ها برای شما مشکل ایجاد کنند.

 

عوارض احتمالی لوازم لیفت مژه:

 

تاول زدن

تحریک پوست

قرمزی پوست صورت

خشکی چشم

جمع شدن آب در چشم

التهابات پوستی

شکنندگی بیشتر مژه‌ها.

اگر سابقه مشکلات چشمی خاصی دارید، لوازم لیفت مژه و موادی که استفاده می‌شوند باعث حساسیت خواهند شد. مشکلات و واکنش‌هایی نظیر حساسیت چشمی، عفونت چشم، حساسیت پوست چشم و گل مژه. اگر محلولی که برای لیفت استفاده می‌شود به درون چشم بریزد، امکان ایجاد زخم وسوزش چشم وجود خواهد داشت. محلول‌ها و مواد نامناسب می‌توانند موجب از دست دادن موقتی مژه‌های شود.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

عوارض احتمالی لوازم لیفت مژه 

 

 

 

انصراف از نظر