هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

زیباترین رنگ مو عروس

زیباترین رنگ مو عروس

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

انتخاب رنگ مو برای عروس خانم ها بسیار تعیین کننده و مهم است. یک رنگ موی خوب و مناسب می تواند زیبایی عروس را به شایسته ترین نحو نشان دهد. اگر رنگ مو درست انتخاب نشود، چهره عروس ممکن است خسته، رنگ پریده و عصبی به نظر برسد و در مواردی سن او را بیشتر کند. زیباترین رنگ مو عروس رنگی است که از هر نظر مناسب است و با مدل مو، رنگ پوست و سن عروس تناسب دارد.

 

 

نکات انتخاب زیباترین رنگ مو عروس

 

 

نکات انتخاب زیباترین رنگ مو عروس

 

در آرایشگاه زنانه انتخاب رنگ مو عروس، سلیقه او حرف اول را می زند. اما دانستن بسیاری از نکات، می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب زیباترین رنگ مو عروس باشد. این نکات را مد نظر داشته باشید:

  • رنگ پوست
  • رنگ چشم
  • قد و هیکل
  • سن عروس
  • اختلاف سن عروس و داماد
  • مدل موی عروس

 

زیباترین رنگ مو عروس، تیره یا روشن؟

 

بسیاری از افراد رنگ موی طبیعی خودشان را دوست دارند و به رنگ موهایشان در شب عروسی دست نمی زنند. خیلی از دختر خانم ها هم دوست دارند در شب عروسیشان تغییر زیادی بکنند و رنگ مو در ایجاد این تغییر بسیار مؤثر است. اما نباید به خاطر ایجاد تغییر، رنگ هایی را انتخاب کرد که تناسبی با شما نداشته باشد. نظر آقا داماد را هم درباره رنگ مو جویا شوید.

رنگ موی تیره این ویژگی را دارد که سن را کمتر نشان می دهد به ویژه رنگ مشکی و البته پوست نیز روشن تر به نظر می رسد. برعکس، رنگ موهای روشن ممکن است در بالا رفتن سن عروس مؤثر باشد. به دلیل این که رنگ موی تیره با چشم و ابروی عروس های ایرانی هم خوانی بیشتری دارد، بهتر است به سراغ آنها بروید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم رنگ موی تیره تضادی است که با لباس سفید عروس دارد. اما اگر شما به طور طبیعی موهایتان روشن است یا قبلاً آن را رنگ کرده اید، اصراری به تیره کردن موها نیست.

رنگ های فانتری گزینه های مناسبی برای عروس ها نیستند، به دلیل این که ظاهر غیر طبیعی دارند. مثلاً رنگ موی سبز یا آبی تناسبی با آرایش عروس ندارند. زیباترین رنگ مو عروس با در نظر داشتن چند عامل دست یافتنی می شود. 

 

 

 رنگ مو عروس، تیره یا روشن؟ 

 

 

 رنگ های پیشنهادی برای زیباترین رنگ مو عروس

 

در میان رنگ های تیره مشکی و قهوه ای گزینه های خوبی هستند. رنگ موی بلوند نیز با ایجاد سایه های روشن و تیره روی موها جذابیت بسیار زیادی دارد. این رنگ مو در عکس ها جلوه خاصی پیدا می کند.

عروس خانم هایی که رنگ پوستشان گرم است، می توانند از سایه های کاراملی، بژ، عسلی و نسکافه ای و شکلاتی برای زینت بخشیدن به رنگ طبیعی موهایشان استفاده کنند. ترکیب رنگ های سردی مثل طلایی و کاراملی و لایت زیتونی یا شنی هم برای این افراد بسیار زیبا از کار در می آید. انتخاب رنگ موی مناسب رنگ پوست این افراد را بازتر و آرایششان را ملیح تر نشان می دهد.

عروس خانم های با رنگ پوست سرد با بعضی رنگ ها ممکن است رنگ پریده تر دیده شوند. رنگ هایی مثل طلایی، عسلی، شاه بلوطی، بلوند خاکستری، فندقی، شکلاتی و دارچینی بسیار زیبا و مناسبند.

ترکیب رنگ های گرم و سرد با هم نیز می تواند پیشنهاد خوبی باشد. رنگ قهوه ای نیز با تونالیته های مختلف می تواند زیبای خاصی داشته باشد. قهوه ای شکلاتی، قهوه ای عنابی، قهوه ای طلایی، قهوه ای مسی، و برای برخی دیگر قهوه ای روشن می تواند بهترین انتخاب برای زیباترین رنگ مو عروس باشد. قهوه ای دودی و قهوه ای کاراملی ترکیباتی هستند که سردتر به نظر می رسند.

 

نکات مهم پیش و پس از انتخاب زیباترین رنگ مو عروس

 

نکات مهم پیش و پس از انتخاب زیباترین رنگ مو عروس

 

  • رنگ کردن موها به طور معمول یکی دو هفته قبل از عروسی انجام می شود. یعنی نباید آن را برای روز عروسی یا شب قبل از عروسی گذاشت. به دلیل این که اگر نیاز به تغییرات و اصلاحاتی داشت، زمان برای این کار وجود داشته باشد.
  • پیش از رنگ کردن موها از سلامت آنها مطمئن شوید. موخوره، شکنندگی و خشکی مو را با استفاده شامپو، ماسک مو و در صورت لزوم کوتاه کردن درمان کنید تا موهایتان با رنگ کردن درخشندگی لازم را داشته باشد.
  • هر روز برای رنگ کردن موها از تکنیک های جدیدتری استفاده می شود که می توانید برای انجام آنها از افراد حرفه ای راهنمایی بگیرید.
  •  سعی کنید وقتی موها را رنگ کردید، زمان کافی براش شستن و جا افتادن رنگ به آن بدهید.  
  • بعد از رنگ کردن موها تا چهار روز آنها را با شوینده نشویید تا رنگ مو تثبیت شود.
  • برای نرم و درخشان نگه داشتن آنها از سرم های مو و آبرسان و اسپری های دو فاز مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

زیباترین رنگ مو عروس رنگی است که او را شاداب تر نشان دهد و در ضمن با مدل مویی که انتخاب کرده است بیشترین هماهنگی را داشته باشد. برای موهای مدل باز، نیمه بسته و بسته می توان رنگ مناسب را در نظر گرفت.

 

استفاده از هایلایت برای رنگ موی عروس

 

یکی از روش های دست یافتن به زیباترین رنگ مو عروس آمبره است که یکی از شیوه های جدید هایلایت است. موها در این روش با توجه به فرم چهره عروس رنگ آمیزی می شوند.

بالیاژ نیز روش دیگری برای هایلایت کردن است که ریشه موها تیره تر از نوک آنها می شود و جلوه خاصی روی برخی موها دارد.

برای استفاده از هر تکنیکی باید به این مسئله توجه داشته باشید که رنگ موی قبلی شما چه بوده است. اگر رنگ مویتان توناژ قرمز دارد، نباید به هایلایت فکر کنید. رنگ موهای شرابی، بلوند و خرمایی با این روش بسیار زیباتر می شوند.

 

استفاده از لولایت برای رنگ موی عروس

 

لولایت کردن موها یکی دیگر از انتخاب ها برای داشتن زیباترین رنگ مو عروس است. عروس هایی که رنگ موهای آنها روشن و بلوند است می توانند با ایجاد سایه های تیره روی موها، بی نظیر شوند. با لایت های ریز به رنگ های کاراملی، عسلی و شکلاتی روی موهای تیره سایه هایی قشنگی روی موها ایجاد می شود که مناسب برخی صورت ها است.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 

رنگ مو

 

 

 

انصراف از نظر
نظرات
1401/11/04 07:17
coursework papers
<a href=https://brainycoursework.com>coursework research</a>
coursework psychology