هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

دسته گل عروس پاییزی

دسته گل عروس پاییزی

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

دسته گل عروس یکی از اصلی ترین و شاید بتوان گفت از مهمترین مواردی است که هر عروسی می بایست به هنگام انتخاب دسته گل عروس پاییزیبه آن توجه کرد. چرا که دسته گل عروس می تواند بیانگر روحیات و ویژگی های شما باشد.

بنابراین انتخاب دسته گل برای هر عروسی که می خواهد چنین تجربه لذت بخشی را داشته باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل عروس ها در انتخاب دسته گل مورد نظر و علاقه خود حساسیت خاصی به خرج می دهند.

از آن جایی که دنیایی از انواع گل ها و دسته گل های عروس وجود دارد که می تواند مطابق با هر سلیقه ای باشد. در اینجا ما می خواهیم با بیان توضیحاتی به شما کمک کنیم تا بدانید چگونه می توانید دسته گل عروس رویاهای خود را انتخاب کنید.

 

دسته گل عروس پاییزی

 

یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام انتخاب دسته گل عروس به خصوص دسته گل عروس پاییزیمی بایست به آن  توجه کرد، فصل عروسی شماست. شما می توانید دسته گل عروس خود را متناسب با فصلی که در آن تصمیم به برگزاری مراسم عروسی خود کرده اید، هماهنگ کنید. تا زیبایی هر چه بیشتری را به عروسی خود ببخشید.

شما می توانید دسته گل عروسی خود را با گل هایی که در هر فصل از سال می روید، هماهنگ کنید و به این ترتیب هارمونی و هماهنگی بیشتری را بین فصل عروسی تان و دسته گل مورد علاقه تان ایجاد کنید. در این میان فصل پاییز یکی از زیباترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عروسی است.

پاییز یکی از زیباترین و شاعرانه ترین فصل هاست. فصلی که در آن سراسر شهر پر می شود از طیفی از رنگ های زیبا و گوناگون و چشم نواز به همین دلیل بسیاری دوست دارند تا مراسم عروسی خود را در این فصل زیبا و رنگارنگ برگزار کنند.

از این رو دسته گل عروس می تواند یکی از زیباترین دسته گل ها باشد. هنگامی که درخشندگی و شادابی و گرمی تابستان جای خود را به هوای مطلوب و دلپذیر پاییز می دهد. همراه با گل ها و میوه هایی همچون انواع توت. که الهام بخش بسیاری از عروس ها در انتخاب دسته گل خواهد بود.

تمامی این زیبایی ها را می توان در بافت و شخصیت دسته گل عروس پاییزیاستفاده کرد. استفاده از شاخ و برگ های درختان پاییزی که در این فصل مملو از رنگ های گرم و زیبا هستند می توانند زیبایی دسته گل عروس را دو چندان کنند.

 

 

دسته گل عروس پاییزی| عروس| آرایش عروس| دسته گل||انتخاب دسته گل پاییزی عروس

 

 

 انتخاب دسته گل عروس پاییزی

 

عادلانه است که بگوییم یکی از زیباترین دسته گل های عروس متعلق به عروس پاییزی است. فصلی مملو از گل ها و میوه های رنگارنگ و زیبا که می تواند الهام بخش بسیار خوبی برای تزئین یک دسته گل زیبای عروس باشد. از آنجایی که این فصل پر از زیبای و رنگ است.

برای هر عروسی با هر سلیقه ای می تواند الهام بخش باشد. در این فصل شما می توانید دسته گل هایی از گل های وحشی و طبیعی داشته باشید یا دسته گل هایی کلاسیک و شیک. که هر کدام از آنها می تواند به گونه ای نشان دهنده روحیات و خصوصیات شما نیز باشد.

دسته گل های عروس در پاییز اغلب با شاخ و برگ های پاییزی همچون شاخ و برگ بلوط تزئین می شوند. وجود رنگ هایی همچون قرمز، نارنجی و زرد به اندازه خود گل های به کار رفته در دسته گل دارای اهمیت است چرا که تمامی این رنگ ها نشان دهنده فصل پاییز است.

بنابراین وجود این رنگ ها و ارکانی که تداعی کننده این رنگ  و پاییز در دسته گل باشد از مهمترین مواردی است که در یک دسته گل عروس می بایست، رعایت شود. به همین منظور در این دسته گل ها از برخی میوه ها نیز برای تزیین استفاده می شود.

میوه هایی همچون بلوط به همراه شاخه و برگ های آن، انجیر های خشک شده یا کلم های زینتی و همچنین در کنار این میوه ها از برخی گل های سبز تزئینی نیز به منظور هر چه زیباتر شدن دسته گل عروس استفاده می شود.

 

از چه گل هایی در دسته گل عروس پاییزی استفاده می شود؟

 

فصل پاییز پادشاه فصل هاست. از این جهت که گل های بسیار زیبایی با انواع رنگ ها و نقش ها در این فصل زیبا وجود دارد که هر کدام می تواند زیبایی منحصر به فردی را به دسته گل عروس بدهد. از جمله گل هایی که در این فصل استفاده می شود:

گل های همچون لیلی آسیایی، شیپوری، گل داوودی، گلایل، ژربرا، رز، گل ستاره، آفتابگردان، آهار و گل جعفری از جمله گل هایی هستند که می تواند در فصل پاییز برای دسته گل عروس استفاده شوند.

 

شکوفه فصلی و گل شیپوری در دسته گل عروس پاییزی

 

برای عروس هایی که می خواهند فصل پاییز را با این دسته گل خود در آغوش بگیرند، یک طیف رنگی با الهام از برگ های زرد و نارنجی و قرمز پاییز می تواند بسیار مناسب و زیبا باشد. بنابراین از کسی که قرار است دسته گل عروس شما را آماده کند، بخواهید تا در آن  از این رنگ ها استفاده کند.

استفاده از گل شیپوری با طیف رنگ های گسترده ای که دارد می تواند یک انتخاب درست در دسته گل عروس باشد. چرا که وجود این گل در کنار رزهایی با رنگ های سرخ و نارنجی ساختار بسیار زیبایی را به دسته گل شما می دهد.

گل شیپوری یکی از زیباترین گل هایی است که امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است. بسیاری از عروس ها دوست دارند تا  از این گل در دسته گل آن ها استفاده شود. همچنین برخی نیز آرایش عروس خود را با رنگ های زیبای این گل هماهنگ می کنند.

 

 

دسته گل عروس پاییزی| عروس| آرایش عروس| دسته گل|دسته گل عروس

 

 

کاربرد انواع میوه ها در دسته گل عروس پاییزی

 

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند زیبایی این دسته گل را دو چندان کند استفاده از میوه هایی از خانواده توت فرنگی ها است. در بسیاری از دسته گل های عروس ترکیب این میوه های خشک شده همراه با شاخ و برگ های تازه و سایر گل های پاییزی زیبایی خیره کننده ای را به دسته گل عروس شما می دهد.

ترکیب میوه های خشک بلوبری که آبی مایل به بنفش است با گل های رز صورتی ملایم می تواند هارمونی رنگ بسیار زیبایی را برای یک دسته گل عروس پاییزیایجاد کند. که به خوبی می تواند روحیه لطیف و زیبای یک عروس پاییزی را نشان دهد.

همچنین بلوز نیز یکی دیگر از میوه هایی است که بسیار از آن در دسته گل های عروس استفاده می‌شود. چرا که این میوه نماد پاییز است و به خوبی نشان دهنده یک دسته گل پاییزی تمام و کمال برای عروس است. گاهی در کنار  خود میوه بلوط از شاخ و برگ های آن نیز استفاده می شود که به دسته گل عروس حالت بسیار طبیعی تری را می دهد.

 

جنگل پاییزی در دسته گل عروس

 

در فصل پاییز یکی از مکان هایی که دارای زیبایی خیره کننده ای می شود، جنگل ها هستند که در آن درخت ها با طیفی از رنگ های زیبای زرد و نارنجی و قرمز پوشیده شده اند. که این امر الهام بخش بسیاری از عروس ها برای تزیین دسته گلشان و همچنین آرایش عروس است.

به گونه ای که بسیاری از عروس ها در آرایشگاه زنانه از آرایشگر خود می خواهند تا آرایش آن ها را با الهام از رنگ های درختان در جنگل ها در فصل پاییز انجام دهند.

بنابراین یکی دیگر از گزینه هایی که برای استفاده در دسته گل عروس پاییزیمی تواند بسیار خلاقانه و زیبا باشد. استفاده از شاخه و برگ های جنگل های پاییزی در دسته گل عروس است. این آیتم نه تنها زیبایی خیره کننده ای را به دسته گل شما می دهد، بلکه به گونه ای پیوند عمیق شما را با این فصل زیبا و طبیعت نیز نشان می دهد.

 

گل اشرفی ساده در عین زیبایی

 

گل اشرفی یکی از زیباترین گل های پاییزی است با انواعی از رنگ های متنوع و زیبا که که ترکیب آن  با برگ های پاییزی در عین سادگی زیبایی منحصر به فردی را به دسته گل عروس شما می دهد. این گل در انواع رنگ های سفید، صورتی تا بنفش تیره و مناسب با هر سلیقه ای وجود دارد.

گل اشرفی نماد لطافت در عین زیبایی  و سادگی است که یکی از بهترین گزینه در انتخاب یک دسته گل عروس پاییزی زیبا است. ترکیب انواع رنگ های این گل زیبا در کنار شاخ و برگ های پاییزی چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد.

همچنین استفاده از این گل در دسته گل عروس این امکان را به شما می دهد تا بتوانید طیف گسترده تری از آرایش ها را در یک آرایشگاه زنانه تقاضا کنید تا بر روی چهره شما انجام دهند. چرا که می تواند به راحتی آرایش عروس را با رنگ های زیبای این گل هماهنگ کرد.

 

 

دسته گل عروس پاییزی| عروس| آرایش عروس| دسته گل|

 

 

معجزه دلفینیوم و گل شاهپسند در دسته گل عروس پاییزی

 

گل دلفینیوم بی شک یکی از زیبا ترین گل هایی است که هر عروسی می تواند آن را در دسته گل عروسی خود داشته باشد. وجود گل دلفینیوم در کنار گل شاهپسند در دسته گل عروس پاییزینشان دهنده نهایت خوش سلیقگی شما است.

شاهپسند با طیف گسترده رنگی خود از رنگ های سفید گرفته تا صورتی، بنفش در کنار زیبایی و رنگ خیره کننده  آبی ارغوانی گل دلفینیوم زیبایی و شیک بودن منحصر به فردی را به دسته گل عروس شما می بخشد و هر چشمی را به خود خیره می کند.

 

زیبایی گل کوکب در دسته گل عروس

 

گل کوکب رنگین کمانی از رنگ هاست. استفاده از این گل در کنار گل های وحشی یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها در دسته گل عروس پاییزی است. گل کوکب با داشتن رنگ های متنوعی از جمله سفید و نارنجی و صورتی قرمز و بنفش در کنار گل های سفید وحشی بسیار زیبا خواهد بود.

بنابراین استفاده از این گل با این چنین طیف گسترده ای از رنگ ها می تواند نماینده بسیار خوبی از پاییز برای دسته گل عروسی شما باشد. همچنین می توانید در آرایشگاه زنانه از رنگ های زیبای این گل به منظور آرایش خود الهام بگیرید.

استفاده از این گل در کنار گل های وحشی و شاخه و برگ های پاییزی یک دسته گل عروس پاییزیزیبا را برای شما به ارمغان خواهد داشت که هیچ گاه از ذهن شما و کسانی که در چنین روزی همراه شما بوده اند بیرون نخواهد رفت.

 

گل رز یک انتخاب کلاسیک در دسته گل پاییزی

 

گل رز به گونه ای نماد عشق محسوب می شود و بسیاری از عروس ها همچنان ترجیح می دهند و دوست دارند که از این گل به عنوان دسته گل عروس خود استفاده کنند که می توان گفت انتخابی مطمئن و هوشمندانه نیز محسوب می شود.

گل رز یکی از قابل اعتماد ترین انتخاب ها برای دسته گل عروس است. گل رز همیشه زیبایی و شیک بودن خود را به عنوان انتخابی برای دسته گل عروس حفظ کرده است. شما همیشه می توانید از گل رز به عنوان یک انتخاب مطمئن برای دسته گل خود استفاده کنید.

کسانی که به دنبال یک دسته گل عروس پاییزیشیک و زیبا و در عین حال کلاسیک می گردند. رز می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. رزهایی با رنگ هایی همچون زرد و نارنجی و سرخ که تداعی کننده پاییز است یکی از بهترین انتخاب هاست.

 

زیبایی اسکابیوزا در دسته گل عروس

 

اسکابیوزا یا همان گل درخشنده که با رنگ های ارغوانی مایل به بنفش هر چشمی را محو تماشای خود می کند. استفاده از این گل در کنار شاخه و برگ های پاییزی و همچنین سبز دسته گلی فوق العاده خواهد بود. که هر عروسی می تواند آرزوی داشتن آن را داشته باشد.

اگر آرایش عروس نیز با رنگ های به کار رفته در این دسته گل زیبا هماهنگ باشد. در شب عروسی تان قطعاً هیچ کس قادر نخواهد بود چشم از زیبایی و درخشندگی شما بردارد و همه محو تماشای شما خواهند بود.

 

گل ادریسی نمایانگر شیک بودن در عین سادگی در دسته گل عروس

 

گل ادریسی یکی از زیباترین و در عین حال ساده ترین گل هایی است که استفاده از آن در دسته گل عروس پاییزی نشان دهنده سادگی و در عین حال شیک بودن شماست. استفاده از این گل در کنار سایر عناصر طبیعی همچون برگ های پاییزی و گل های سبز در پاییز نشان دهنده پیوند عمیق و گره خورده شما با طبیعت است.

دسته گل پاییزی تزیین شده با گل های ادریسی نشان دهنده روح آرام و لطیف شماست که نشان از لطافت شما و عشق شماست.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

دسته گل عروس پاییزی| عروس| آرایش عروس| دسته گل|گل عروس 

انصراف از نظر