هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

دسته گل عروس با گل‌های وحشی

دسته گل عروس با گل‌های وحشی

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

بی شک انتخاب دسته گل عروس می تواند یکی از مهمترین کارهایی باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت. از آنجایی که تنوع در گل های وحشی زیاد است می توان گفت که شاید در ابتدا عروس خانم ها، نتوانند به درستی در مورد انتخاب بهترین دسته گل به نتیجه مطلوبی برسند. به همین دلیل نیاز است که از افراد حرفه ای که در آرایشگاه زنانه مشغول به فعالیت هستند در مورد دسته گل های وحشی مشورت بگیرید.

 

دسته گل عروس با گل‌های وحشی

 

 دسته گل های وحشی را می توان نمونه ای زیبا و جذاب در دسته گل عروس دانست. در واقع این نوع از گل های وحشی می توانند با هر نوع لباس و آرایش عروس ترکیبی جالب و جذاب را به وجود بیاورند. با این حال نکاتی را باید در انتخاب دسته گل وحشی رعایت کرد که می تواند بسیار مهم و اساسی باشد. بدین منظور در ادامه این مقاله شما را با این نکات بیشتر آشنا می کنیم.

 

توجه به نوع گل وحشی در دسته گل عروس

 

اولین نکته ای که باید در انتخاب دسته گل مورد توجه قرار گیرد را می توان انتخاب نوع گل دانست. از آنجایی که گل های وحشی در دشت ها و کوهستان ها رویش می کنند، شاید نتوانید در همه فصل های سال گل مورد نظر خود را بیابید. بی شک شما می خواهید در مراسم عروسی خود بسیار خاص و منحصر به فرد دیده شوید.

 به همین دلیل به دنبال دسته گلی باشید که کمتر افرادی آن را دیده باشند. این امر می تواند جذابیت شما را بسیار بالاتر ببرد. گل های وحشی می توانند جسارت و اعتماد به نفس شما را بیشتر نشان دهند. به واسطه گل های وحشی شما انرژی مضاعفی در جشن عروسی تان به دست خواهید آورد. بدین منظور دسته گل با گل های وحشی برای عروسی می تواند ایده ای نو و بسیار جدید باشد.

 

 

دسته گل عروس با گل‌های وحشی| دسته گل| دسته گل عروس| آرایشگاه زنانه| انتخاب دسته گل عروس| رنگ گل های وحشی در ترکیب دسته گل

 

 

رنگ گل های وحشی در ترکیب دسته گل

 

بی شک اولین ویژگی که گل های وحشی دارند و از این طریق می توانند بیشترین تاثیر را در جلب نظر اطرافیان عروس داشته باشند را می توان رنگ گل هایی دانست که در دسته گل عروس مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع دسته گل باید با دیگر تزئینات و رنگ هایی که در سالن عروسی به کار برده شده است هماهنگی داشته باشد.

 این ویژگی می تواند شما را به عنوان عروس در بین مهمانان بسیار خاص نشان دهد. برای اینکه بتوانید در انتخاب رنگ گل ها به نتیجه مطلوبی برسید، نیاز است که از فردی که در مورد روانشناسی رنگ ها اطلاعات کافی دارند، کمک بگیرید. همچنین آرایشگاه زنانه نیز در این خصوص خدمات متنوع و تخصصی را ارائه می دهد که می توانید در این زمینه از آن ها کمک بگیرید.

 یکی دیگر از کسانی که می تواند در مورد ترکیب بندی رنگ های دسته گل به شما پیشنهادات شگفت انگیزی را بدهد، بی شک گل فروشی ها هستند. بدین منظور می توانید دسته گل خود را با بهترین گل های وحشی و با رنگ بندی متناسب تهیه کنید.

 

توجه به لباس عروس در انتخاب دسته گل وحشی

 

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام انتخاب دسته گل برای عروس مد نظر قرار دهید را می توان توجه به لباس عروس دانست. لباس عروس دارای تنوع بسیاری است. به همین دلیل شاید در ابتدای امر نتوانید تصمیم درستی را بدین منظور بگیرید. به همین دلیل کسانی که لباس عروس شلوغ همراه با زیور آلات سنگینی را برای عروسی خود انتخاب می کنند بهتر است از گل های وحشی ساده تر در دسته گل عروس خود استفاده کنند.

این امر می تواند تضاد مناسبی را ایجاد کند. به واسطه این تضاد شما بیشتر در دید مخاطبان قرار خواهید گرفت. همچنین نوعی هماهنگی باید در ترکیب دسته گل با لباس شما وجود داشته باشد. با توجه به انواع ترکیب بندی های گل های وحشی در دسته گل، می توانید به راحتی به این امر دست یابید.

در این راستا می توانید از گل فروشی که به آنجا برای خرید دسته گل مراجعه می کنید، کمک بخواهید. این افراد با توجه به اطلاعاتی که در مورد انواع گل های وحشی و رنگ بندی آن ها دارند می توانند راهنمای مناسبی برای شما باشند.

 

هماهنگی آرایش با دسته گل وحشی

 

آرایش عروس باید به گونه ای باشد که با رنگ و نوع گل های وحشی در دسته گل عروس همخوانی داشته باشد. می توانید از سایه هایی شبیه به رنگ گل های وحشی است، در پشت پلک خود استفاده کنید. این امر می تواند شما را زیباتر و شاداب تر نشان دهد. توجه به این نکته می تواند منحصر به فرد بودن شما را به عنوان عروس را در دید مهمانان تداعی کند.

 همچنین جسارت و وحشی بودن گل ها می تواند بر شما نیز تاثیرگذار باشد. بدین صورت زیبایی شما دو برابر خواهد شد. با مراجعه به آرایشگاه زنانه می توانید از آن ها در مورد آرایش عروس متناسب با گل های موجود در دسته گل اطلاعات مناسبی را به دست آورید. بدین منظور این افراد می توانند بهترین راهکار را به شما ارائه دهند. با آرایش عروس با توجه به ترکیب بندی رنگی که در گل های دسته گل مورد نظر وجود دارد می توانید به راحتی بر زیبایی خود بیافزایید.

 

 

دسته گل عروس با گل‌های وحشی| دسته گل| دسته گل عروس| آرایشگاه زنانه| انتخاب دسته گل عروس| دسته گل وحشی عروس

 

 

تجهیزات سالن عروسی و تاثیر آن در ترکیب دسته گل

 

تجهیزات و گل هایی که در گوشه و کنار تالار عروسی وجود دارد می توانند در دسته گل عروس نیز نقش داشته باشد. ترکیبی که در گل های دسته گل باید وجود داشته باشد می تواند با سایر گل ها و تجهیزاتی که در سالن وجود دارد، هماهنگ باشد. ممکن است نوعی گل با رنگ تم سالن خود انتخاب کنید. این امر می تواند نوعی هماهنگی در رنگ را نشان دهد.

 همچنین برای افرادی که می خواهند تضاد مناسبی را از این طریق به دست آورند نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. از ترکیب رنگی استفاده کنید که با سایر تجهیزات و رنگ بندی آن ها متفاوت باشد. این امر نیز می تواند نظر مخاطبین را به خود جلب کند. به همین دلیل این ویژگی می تواند در انتخاب دسته گل برای عروس موثر واقع شود.

 

توجه به رنگ سال در دسته گل های عروس

 

همانطور که می دانید رنگ سال می تواند در ترکیب بندی دسته گل عروس تاثیرگذار باشد. هر سال رنگ خاصی را به عنوان رنگ سال دارد که می توان از آن در ترکیبات متفاوتی استفاده کرد. به عنوان نمونه در نوع لباس، ترکیبات رنگی مورد استفاده در سالن و بسیاری از موارد دیگر از رنگ سال برای مدرن نشان دادن آن فضا استفاده می شود.

 می توانید برای اینکه در نظر همگان جدید و به روز باشید از رنگ سال در ترکیب بندی دسته گل برای عروس استفاده کنید. ترکیب رنگ سال با گل های سفید می تواند نوعی هارمونی مناسب را تشکیل دهد. از این حیث، شما می توانید مطمئن باشید که جذابیت شما از این طریق بسیار افزوده خواهد شد. همچنین می توانید از رنگ سال برای تزیینات داخل سالن نیز به مراتب استفاده کنید.

 

اندازه گل در ترکیب دسته گل عروس

 

گل های وحشی از آنجایی که در دل طبیعت می رویند ممکن است دارای اندازه های متفاوتی باشند. این اندازه ها می تواند در ترکیب دسته گل برای عروس موثر واقع شوند. ممکن است که شما نوعی گل خاص را برای دسته گل خود مد نظر قرار دهید. اما اگر این گل متناسب نباشد نمی تواند زیبایی شما و لباستان را نشان دهد.

 به همین دلیل بهتر است که با افرادی در آرایشگاه زنانه یا گل فروشی مشورت و گفت و گو نماییدو راهنمایی های لازم را برای انتخاب دسته گل زیبا کسب کنید تا بتوانید گلی را انتخاب کنید که جلوه ای شگفت انگیز و جذاب را برای شما ایجاد کند. گل های بسیار بلند یا بسیار کوچک برای دسته گل مناسب نیستند.

 

خوشبو بودن گل ها را فراموش نکنید

 

یکی از جنبه های مثبتی که باید گل ها دارا باشند را می توان بوی خوش آن ها دانست. گل های وحشی از آنجایی که در گلخانه تولید نمی شوند و به صورت آزاد در طبیعت و کوهستان ها رشد می کنند می توانند دارای بوی متنوعی باشند. به همین منظور نمی توان هر نوع دسته گلی را با آن ها ساخت.

 از آنجایی که باید در کل روز دست گل را با خود به همراه داشته باشید، این امر می تواند در روحیه شما به شدت تاثیرگذار باشد. ممکن است گلی که انتخاب کرده اید، بویی زننده داشته باشد و این امر حال شما را تحت تاثیر قرار دهد.

به همین دلیل در ابتدا از بوی گلی که می خواهید برای دسته گل عروس انتخاب کنید، مطمئن شوید تا مشکلات متعددی از این طریق برای شما ایجاد نشود. همچنین گل های بی بو را نیز برای دسته گل خود انتخاب نکنید. این امر می تواند به نوعی مصنوعی بودن گل ها را نشان دهد.

 

 

دسته گل عروس با گل‌های وحشی| دسته گل| دسته گل عروس| آرایشگاه زنانه| انتخاب دسته گل عروس| خوشبو بودن گلهای وحشی

 

 

اطمینان حاصل کنید که به گل های وحشی حساسیت ندارید

 

از جمله مهمترین نکاتی که باید در انتخاب دسته گل برای عروسی خود مد نظر قرار دهید را می توان حساسیت به گل های وحشی دانست. این مسئله بسیار مهم و حیاتی است تا مشکلی را در جشن عروسی برای شما ایجاد نکند.

بی شک مراسم عروسی برای عروس خانم ها و آقا دامادها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل در ابتدا باید در مورد عدم حساسیت خود به گل های انتخابی در دسته گل عروس مطمئن شوید. زیرا گل های وحشی بیشتر از گل های گلخانه ای می توانند حساسیت زا باشند. در صورتی که هر گونه عطسه، سرفه، خارش بدن و آبریزش را در خود بعد از بو کردن گل های وحشی مشاهده کردید باید سریعاً اقدام به درمان کنید.

 

مزایای استفاده از گل های وحشی در دسته گل عروس

 

استفاده از گل های وحشی در دسته گل برای عروس می تواند مزایای بسیاری را برای افراد در برداشته باشد. با توجه به منحصر به فرد بودن گل های وحشی می توانید با انتخاب این نوع از گل ها به زیبایی هر چه بیشتر در مجلس عروسی خود بدرخشید.

به همین دلیل امروزه استفاده از گل های وحشی بسیار مورد توجه عروس خانم ها قرار گرفته است. به دلایل زیر می توانیم به شما توصیه کنیم که حتماً این نوع از گل ها را برای عروسی خود امتحان کنید.

 

مقرون به صرفه

 

از جمله مهمترین ویژگی که می تواند افراد را مشتاق به استفاده از گل های وحشی کند را می توان قیمت مناسب آنها دانست. از آنجایی که این گل ها در طبیعت وجود دارند می توانید برای یافتن آن ها به راحتی اقدام کنید. می توانید گل های مورد نظر خود را بیابید و ترکیب آنها را به گل فروشی مد نظر خود بسپارید.

 

زیبایی گل های وحشی

 

گل های وحشی که برای دسته گل عروس انتخاب می کنید، بسیار زیبا و متنوع هستند. این امر می تواند شیطنت و بازیگوشی عروس را دو چندان کند. به همین دلیل گل های وحشی می توانند به زیبایی هر چه بیشتر عروس بیافزایند. در واقع کسانی که گل های وحشی را برای دسته گل خود استفاده می کنند، افرادی جسور هستند که می خواهند منحصر به فرد دیده شوند.

 

کمیاب بودن و تاثیر آن در جذابیت عروس

 

گل های وحشی را نمی توانید در هر گل فروشی بیابید. این امر می تواند نشان دهد که این گل ها تا چه اندازه کمیاب هستند. به همین دلیل با انتخاب این گل ها می توانید در مجلس عروسی خود مانند ستاره ای بدرخشید. زیرا انتخاب گل های وحشی در دسته گل عروس، می تواند بسیار جسورانه باشد. به همین دلیل کمتر کسی توانایی انتخاب آن ها را در دسته گل مورد نظر خود دارد.

انتخاب بهترین دسته گل برای عروس کاری است بسیار تخصصی است که باید برای سفارش و طراحی آن به گل فروشی هایی که در این زمینه تخصص دارند، مراجعه کرد. در واقع انتخاب بهترین گل های وحشی همراه با رنگ بندی متناسب و ترکیب آن ها در کنار یکدیگر، تجربه و مهارتی بسیار می خواهد.

شاید در وهله اول انتخاب گل های وحشی در دسته گل به نظر شما تاثیری در روند جذابیت شما نداشته باشد. لازم به ذکر است که این تفکر می تواند کاملاً اشتباه باشد و انتخاب بهترین دسته گل عروس می تواند شما را مانند الماسی در جمع زیبا جلوه دهد.

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر ارائه دهنده انواع رنگ و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و  کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند

 

دسته گل عروس با گل‌های وحشی| دسته گل| دسته گل عروس| آرایشگاه زنانه| انتخاب دسته گل عروس| زیبایی گلهای وحشی 

انصراف از نظر