هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

دسته گل عروس

دسته گل عروس

 

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر ارائه دهنده انواع رنگ و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و  کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند

دسته گل عروس، که شما در روز عروسی خود به دست می گیرد می بایست چیزی فراتر از یک دسته گل ساده باشد. ساده به این معنا که دسته گل شما باید عاری از هرگونه معنا و مفهوم باشد. بلکه می بایست تداعی کننده سبک و زیبایی و خصوصیات شما نیز باشد.

 

 انتخاب دسته گل عروس

 

دست گل عروس شما می تواند نماد تمام چیزهایی باشد که شما با دقت هرچه تمام تر برای مراسم عروسی خود انتخاب کرده اید. برای مثال انتخاب دسته گل برای عروس می تواند نماد فصلی باشد که می خواهید پیوندتان را در آن جشن بگیرید.

همچنین دسته گل عروس می تواند بیشتر از هر چیز دیگری در کنار آرایش و لباس زیبای عروسی، زیبایی شما در شب عروسی تان چندین برابر کند.

از این جهت می توان گفت که دسته گل، دومین قسمت مهم هر لباس عروسی است. دسته گل بعد از لباس عروس دومین چیزی است که زیبایی هر عروسی را دو چندان می کند و باعث می شود تا همه چشم ها به او دوخته شود.

بنابراین در انتخاب دست گل عروس می بایست نهایت دقت و ظرافت رعایت شود. از آنجایی که گل های بسیار زیبایی در طرح و رنگ های گوناگون وجود دارد، انتخاب یک دسته گل از میان این همه زیبایی سخت به نظر می رسد.

به همین جهت در اینجا سعی شده است تا نکاتی در رابطه با انتخاب یک دسته گل زیبای عروس که با روحیات شما و تمامی خواسته هایی که از یک دسته گل زیبا دارید بیان شود تا بتوانید دسته گلی که بیشترین تطابق را با خواسته های شما دارد را انتخاب کنید.

در اینجا سعی شده است تا اگر نمی دانید چگونه می توانید یک دسته گل خارق‌العاده و زیبا را در شب عروسی خود داشته باشید، به شما در انتخاب دسته گل مورد علاقه تا کمک کنیم و الهام بخش شما در انتخاب یک دسته گل به یاد ماندنی باشیم.

مهم نیست که سبک شما چیست، با توجه به طیف گسترده ای از انواع گل ها با رنگ ها و طرح های متنوع که در تمام فصل های سال وجود دارد. به راحتی می توانید به دسته گل رویایی خود که همیشه آن را در ذهن خود داشته اید را در واقعیت نیز در شب عروسی خود به همراه داشته باشید.

شما با نگاهی ساده به محیط و طبیعت زیبای اطرافتان به خوبی می توانید برای داشتن یک دست گل رویایی و خاص در شب عروسی خود الهام بگیرید. دسته گلی که زیبایی آن هرگز از یاد خود شما و تمام مهمانانی که در جشن شما حضور دارند، نخواهد رفت.

 

 

دسته گل عروس| دسته گل| آرایشگاه زنانه| انتخاب دست گل عروس

 

 

فصل ها بهترین الهام بخش برای انتخاب دسته گل عروس

 

فصل های سال خود می تواند بهترین الهام بخش برای شما در انتخاب دسته گل باشد. اگر شما عروس بهار هستید، بدون هیچ محدودیتی دنیایی از رنگ ها را در اختیار دارید که می توانید متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کنید. حتی می توانید رنگ گل های دسته گل خود را با آرایش عروس هماهنگ کنید و در آرایشگاه زنانه بخواهید تا آرایشی هماهنگ با دسته گلتان برای شما انجام دهند.

اگر قصد دارید در فصل پر از شور و حرارت تابستان عروسی کنید همچنان می توانید از داشتن گل هایی با رنگ های گرم و آتشین که تداعی کننده گرمای این فصل و عشق شما نیز است را در دسته گل رویایی خود داشته باشید. دسته گلی پر از گل های سرخ آتشی که نشانگر شور و حرارت عشق شما نیز است.

 

پاییز فصلی است برای تجلیل از زیبایی های طبیعت و عروس پاییزی بهترین فرصت را برای انجام این کار با داشتن دسته گلی پاییزی در اختیار دارد. دسته گلی که نمایانگر زیبایی و رقص رنگ های شاد و گرم پاییزی است که سراسر شهر را در این فصل پوشانده است.

انتخاب یک دسته گل عروس با رنگ های پر جنب و جوش و شکوفه های پاییزی همراه با شاخه و برگ های زیبا و خوشرنگ پاییز نشانه نهایت سلیقه و ذوق یک عروس پاییزی است که به خوبی دین خود را به پادشاه فصل ها ادا کرده است.

زمستان ته تغاری فصل ها و عروس زمستان زیباترین عروس ها است. زمستان فصلی است که در ظاهر سرد و سفید است اما باطن آن پر از گرما و زیبایی است. زمستان نماد پاکی و صداقت است و عروس زمستان نیز با انتخاب دسته گلی رویایی  می تواند به بهترین شکل ممکن صداقت و پاکی خود را نشان دهد.

داشتن دسته گلی از گل هایی با رنگ های گرم آتشین در کنار لباس سفید عروس می تواند به زیبایی تداعی کننده گرمای شعله های زیبای آتش در سفیدی و سرمای زمستان باشد. پس چه چیزی زیباتر از انتخاب یک دسته گل زمستانی برای عروس زمستان.

زمستان نماد سادگی و یکرنگی است. بنابراین یک دسته گل ساده بدون هیچ گونه اضافاتی در عین سادگی و شیک بودن به خوبی نمایانگر زیبایی و سادگی عروس زمستان است.

 

گل رز انتخاب کلاسیک در دسته گل عروس

 

بی شک گل رز یکی از زیبا ترین و شیک ترین گل هایی است که هر عروسی می تواند به آن به عنوان یک انتخاب زیبا نگاه کند. گل رز در عین سادگی بسیار شیک بوده و بهترین گزینه برای عروس هایی است که به دنبال یک انتخاب کلاسیک هستند.

رز سرخ همیشه نماد عشقی آتشین بوده است و از گذشته یکی از جسورانه ترین و بهترین انتخاب ها در دسته گل بوده است. زیبایی این دسته گل به اندازه ای است که همچنان نیز بسیاری از عروس هایی که می خواهند بی پروا عشق خود را به همسرشان نشان دهند چنین دسته گلی را  انتخاب می کنند.

استفاده از دیگر طیف های رنگی گل رز نیز حسن سلیقه شما را در انتخاب دسته گل عروس نشان می دهد. طیفی از رنگ های صورتی و سفید و یاسی در کنار یکدیگر و هماهنگی آن با آرایش عروس زیبایی فوق العاده ای را در شب عروسی برای شما به همراه خواهد داشت.

 

 

دسته گل عروس| دسته گل| آرایشگاه زنانه| انتخاب دست گل عروس| گل رز انتخاب کلاسیک در دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس محلی

 

اگر عروسی هستید که می خواهید مراسم عروسی خود را به شکلی زیبا و خودمانی در شهر یا در حیاط و باغ خانه خود بگیرید یکی از بهترین گزینه برای انتخاب دسته گل، دسته گل محلی است. دسته گلی برگرفته از گل های محلی که در محل زندگی شما می رویند.

گل هایی که در کمال سادگی و زیبایی نشان دهنده توجه و علاقه شما به محل تولد و زندگی تان است. گل هایی که یادآور خاطرات کودکی شماست. هنگامی که در آنجا بازی می کردید و از این گل های زیبا با آرزوی رسیدن به چنین روزی برای خود دسته ای زیبایی از گل درست می کردید.

به همین جهت داشتن دسته گلی از گل های زیبای محلی نه تنها می تواند یادآور خاطرات شیرین و دوست داشتنی کودکی شما باشد، بلکه به نوعی ادای دینی است به محل تولد و مکانی که در آن رشد کرده و بزرگ شده اید تاکنون چنین لحظات شیرینی را تجربه کنید.

 

دسته گل عروس رنگارنگ

 

اگر عروسی جسور و شاداب هستید. اگر عاشق انواع رنگ ها هستید. دسته گل رنگارنگ بهترین گزینه برای بیان روحیات شاد شماست. دسته گلی با گل هایی با رنگ ها و طرح های گوناگون که از لحاظ رنگ با یکدیگر هماهنگی و تناسب دارند.

نه تنها زیبایی منحصر به فردی را به همراه دارد و به خوبی نمایانگر روحیات شاد شماست، بلکه می تواند الهام بخش خوبی برای شما و آرایشگر شما در آرایشگاه زنانه در انتخاب رنگ و نوع آرایش عروس باشد. تا به این ترتیب چشم همه مهمان ها در شب عروسی محو تماشای شما باشد.

 

دسته گل عروس ملایم انتخابی عاقلانه

 

اگر شما علاقه ای به استفاده از دسته گل هایی با رنگ های جیغ و یا رنگارنگ ندارید. می توانید دسته گلی با طیف رنگ های یاسی، صورتی، سفید و ارغوانی را انتخاب کنید. این رنگ ها در عین ملایم بودن در کنار یکدیگر زیبایی خارق العاده ای را به وجود می آورند.

مخصوصاً اگر در آرایشگاه زنانه از آرایشگر خود بخواهید تا آرایش عروس شما را با رنگ های به کار رفته در دسته گل زیبای شما هماهنگ کند. خواهید دید که آن شب چقدر درخشان و خیره کننده  و زیبا به نظر خواهید رسید.

 

دسته گل متناسب با لباس عروس

 

به طور کلی جدا از هر گونه سلیقه و علاقه در انتخاب دسته گل که برای هر شخصی خاص و منحصر به فرد و با توجه به ویژگی های خود فرد است، مواردی هستند که می بایست در انتخاب دسته گل عروسرعایت شوند.

یکی از این موارد هماهنگی و تناسب میان دسته گل شما و لباس عروس است. اگر جزئیات خاصی در لباس عروستان به کار رفته است سعی کنید تا حد امکان از این جزئیات در دسته گل خود نیز استفاده کنید. این کار هماهنگی و زیبایی خاصی را میان لباس عروس  و دسته گل شما ایجاد می کند.

 

همچنین اگر لباس عروس شما پر زرق و برق است و دارای جزئیات زیادی است که در آن به کار رفته است. سعی نکنید که دسته گلی شلوغ و با جزئیات زیاد داشته باشید. در عوض یک دسته گل ساده شیک بودن  و زیبایی خاصی را به شما می بخشد.

سعی کنید انتخاب هایی جسورانه داشته باشید. استفاده از گل ها و شکوفه های بزرگ با رنگ های شاد و متنوع شجاعت و جسارت شما را در انتخاب دست گل عروس نشان می دهد. دلفینیوم با رنگ ارغوانی منحصر به فرد خود می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

در هنگام انتخاب دسته گل به نظرات افراد متخصص در این زمینه اعتماد کنید. افرادی که سال هاست در زمینه تهیه دسته گل عروسکار می کنند به خوبی می توانند بین سلیقه شما و آن چیزی که برای شما مناسب است هماهنگی به وجود بیاورند و در نهایت بهترین گزینه را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین حتماً سعی کنید یک روز قبل از برگزاری مراسم عروسی خود با گل فروشی که می خواهد دسته گل را برای شما آماده کند ملاقات کنید تا بتوانید هماهنگی های پایانی را انجام دهید.

از دیگر نکاتی که در هنگام انتخاب دسته گل می بایست به آن توجه کنید این است که تا حد امکان سعی کنید از رنگ هایی در دسته گل خود استفاده کنید که بتوانید در یک آرایشگاه زنانه از آرایشگر خود بخواهید تا از آن رنگ ها در آرایش عروس نیز استفاده کنند.

به این ترتیب زیبایی چشم نواز و خیره کننده ای در شب عروسی خود خواهید داشت به گونه ای که هیچ کس نتواند چشم از روی چنین عروس زیبایی بردارد.

رعایت هارمونی و هماهنگی در انتخاب رنگ دسته گل عروس می تواند تفاوت زیادی را بین یک دسته گل معمولی با یک دسته گل خاص و منحصر به فرد را ایجاد کند. هر چه هماهنگی میان رنگ های  به کار رفته در دسته گل شما بیشتر باشد زیبایی آن نیز دو چندان خواهد شد.

استفاده از دیگر عناصر طبیعی همچون برخی میوه ها یا برگ های سبز و شاخه ها در دسته گل شما نه تنها زیبایی خاصی به آن می بخشد بلکه به نوعی نشان دهنده طبیعی بودن و زیبایی در عین سادگی دسته گل شما است.

در هنگام انتخاب دسته گل عروس به هماهنگی بین ابعاد دسته گل و خصوصیات فیزیکی خود نیز دقت داشته باشید. برای مثال اگر شما عروس ریز نقش هستید سعی نکنید تا از دسته گل های عروس بزرگ که تمام دست ها و انگشتان شما را پوشش می دهد، استفاده کنید.

در عوض سعی کنید از دسته گل هایی ساده تر و در ابعاد کوچک تر استفاده کنید چرا که چنین دسته گل هایی زیبایی دو چندانی به شما می دهد و باعث نمی شود که ریز نقش تر به نظر برسید.

همانطور که پیشتر نیز توضیح داده شد سعی کنید تا میان فصلی که جشن خود را می خواهید در آن برگزار کنید و دست گل شما هماهنگی و ارتباط وجود داشته باشد. به این ترتیب می توانید علاقه هر چه بیشتر خود به برگزاری مراسم شما در فصل خاص خود را بیشتر به دیگران نشان دهید.

از آنجایی که هر فصل زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد شما نیز به راحتی می توانید دسته گل عروس مورد علاقه خود را که هماهنگ با  فصل عروسی تان است را پیدا کنید و در شب عروسی خود از داشتن چنین دسته گلی نهایت لذت را ببرید.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

 

 

دسته گل عروس| دسته گل| آرایشگاه زنانه| انتخاب دست گل عروس| دسته گل متناسب با لباس عروس 

انصراف از نظر