هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

آموزش کانتورینگ صورت گرد

آموزش کانتورینگ صورت گرد

مرکز آرایشی راویس بیوتی در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر ارائه دهنده انواع رنگ مو و مش ، کوپ ، طراحی با حنا ، کاشت ناخن و کاشت مژه و میکروپیگمنتیشن به صورت کاملا حرفه ای و طبیعی می باشد. اگر شما هم به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما به سالن های ما مراجعه نمایید تا آرایشگران متخصص ما بتوانند بهترین ها را به شما ارائه دهند.

صورت گرد یکی از انواع فرم‌های صورت به شمار می‌آید که آرایش مخصوص به خود را دارد. آموزش کانتورینگ صورت گرد به شما می‌آموزد که چگونه آرایشی متناسببا فرم و حالت صورت خود داشته باشید و بهترین نتیجه ی آرایشی را دریافت کنید.

 

آموزش کانتورینگ صورت گرد

 

آرایش کردن یکی از جذاب‌ترین هنر دست خانم‌های جوان، میان‌سال و حتی به ندرت افراد کهن‌سال است، که همیشه دوست دارند زیبا و جذاب به نظر برسند. در وهله اول برای آشنایی بیشتر با کانتورینگ صورت بهتر است این‌گونه بگوییم، که این روش برای استخوانی‌تر، لاغرتر و زیباتر نشان دادن صورت در حالت‌های مختلف است، که آرایشگران حرفه‌ای اغلب این کار را به خوبی انجام خواهند داد تا چهره دلنشین تر و جذاب‌تر به نظر برسد. در وب‌سایت راویس بیوتی با آموزش کانتورینگ صورت گرد بیشتر آشنا خواهید شد و گام به گام تمامی مراحل به خوبی برایتان شرح داده شده است تا در فرآیندی سریع از تمام فوت و فن کانتورینگ صورت مطلع شوید. کانتورینگ برای صورت‌های مختلف به گونه های متفاوتی انجام خواهد شد زیرا صورت همه افراد به یک شکل نیست و به حالت‌های بیضی، گرد و تپل، مستطیلی و... خواهد بود. کانتورینگ صورت یک مهارت و حرفه برای تکنسین‌هایی، که در سالن‌های آرایشی کار می‌کنند به حساب خواهد آمد و اغلب این کار را برای بازیگران و یا افرادی، که جلوی دوربین می‌خواهند بروند، مدلینگ‌های مشهور، که عکسشان بر روی صفحات اجتماعی و یا مجلات قرار می‌گیرد، عروس‌ها و... انجام خواهد شد. انجام این کار چندان سخت و دشوار نیست و اگر علاقه‌مند به یادگیری آن هستید می‌توانید با مطالعه تمامی مراحل این مجموعه آموزش های لازم را ببینید. اگر شما جزء افرادی هستید، که فرم صورتتان گرد است ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

 

 

zir sazi

 

 

کانتورینگ انواع صورت‌ها

 

  • کانتورینگ صورت بیضی
  • 1) کتنتورینگ صورت گرد
  • 2) کانتورینگ صورت قلبی
  • 3) کانتورینگ صورت کشیده
  • 4) کانتورینگ صورتمستطیلی
  • 5) کانتورینگ صورت گلابی شکل
  • 6) کانتورینگ صورت مربعی شکل

این موارد از انواع فرم‌های صورت هستند، که با آموزش کانتورینگ صورت می‌توانید فرم صورت خود را به حالت دلخواه در بیاورید. که بحث وب‌سایت راویس بیوتیآموزش کانتورینگ صورت گرد خواهد بود، که در ادامه مطالعه می‌کنید.

 

مراحل کانتورینگ صورت گرد

   

  • 1)        تشخیص صحیح از حالت درست چهره
  • 2)      انجام هایلایت صورت
  • 3)       کانتورینگ کردن صورت گرد ( انجام زاویه درست بر روی پوست)
  • 4)        استفاده از پالت‌های رنگی برای رنگ دادن به پوست
  • 5)        ثابت کردن کانتورینگ صورت

این 5 مرحله را می‌توان از مراحل آموزش کانتورینگ صورت گرد نام برد، که هرکدام دارای توضیحاتی هستند و با قاعده و اصولی انجام خواهند شد، که هر یک به طور اختصار توضیحات و آموزش‌هایی دارد، که آموزش خواهید دید. پس در ادامه ابتدا هر یک از گزینه‌های بالا شرح داده خواهد شد، با ما همراه باشید تا کانتورینگ صورت گرد را مرحله به مرحله یاد بگیرید.

 

تشخیص صحیح حالت چهره 

 

در آموزش کانتورینگ صورت این گام نخست بسیار مهم و حائز اهمیت است تا شما آغازگر خوبی در انجام این نوع آرایش باشید. تشخیص صحیح و درست حالت چهره باید توسط آرایشگر مورد بررسی قرار بگیرد. نقاط متفاوت صورت را، که نمایان‌تر و برجسته‌تر از سایر قسمت‌ها دیده شود را باید به درستی با پالت رنگی بمالید تا تمامی نقاط مهم معین شود. زیرسازی پوست از مهم‌ترین مواردی است، که در هنگام کانتورینگ صورت باید به آن توجه ویژه‌ای شود. شما می‌توانید با استفاده از پرایمرهای با کیفیت و کرم پودرهای استاندارد یک زیرسازی مناسب داشته باشید زیرسازی نقش مهمی در ایجاد یک کانتورینگ زیبا دارد. برای یادگیری و آموزش کانتورینگ صورت گرد ادامه مطالب را از دست ندهید.  

 

 

two

 

 

انجام هایلایت صورت

 

در گام دوم و بعد از تشخیص زاویه درست صورت باید فرآیند هایلایت بر روی چهره شما و یا فرد مورد نظر انجام شود. هایلایت کردن قسمت‌های مختلف صورت توسط پالت‌های رنگی انجام خواهد شد، که برای این کار از رنگ روشن پالت استفاده می‌کنند. هرچه رنگ پالت کانتورینگ صورت روشن‌تر باشد حالت بهتری از کانتورینگ برایتان ایجاد خواهد شد. توضیحات زیر را با دقت مطالعه نمایید.

 

استخوان گونه:

 

دو طرف گونه خود  را با استفاده از یک قلم‌مو به پالت رنگ روشن آغشته کنید و هر دو طرف را از این رنگ پالت بمالید. از نزدیک بینی شروع کنید تا به انتهای استخوان گونه برسید. با یادگیری کانتورینگ صورت گرد این روش را بهتر و طبیعی‌تر انجام خواهید داد. 

 

ابروها:

 

از همان هایلایتر رنگ روشن با یک قلموی شماره 174 یعنی کوچک‌تر از هایلایتر استخوان گونه، استخوان فوقانی ابرو را از پالت رنگی بمالید (پالت بلند). لازم است بدانید، که این کار نیاز به دقت و ظرافت بالا دارد و توجه داشته باشید، که پالت را در جای درست بر روی پوست بمالید.

 

پلک‌ها:

 

شما باز هم در این مرحله می‌توانید رنگی روشن‌تر نسبت به بقیه رنگ‌ها را انتخاب کنید تا با همان قلموی سایز بالا پشت پلک، زیر ابرو و از همه مهم‌تر کناره‌های چشم (گوشه‌ها) را از این پالت آغشته نمایید.

 

بینی:

 

کانتورینگ صورت در همه نقاط مهم باید به درستی پخش شود، که بینی نیز از مهم‌ترین اجزا کانتورینگ خواهد بود، که نقش بسیار پررنگی را پس از اتمام کار بر عهده خواهد داشت و زیبایی را تأثیرگذارتر می‌کند.

 

قسمت مرکزی لب بالا (پشت لب):

 

اگر می‌خواهید صورت جذاب‌تری داشته باشید و درخشش صورت شما در همه نقاط به یک شکل و اندازه باشد از همان قلم 174برای برجسته تر و درخشنده‌تر شدن قسمت مرکزی بالای لب استفاده کنید مقدار کمی پالت رنگ روشن برای آن قسمت مناسب است و استفاده بیش از حد از کیفیت کار شما کم خواهد کرد.

 

 

lip

 

 

کانتورینگ کردن صورت گرد (انتخاب زاویه درست)

 

استخوان گونه، استخوان ابرو صورت و مرکز لب در این بخش از مهم‌ترین نقاط به حساب خواهند آمد.

 

استخوان گونه:

 

در میان رنگ‌های پالت تیره‌ترین را انتخاب کنید و سپس توسط یک قلمو یا هایلایتر مقداری از پالت رنگ تیره را از بالای استخوان گونه به‌صورت فوقانی تا نزدیک ابرو بمالید. در انجام کانتورینگ صورت ترکیب رنگ‌ها بسیار حائز اهمیت است و سعی کنید در این مرحله تیره‌ترین رنگ را برگزینید. اگر تمایل دارید تا حالت صورت از زاویه بیشتری برخوردار باشد تا از حالت گردی کاسته شود، می‌توانید از رنگ تیره پالت در استخوان فک استفاده نمایید. علاوه بر روی استخوان فک زیرگونه نیز باید کرم پالت را پخش کنید تا حالت متعادل‌تری را بر روی صورتتان ایجاد شود.

 

استخوان ابروی صورت:

 

در آموزش کانتورینگ صورت گرد از همان رنگ تیره پالت در زیر قوس ابرو بمالید با این کار، کانتورینگ صورت شما زیباتر به نظر خواهد رسید.

 

قسمت مرکزی لب:

 

برای برجسته تر شدن و نمایان تر شدن حالت لب‌ها بهتر است مقداری از آن را در قسمت مرکزی بالای لب بمالید . با این کار نقش مهمی را در پالت کانتورینگ صورت انجام خواهید داد. در این مرحله، که همه نقاط معین شده را از پالت استفاده کردید و کانتور کردید یک اسفنج را بردارید و در همه نقاط پخش کنید رنگ‌های روشن و تیره در همه‌جا به صورت متفاوت وجود دارد که با اسفنج می‌توانید این رنگ‌ها را با یکدیگر ادغام کنید.

 

استفاده از پالت‌های رنگی برای رنگ دادن به پوست

 

شما می‌توانید از رنگ‌های روشن پالت کانتورینگ صورت هلویی و یا عاجی مرواریدی از قسمت کناره گوش قسمت میانی به صورت فوقانی تا کناره‌های گونه صورت بکشید. استفاده از رژ گونه روشن هلویی بر روی گونه‌ها آموزش کانتورینگ صورت گرد را کامل‌تر و بسیار زیباتر خواهد کرد. و جلوه زیباتر و درخشان تری را به گونه و حالت صورت گرد خواهد داد. استفاده از این ترکیب رنگ پالت هلویی می‌تواند زاویه صورت را از حالت گردی خارج کرده و به شکل بیضی دربیاورد و یا زاویه را با آن‌طور، که شما تمایل دارید تغییر داده شود. برای تثبیت کانتورینگ صورت می‌توانید ادامه مطالب را دنبال کنید.

 

 

pallet

 

 

ثابت کردن کانتورینگ صورت

 

پودر تثبیت‌کننده برای ثابت نگه داشتن آرایش تا مدت زمان طولانی بسیار تأثیرگذار خواهد بود. با استفاده از پودر تثبیت کننده کانتورینگ صورت حالت زیبا تری را نشان خواهد داد. پودرهای تثبیت کننده مدل‌های مختلف و برندهای متفاوتی دارند، که با استفاده از یک پودر استاندارد می‌توانید کانتورینگ صورت زیباتری داشته باشید. در نهایت می‌توانید از یک مارک با کیفیت ریمل مژه هایتان را پرپشت‌تر کنید و ابروهایتان را با استفاده از لوازم آرایشی زیبا شکیل‌تر کنید. انتخاب رژ لب خوش‌رنگ نیز می‌تواند اهمیت زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد تا آرایش صورتتان را کامل‌تر کند.

 

پالت‌های استفاده شده در آموزش کانتورینگ صورت

 

  • 1)        هلویی
  • 2)        عاجی مرواریدی
  • 3)        قهوه‌ای طبیعی
  • 4)        سفید رنگ پوست

این چهار رنگ را می‌توان از اصلی‌ترین رنگ‌های پالت کانتورینگ صورت نام برد. برای یادگیری و آموزش کانتورینگ صورت گرد می‌توانید از این رنگ‌ها و تشخیص درست آن‌ها در نقاط مختلف صورت کانتور را به بهترین شکل انجام دهید تا به این حرفه به خوبی تسلط پیدا کنید.

 

نکات مهم در آموزش کانتورینگ صورت گرد

 

  •         استفاده از رنگ‌های تیره‌تر صورت را بسیار کوچک‌تر نشان خواهد داد پس اگر تمایل دارید، که صورت خود را لاغرتر نشان دهید از پالت رنگ‌های تیره استفاده کنید.
  •         تم رنگی وقتی به سمت رنگ‌های روشن نزدیک‌تر می‌شود حالت و فرم دهی صورت را بزرگ‌تر نمایان می‌کند. رنگ‌های روشن برای افرادی، که صورتی لاغر و بیضی شکل دارند بسیار مناسب خواهد بود.

 راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد، (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

انصراف از نظر