هلیا مقدم

09374645524
 
Menu

هلیا مقدم

09374645524

 

آرایش لایت چیست؟

آرایش لایت چیست؟

 

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  خدمات گوناگونی را به عروس خانم های عزیز ارائه می دهد. شما می توانید از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا در روز عروسی خود بدرخشید.

آرایش لایت این روزها طرفداران بیشتری از آرایش های سنگین و غلیظ دارد. زیرا با این نوع آرایش فرم و حالت صورت به طور طبیعی حفظ می شود و تنها تغییراتی در آن برای زیباتر شدن انجام می شود. این نوع آرایش برای همه جا مناسب است. برای رفتن به محل کار، دانشگاه، مهمانی و مجالس می توان با استفاده از شیوه های مناسب آرایش لایت خود را آراست. حتی آرایش لایت برای عروس خانم ها نیز کاربرد دارد. در ادامه توضیحاتی درباره این که آرایش لایت چیست آورده شده است.

 

 

مزایای آرایش لایت چیست؟ 

 

مزایای آرایش لایت چیست؟

 

آرایش لایت مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها این است که در زمان کمی قابل انجام است. با این سبک آرایش مصرف لوازم آرایش نیز کمتر می شود.

مهم ترین مسئله که درباره آرایش لایت باید رعایت شود این است که با ظرافت و مهارت انجام شود تا زیبایی مد نظر به دست آید.

 

آیا می دانید یکی از جذابیت های آرایش لایت چیست؟ 

 

این است که در این سبک آرایش تغییر زیاد و گریم روی صورت انجام نمی شود. بلکه ترکیب کلی چهره به همان شکل حفظ می شود و تنها با استفاده از ترفندهایی اجزای صورت زیباتر به نظر خواهد رسید.

در زمان انتخاب سبک آرایش باید به فرم صورت دقت شود تا بتوان عیب ها و نواقص صورت را پوشش داد. انتخاب مدل آرایشی که متناسب با فرم صورت باشد، به این امر کمک شایانی می کند.

یکی از عیوب آرایش های سنگین و غلیظ این است که سن را بیشتر نشان می دهد، اما آرایش لایت موجب می شود که خانم ها کم سن و سال تر دیده شوند و به همین دلیل هم است که بین خانم ها و همچنین دختر خانم ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

مراحل آرایش لایت چیست؟

 

آبرسانی پوست

 

در آرایشگاه زنانه پیش از هر کاری روی صورت باید آبرسانی انجام داد. باید صورت را شست و روی آن از کرم مرطوب کننده زد. مرطوب کننده باید مناسب پوستدر  صورت باشد تا به نوعی زیرسازی روی پوست انجام گیرد.

 

زیر سازی پوست

 

پس از این مرحله نوبت به استفاده از کرم پودر می رسد. البته برخی از خانم ها علاقه ای به کرم پودر زدن ندارند و به جای آن تنها لک های صورت را با کانسیلر می پوشانند. می توان زیرسازی را تنها با مرطوب کننده برنزه یا رنگی انجام داد. زیرسازی منافذ باز پوست را می پوشاند و آرایش را بهتر جلوه می دهد. می توان کرم پودر را با انگشت تنها در بخش هایی که نیاز است مانند زیر چشم ها و اطراف بینی استفاده کرد. به این ترتیب می توان سیاهی زیر چشم و سرخی پوست بینی را مخفی کرد. این کار می تواند به آرامی و با انگشت انجام شود.

 

فیکس کردن آرایش

 

برای بخش هایی که نیاز به برق زدن ندارند مانند اطراف بینی، زیر چشم و پیشانی می توان از پودر فیکس کننده آرایش استفاده کرد. نیاز نیست که پودر در تمام صورت پخش شود. برای این کار یک برس بزرگ بسیار کارآمد است. بخش بالایی لب، زیر چشم و روی استخوان بینی را کمی پودر روشن یا کانسیلر سبک بزنید. این کار را نیز می توان با انگشتان انجام داد.

 

استفاده از سایه چشم

 

برای شروع آرایش بعد از کرم زدن باید از چشم ها شروع کرد که مهم ترین جزء صورت هستند. انتخاب رنگ سایه مهم است و بهتر است با رنگ لباس یا رنگ پوست هماهنگ باشد. می دانید فرق اساسی آرایش غلیظ با آرایش لایت چیست؟ در آرایش غلیظ سایه ها بسیار پر رنگ و بلند و مشخص هستند و از رنگ های متضاد در آن ها استفاده می شود. اما در آرایش لایت یک سایه کم رنگ با یک خط چشم ظریف و باریک متناسب با حالت چشم ها کفایت می کند. 

برای سایه زدن می توان با انگشتان یا برس مخصوص کمی سایه چشم کرمی رنگ به پشت چشم ها زد. پخش و محو کردن انتهای سایه، زیبایی چشم ها را چندین برابر خواهد کرد.

 

استفاده از اکستشن مژه یا ریمل

 

ریمل زدن یا اکستنشن مژه و استفاده از فرمژه به چشم ها جلوه خاص می بخشد و آن ها را درشت تر نشان می دهد. در آرایش لایت اگر خط چشم زده نشود، می توان از ریمل بیشتری استفاده کرد. ریمل ها و مژه های مصنوعی رنگ های مختلف دارند که ریمل یا مژه های مصنوعی قهوه ای با این سبک آرایش تناسب دارد و به چشم ها زیبایی می بخشد.

 

استفاده از رژ گونه

 

برای برجسته تر نشان دادن گونه ها به رژ گونه نیاز است. در آرایش لایت رنگ های طبیعی تر مناسبترند. رنگ رژ گونه نیز باید با رنگ پوست و لباس ست شود. با کرم و پودر می توان درخشش صورت را بیشتر را کرد. آن ها که پیشانی بلند دارند و روی آن پنکک یا کرم برنزه می زنند، می توانند روی گونه ها از رنگ های برنزه استفاده کنند. رنگ مرجانی و صورتی برای رژ گونه گزینه مناسبی است.

 

استفاده از رژ لب

 

حالا می دانید که آخرین مرحل آرایش لایت چیست. در این قسمت باید به سراغ لب ها رفت. رنگ رژ لب نیز مانند رنگ رژ گونه باید با رنگ پوست و لباس در هماهنگی باشد. برخی از افراد به رنگ های پر رنگ و برخی دیگر به رنگ های کمرنگ علاقه دارند. برای زیباتر شدن لب ها می توان از خط لب استفاده  کرد.

 

 

آرایش لایت عروس

 

 

آرایش لایت عروس

 

آرایش لایت در بین عروس خانم ها نیز طرفدار پیدا کرده است. میکاپ خطی، برش دار و حلقوی در این سبک آرایش جایی ندارند. خیلی از خانم هایی که آرایش غلیظ دوست ندارند و دلشان می خواهد شب عروسی چهره آن ها سادگی خود را حفظ کند، آرایش لایت را ترجیح می دهند.

تفاوت آرایش های دیگر با آرایش لایت چیست که خیلی از عروس خانم ها آن را برای خود انتخاب می کنند؟ یکی از خصوصیات این سبک این است که هرگز از مد نمی افتد و در اثر گذر زمان از زیبایی آن کاسته نخواهد شد. بعد از مدتی که عروس خانم به تماشای عکس های عروسی خود بنشیند، به طور حتم کاملاً از آرایش خود راضی خواهد بود.

تجربه ثابت کرده است، خانم هایی که در تلاش بوده اند در شب عروس تغییرات اساسی در چهره خود ایجاد کنند، نتوانسته اند موفق شوند و ایجاد تغییرات شدید همراه با آرایش های غلیظ و شینیون های پیچیده و سنگین خواست آن ها را برآورده نکرده است.

 

آرایش لایت دخترانه

 

می دانید از بارزترین تفاوت های سبک های دیگر با آرایش لایت چیست، این است که در میان دختر خانم ها نیز بسیار پر طرفدار است. دخترها هم دوست دارند آرایش داشته باشند و زیباتر دیده شوند و هم دوست دارند صورت آن ها حالت دخترانه خود را از دست ندهد و در ضمن سن آن ها با آرایش بالاتر دیده نشود. این ویژگی ها با آرایش لایت دست یافتنی است.

 

نکات مهم درباره آرایش لایت چیست؟

 

پیش از شروع آرایش باید صورت را با استفاده از پاک کننده ها از هر گونه آلودگی پاک کرد. پاک کننده باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود. 

بهتر است از لوازم آرایشی با کیفیت استفاده کنید. می دانید که مزیت آرایش لایت چیست. در آن نیاز نیست هر روز لوازم آرایشی زیادی روی صورت خود بزنید و همین مسئله می تواند به شما کمک کند که از لوازم آرایش و محصولات خوب بهره بیشتری ببرید.

در آرایش لایت مانند آرایش های دیگر نیاز نیست که آرایش کامل روی صورت انجام شود.

حفظ زیبایی طبیعی صورت در این سبک آرایش را فراموش نکنید.

راویس بیوتی مرکز میکاپ و آرایش تخصصی عروس در تهران و غرب تهران، شهرک غرب، سعادت آباد (محدوده بلوار پاکنژاد) و در شعبه ی مهرشهر کرج  آماده ارائه انواع میکاپ های تخصصی عروس در مدل ها و سبک های متنوع می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید و بهترین ها را تجربه کنید.

 

 نکات مهم درباره آرایش لایت چیست؟

 

انصراف از نظر